Start sezon de sarbatoare

De azi incepe sezonul scorpiilor! 😈 Si se mai termina pe 21/22 noiembrie! Pana atunci, voi spune La multi ani tuturor scorpionilor (ne)cunoscuti, pentru ca suntem cea mai zodie!

Si pana si blogul e scorpion, pentru ca azi se face un an de cand am inceput „Toantele nu merg in rai”. Si, dupa un an, pot pune in balanta bunse si rele si pot spune dintr-un foc, au fost mult mai multe bune, decat rele, blogul asta mi-a schimbat viata, ideile, perspectivele, mi-a adus prieteni, polemici, dusmani, bucurie… asa ca merita un LMA!!!

Bilantul arata cam asa dupa un an:

  • peste 154 000 de vizualizari, peste 6400 de comentarii, 242 de posturi (inclusiv asta)
  • mi-am facut o gasca nebuna, dragii mei „gunoieri”, ii pot numi prieteni fara nicio strangere de inima, sunt niste oameni super si ma simt norocoasa ca ne-am gasit… de-aia mereu o sa spun „ai lav gunoierii”
  • m-am facut cu 2 fiice adoptive, Croco si Marmo, plus la Dono suntem toti rude si e o distractie pe ciste pe tema asta (sau daca nu e pe tema asta, atunci sigur trebuie sa fie despre sex sau mancare) 😛
  • mi-am pus ordine in idei, am consemnat niste amintiri dragute pe care n-as fi vrut sa le uit… si voi reciti mereu cu placere
  • am descoperit niste oameni geniali, prin ceea ce scriu, si am reusit sa patrund dincolo de aparente
  • mi s-a ascutit simtul umorului, s-a accentuat viteza de reactie si de dat replici pe masura
  • am aflat de anumite campanii, le-am sustinut si am ajutat
  • cand am avut si eu nevoie de ajutor, l-am primit tot de la oamenii din blogosfera (multumesc!)
  • am salvat o potentiala victima de la o posibila viata chinuita alaturi de un om de nimic
  • online-ul mi-a oferit marea surpriza sa aflu ca inca mai exista OAMENI… si chiar destui
  • am primit laude, aprecieri, dar si critici, unele constructive, altele sub forma mai dura, injuriile si jignirile le-am bagat la spam fara sa discut
  • mi-am varsat nervii, mi-am spus of-urile, am impartasit momente, bucurii, sentimente
  • mi-am atras si antipatii, am primit si comentarii urate rau, care, pentru moment m-au facut sa iau in calcul inchiderea blogului sau suspendarea pe o perioada… dar nu! tocmai asta-mi da putere! As I said!
  • blogul si gunoierii m-au ajutat sa trec peste o perioada dificila
  • ma bucur ca sunt apreciata, am primit deja doua premii, m-am ales cu o colaborare la „inpanamea” si cu o nominalizare de la Escu pentru LBD

Deocamdata astea sunt realizarile datorate blogului care-mi vin in minte acum. Daca imi mai vin idei, voi scrie. Oricum, anul asta a fost mult mai plin sufleteste decat multi altii si nu pot decat sa ma bucur pentru ca „simt enorm si vad monstruos” (I.L. Caragiale). O sa urmeze o perioada de o luna plina de LMA-uri, sper sa nu fie prea stresant de citit despre.

LMA, copilasul meu! Sa-mi umpli viata de lucruri pozitive asa cum ai facut-o si pana acum! 🙂

38 de gânduri despre &8222;Start sezon de sarbatoare&8221;

  1. LMA 🙂

    multe randuri asternute si de acum inainte, in acelasi stil 🙂

    pes: scorpionii nu’s cei mai cei. 😛

  2. haaa, fusei primu’

    erata: pes ar trebui sa fie pies

  3. Graba strica treaba! 😛
    Multumeeeeeeeeeeesc!!! 😀 Si lasa ca stiu eu ca sunt cei mai cei, ca toata lumea zice de propria zodie ca e mai cu mot! 😛

  4. La multi ani si la cat mai multe randuri scrise!

  5. LMA si din partea mea.

    De cateva luni blog-ul asta face parte din cele 3 pe care le citesc (aproape) zilnic.
    Sa nu te opresti din scris. 🙂

    Numai bine.

