Am mai castigat ceva

Am castigat o mica mare distinctie. De la Lia. Sarumanaaaaaaaa! Cred ca deja imi iau nasul la purtare. Am primit premiul asta pentru ca, nu stiu, ca asa a vrut ea, ca poate-i place cum scriu si asa despre mine in general. Ocazia cu care se acorda… nici pe aia n-o stiu prea bine, dar cica e pentru gagice, asa, cu ocazia inceperii toamnei. Pai nene, toamna a inceput demult, cam de cand ma vait eu ca ma imbrac anti-vreme!

Desi sunt nascuta toamna, nu prea ma omor dupa ea. Oricum, nu mai tin minte cum era cand m-am nascut eu. Stiu ca mamitz era in vizita in Bucuresti (pe atunci stateau in BV) si m-am gandit sa apar. Numai bine, a si nins si era ger de crapau pietrele, basca era an electoral, ca mama a votat in spital. Pe impuscatu’. Si cred ca de atunci am termostatul stricat si setat numai pe extreme. Asa ca iubesc vara, caldura, soarele, marea, cerul senin si toropeala! Deci, ori e asa, ori e frig rau, cu zapezi si nameti!

Ori sunt eu o insensibila, ori e lumea prea siropoasa. Primavara, vai, invie natura, ciripesc pasarelele, ne dezmortim (not) si suntem infloritoare. Toamna, vai, moare natura, dar avem fructe si e anotimpul cel mai roditor. Pai nu zic eu bine, vara sau iarna?! Ba da! In celelalte doua, ma umplu de nervi ploile, vremea schimbatoare si ciudata, ca nu e nici frig nici cald si nu stii cu ce sa te imbraci, ca oricum ar fi, intr-un moment al zilei trebuie sa-ti fie ori cald ori frig (Murphy asta!).

premiutoamna

Dar, in afara de must, un lucru pe care-l accept ca fiind super toamna, este ca am primit premiul asta! Si pe care trebuie sa-l pasez mai departe la gagice care imi plac si ma inspira pe mine. Deci:

Crocoditza – munceste al naibii de mult si e cu zambetul pe buze mereu, basca, ii functioneaza concentrarile cand vine vorba de mine, plus… ma suporta!

Simona – ea nu bloguieste, dar ma citeste incognito, ca nu vrea sa comenteze, este singura mea prietena care nu m-a scos din minti niciodata si cu care-as merge si la capatul lumii fara nicio indoiala, pentru ca am pe cine ma baza.

Nichi (aia cu paru) – pentru ca, dupa ce am intrat pe blogul ei, i-am zis ca trebuie sa ne cunoastem, ca prea ne asemanam; si-mi place de ea rau!

Pisica Turbata – nici ea n-are blog, si ce daca?! dar e geniala, luv her!

Marmotica – pentru ca e „fiica” mea, pentru ca e scorpiutza ca mine, pentru ca ne intelegem de minune vorbind in diagonala pe mess si pentru ca are mania cerceilor. 

Erminusa – pentru ca a fost prima „gunoiera” pe care am cunoscut-o live, cand am racolat-o din gara la prima adunare (stiu eu ca-i place ei mult cuvantul asta 😆 ), pentru ca m-a „adoptat”, pentru ca e zapacita rau si pentru ca m-a ascultat cand aveam nevoie de un umar pe care sa plang.

Nina – pentru ca e scorpie de-a mea, pentru ca are doua fetite superbe si una are numele care-mi place mie mult, pentru ca o citesc mereu cu placere.

Hubba Bubba – aceeasi zodie, acelasi ascendent, le zice tare bine cand e nervoasa, dar si cand e melancolica, ma regasesc in randurile asternute la ea pe blog si in ea ma vad pe mine acum ceva ani.

Lorena – pentru ca scrie super pe blog, pentru ca mi-au placut foarte mult primele doua romane, pentru ca abia astept sa apara si cel de-al treilea si pentru ca e un om special.

LiaLia – pentru energia debordanta, pentru sufletul mare, pentru organizarea extraordinara a timpului si pentru pasiunea pe care o pune in tot ce face.

Joa – jumatatea mai buna a Marului, pentru ca emana iubire prin toti porii, pentru ca este deschisa, haioasa si ma face sa visez cu ochii deschisi si-mi tine vie speranta ca iubirea adevarata exista. LE: si picteaza super! (merci Rae!)

Pe cine am uitat, va rog sa nu aruncati cu rosii! 😀

17 gânduri despre &8222;Am mai castigat ceva&8221;

  1. Multumesc mami! :*
    Si felicitari fetelor, pe majoritatea le citesc, pe cateva le-am intalnit si nu puteai descrie mai bine cat de minunate sunt toate 😀

  2. Ole! Multmesc de aprecieri! 🙂 Cum bre sa nu-ti placa toamna, primavara. Mie imi plac toate, toate. 🙂

  3. Premiu? Premiu? Pentru mine? Saru’manaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Daca primesc premiu pentru ca muncesc mult si ca zambesc, si ca ma concentrez si ca te „suport”, inseamna ca-s talentata 😀

  4. @Marmotica: 😀 cu placere!

    @Nina: Iubesc vara, pe restul le tolerez! 😀

    @Crocoditza: Cea mai talentata. 😉

  5. Este o apreciere, si imi place ca te bucuri de ea 😉

  6. bree, ai uitat sa zici ceva despre Joa – picteaza super :X

  7. ce am de făcut, că nu mi-e prea clar. bătrâneţea…

  8. @Tequila cu varza: Bine-ai venit! 🙂 Da, ma bucur.

    @Rae: Aoleuuuuuuuuuu… sunt baba maica, ce sa fac?!

    @Lorena: Nu trebuie sa faci mare lucru, doar sa zici ca primisi o apreciere si eventual sa apreciezi si tu la randul tau alte gagice. 🙂 daca vrei…

  9. Multumesc pentru aprecieri si premiu 🙂 Uite, sunt chiar binevenite dupa o zi ca asta la birou. Imi vine sa ma spanzur cu margelele azi … 😆

  10. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. tenkiu.

  11. @Jo: In niciun caz sa nu faci asa… hai zen, iubire, sirop, mar…! 😉

    @Lorena: Uelcam.

  12. aaaaa bine ca mi-ai amintit!!! rusine sa imi fie, am primit si eu „premiul” si l-am uitat intr-un colt (m-a prins si intr-o perioada mai complicata)
    multumesc ca mi-ai amintit.

  13. Mie mi se prelinge pe obraz o lacrima…..m-ai sensibilizat de tot…n-o sa uit eu orele alea ( care fura ele multe) de duminica….Multumesc mult! 🙂
    Pup iu

  14. @Coryamor: 🙂

    @Aiacu Paru: Zoe, fii barbata! 😛

  15. Ada, ce-mi faci tu mie 🙂 Deși par aspră, dar severă, mă emoționez teribil când primesc aprecieri și din partea ta știu că sunt sincere. Mulțumesc din suflet că ești alături de mine în demersurile mele și că nu mă uiți! Pupez!

  16. Zaru’ mana pentru premiu. Zaru’ mana pentru laude:”>
    Hai sa ne mai bucuram de soare, cine stie cat mai tine?
    Aaaa si…zici ca ai tai au stat inainte in Brasoooov? Iuhuuuu:>

  17. […] Cu ocazia toamnei (pe care v-am spus ca nu prea o suport), am primit un premiu de la Ada si acelasi premiu si de la Jasmin. Poate asa ma indragostesc de toamna, desi nu prea cred ca e vreo […]

Lasă un răspuns