  6. la cat mai multe aniversari ale blogului, Ada ! 🙂

  7. Hai sa iti traiasca blogu’ bre tanti scorpiutza Ada 😆

  8. La multi ani si la cat mai multe posturi care sa ne faca ziua mai frumoasa! 🙂

  9. Uraaaaaaaa, avem petrecere. Presimt eu că se lasă cu tăieri de moţ şi cu şampanie multă. 😉
    LA MULTI ANI! blogului tău, la cât mai multe scrieri frumoase. Eu personal îti mulţumesc că exişti şi că eşti o persoană atât de minunată!

    P.S. Ţi-am acordat un premiu, în avans. Nu ştiam ce zi importantă e pentru tine, dar s-a nimerit la fix http://visemarete.wordpress.com/2009/10/23/primul-premiu/

  10. hai noroc, si la mai…MARE!

  11. La multi ani, la multe vizualizari si posturi, la multa inspiratie!

    Fara sa vreau falsa, blogul tau si al Mirunei (si blondele gandesc) sunt cele care mi-au deschis apetitul pentru citit ceea ce se scrie prin blogosfera, iar in final am ajus sa-mi atribui si eu un mic locusor din spatiul asta destul de vast.

    La bilantul de final al primului an ai iesit pe profit pentru ca stii cum si in ce sa investesti, speculezi bine oportunitatile, empatizezi cu fiecare „consumator” al tau si asa ti-ai creat un brand puternic.

    Bravo! Chiar iti citesc articolele de cum apar.

  12. @Escu: Multumesc frumos!

    @Roxanne: N-am de gand sa ma opresc prea curand! 🙂

    @Mada: Ti-am citit ultimele postari si mor de ras! Merci!

    @Naicu: Muah!

    @Lia: Sarumana, bre tanti leoaica Lia!

    @Buratina: :*

    @Jasmin: Nu mai zice, ca mi se urca la cap! Sarumana pt premiu!

    @Semafor: Tu fusesi lovitura de gratie ca sa zic asa… da di shie ma fashi sa plang, bre?! 😀 Deci nici nu stii cat m-au bucurat cuvintele tale! Iti multumesc pt timpul acordat pentru a-mi citi nebuniile, ma bucur ca ma compari cu Miruna, desi suntem foarte diferite, am cunoscut-o si e o dulcica. Sarumana mult!

  13. Ada, „LA MULTI ANI ” blogului tau! Te citesc zilnic, am ras si am si plans cu tine, esti o parte din viata mea :)! Si „LA MULTI ANI !” si tie, pentru cand va fi, ca nu stiu exact 🙂 Iar Scorpionii sunt oameni speciali, poti sa ii iubesti sau sa ii urasti, dar niciodata nu-ti vor fi indiferenti 🙂

  14. Hai la mai multe randuri scrise si la mai multe bucurii personale! Felicitationes ! 😀

  15. Bre, da’ nu vreu sâ ti fac sâ chişi ochii (expresia bunicii pt a plânge). Eu numa’ ţ-am zâs ci credi bostanu’ ista a meu.

  16. LA MULTI ANI!!!!
    iti doresc sa ai la fel de multa energie si sa ne incanti mereu cu posturile tale!

  17. Multi ani traiasca, multi ani traiasca, laaa muuuulti aaaaani!
    La cat mai multe realizari si impliniri. Multi nu constientizeaza cat poate un blog sa faca pentru autorul lui…
    Inca un motiv in plus sa-mi placa blogul tau: e de-al nostru:-” :))
    >:D<

  18. Ai uitat sa zici de ma-ta adoptiva 😥 LMA! Ti pupa mama

  19. @Mihaela: :*:*:*

    @Joa: Muchas gracias!

    @Lilly: Tenchiu!

    @Hubba Bubba: da, inca un scorpion. 😉

    @BlueAngel: Ba am zis… ca toti suntem familion pe acolo… ca stiu ca nu iti place sa-ti zic asa in gura mare… uof nemultumito! :*

  20. i like to entertain you. 😛 copchile nebune, ce sa faci. :))

  21. LMAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Si sa scrii in continuare ! Si eu ma bucur ca te-am cunoscut si bineinteles ca si in cazul gunoierilor e valabila treaba.
    Acum sa traiasca blogul, sa traiasca scorpiile ( si eu sunt una si suntem cei mai cei , aviz amatorilor 😆 ) si sa avem parte numai de bucurii si sanatate!
    Ingeras vrei sa iti zic buniii?

  22. Ce sa aduc,sampania sau tortul? La multi ani,scumpa noastra si la cat mai multe postari!

  23. @Marmotica: Iubita lu’ mama, sunt o norocoasa!

    @Anachen: sarumanaaaaa!

  24. LMA, la anul pe vremea asta sa ai si mai multe realizări si posturi evident. Importante sunt asa cum ai spus și tu prieteniile si oamenii cunoscuți prin intermediul acestui blog. Eu iti doresc numai bine.

  25. LMA… LMA… LMAAAAAAAAAAAAAAAA! 🙂

    Ii doresc blogului sa fie sanatos. Sa faca pui. Sa creasca frumos 😆 Iar tie, sa-i fie o mama buna 😉

  26. *sa-i fii

  27. @Viorel: Intrasei la moderare, dar asta pt ca ti-ai schimbat adresa. Iti multumesc pt cuvintele frumoase! :*

    @Teiuc: Multumeeeeeeeeeesc! Eu sper sa creasca mare si frumos, cu personalitate, ca doar are cu cine semana! 😛

  28. La multi ani, la cat mai multi cititori si la cat mai multe vorbe cu folos!
    Si eu sunt scorpie si asta-mi ocupa tot timpul :))

  29. Gata, te-am notat ca esti de-a mea! 😛 Si multumesc pt urari!

  30. Draga mea, o scorpie ca tine, o turbată ca leoaica Tiza Lia și o berbeacă căpoasă ca mine, vă dați seama, am putea conduce lumea :))))))) La mulți ani, gagico, la multe bucurii, puțini nori și mult soare, 99% inspirație, 1% transpirație. Pupez tare și fă-ți loc în agendă cam peste o săptămână și ceva, să ieșim la o ciocolată caldă (nu zic vin fiert, că poate mai avem ceva prestanță încă hihihihi).

  31. Lia, gand la gand, chiar peste o saptamana si ceva vroiam sa te solicit si eu, la marele fix! 🙂 Abia astept sa ne vizionam la o sueta! 😉 Sarumana pt urari, inca nu e ziua mea, a fost doar ziua blogului. 😛

  32. Ce ma faceam eu fara tine? Snif snif…Sa-mi traiesti!!!! – ma adresam impersonal blogului :)) Mai scorpiuta noroc de tine si de blog ca mi-a fost data si mie sansa sa te cunosc, pe tine si pe ceilalti gunoieri ( snif snif din nou) – ne vedem vineri cand o sa-ti sarbatorim cum se cade si blogul si pe tine 😀
    ti pup!

  33. Pe mine mai incolo, la urmatoarea adunare, aia de noiembrie, bre! 😛

  34. si dupa sezonul de sarbatoare, care tine pana pe 22 noiembrie, vine ziua meaaa. 😛

  35. Buna dimineata.
    Mai primiti felicitari, chiar daca e tirziu?
    La multi pentru blog zuzo, sa creasca mare, voios, serios, ca si pina acuma 😉
    La cit mai multe postari si comentarii.

  36. La multi ani, draga blog ce gazduiesti gandurile mamei mele cea frumoasa si desteapta si talentata! 😛

  37. @Mada: Stiiiiiiiiu!

    @Alexu’: Multamesc frumos! 🙂

Lasă un răspuns

