Out of the office… again

In weekend am fost prin oras, am iesit cu colegii mei zapaciti, Cip si Razvan, ocazie cu care am aflat si de ce ma iau ei in oras… sau ma rog, printre altele: sa conduc si sa-i duc acasa, deci nu ma alcoolizez si sa tin minte numele gagicilor cu care se tot converseaza ei. 😆 Asa au facut sambata, mi le aduceau mie sa mi le prezinte, ma simteam ca si cand faceam un casting. Dar a fost o super seara si am condus masina lui Cip. Automata… ma uitam pe acolo ca la OZN-uri ca habar n-aveam cum se conduce asa ceva. Dar urmand indicatiile lor de oameni beti, m-am descurcat onorabil, si eram tare mandra de mine, e mai usor decat la masina normala, dar n-are farmec… are farmec doar ca m-am rupt un pic in figuri conducand septarul. 😛

Dar cum weekend-ul e weekend si muncile agricole trebuiesc reluate, va anunt cu bucurie ca plec saptamana asta cu treburi pliznotesti la Buda si Pesta. O sa fie si sedinte prelungite, dar si mult ras, niste plimbare si niste shopping. Sefu’ e deja acolo si mi-a dat aseara sms ca am un mare H&M la 3 minute de hotel. Ce pot cere mai mult? 😀 Va povestesc eventual daca am timp si net, daca nu, la intoarcere, cu tot cu poz(n)e.

Ma intorc la fix, pe 30, cand facem gunoiereala de octombrie. Astept cu interes propuneri de locatii si ora aproximativa. M-am conversat cu Sburlea si ne gandeam undeva prin centrul vechi, eventual Carul cu bere… si ma gandesc eu asa pe la un 9 seara sa ne adunam. Important: a se lasa comentariu cu confirmarea participarii si preferinte de locatii. Il voi ruga pe Sburlea sa se uite pe aici si sa ne organizam. Deci 30 octombrie!

Si mai important, la sfarsitul lunii trebuie sa va hotarati pentru „Winter Edition„!

Sunt fan aceasta piesa:

87 de gânduri despre &8222;Out of the office… again&8221;

  1. Drum bun & have fun 😉

  2. Exact, exact, sa te distrezi si sa-ti cumperi multe, multe. Dac-ai fi sora-mea, sa vezi ce lista ti-as face:))

  3. ‘neata ! Carul cu bere e ok, dar trebuie sa tinem cont ca au formatii care canta live. S-ar putea sa nu prea putem sa ne auzim om cu persoana.

    Drum bun si say hello to snoopy din partea mea 😆

  4. Shoppinguiala placuta draga mea 🙂
    Hai sa nu fie carul cu bere, cum a zis si Joa nu o sa ne fie prea bine la capitolul dialogare! Nu o sa vin cu propuneri ca o sa mi se sara in cap! O sa vad ce propun ceilalti 😀
    Zi buna sa avem

  5. bre Ada..matale unde lucrezi de calatoresti asa mult?
    vreau si eeeeeeeeu 😀

  6. Buna seara! Se confirma prezenta. 2 pers. Nu ies atat de mult incat sa stiu si unde ar trebui sa mergem 🙂 Deci, de acord cu majoritatea.

  7. Dragii mei, am ajuns cu bine, am o camera de hotel extra mextra super, vorba lui Rae, vremea e rece si e burnita si cam atat deocamdata. Ma lamuresc eu. V-am pupat!

    Vorbiti, va rog eu cu Sburlea si stabiliti un loc unde sa ne vedem vineri!!!!

  8. drum bun si shopping placut 🙂
    vin si eu, vin si eu la gunoiereala. oriunde decideti sa ne intalnim e perfect pentru mine!

  9. sa-mi aduci un magnetel 😛

  10. Buna seara! Sburlea e aci si vede ca va cam coditi! Deci?

    Carul cu bere inteleg ca va pica, pe buna dreptate. Ce preferam? Un Amsterdam Cafe? O cafenea in general? Ramane Centrul Vechi? Va coafeaza Market 8?

  11. Croco e de acord cu ce vreti voi 😛

  12. Eu nu stiu unde e Market 8, dar daca zici ca ne coafeaza, roaga-l sa imi intinda parul bine, sa nu se ma increteasca de la umezeala 😆
    Pentru ca noi stam in centru, ne e usor sa ajungem cam peste tot, asa ca propuneti voi fct de cum va e mai bine, iar noi ne lipim.

  13. Nici eu nu stiu unde e Market 8 Sburlea, dar mai e o cafenea draguta se numeste Ilusion si e in spatele hotelului Horoscop din Unirii. Ce spuneti?
    Joa, vreau eu parul tau, al meu e in permanenta drept, si il nenorocesc incercand sa-l incretesc, Ce zici, te coafeaza schimbul? 😀

  14. […] culmea, tocmai la oamenii pe care versurile ii critica. E drept, si eu ascult Puya si asculta si Ada si uite ca nici una din noi nu e o pitzipoanca superficiala, da’ raman si eu putin uimita sa vad […]

  15. Vai, ce-mi place cum va organizati voi asa frumos cu gunoiareala asta. Suna foarte fun ce faceti voi acolo. Am vazut si planurile voastre pentru Winter Edition si tare m-ar incanra…insa nu cunosc pe nimeni pe aici 😦 Sunt „a complete stranger”… Poate mai incolo, cine stie? Pareti a fi un grup tare misto, petrecareti si funny. Pupici :*

  16. @aia cu paru’ : si io il nenorocesc tragand de el sa-l intind. Ar fi un schimb de doi peri nenorociti 😆

  17. @stropinela

    Nici eu nu cunosteam pe cineva cand am fost prima data. Nu-ti trebuie decat un picut de curaj si credinta ca vei gasi oameni de super-treaba. La prima intalnire nu am avut nicio umbra de indoiala asupra oamenilor ce urma sa intlnesc. La a doua deja stiam clar care, ce si cum … Acum merg deja cu ochii inchisi.

  18. :)) Da mai Joa, or fi ei perii nenorociti, dar cu schimbul asta am fi noi mai fericite!
    Ne asezam noi la masa tratativelor vineri, om vedea ce’o iesi…pana la urma unde ne stabilim pe vineri? Teiucul a dat bir cu fugitii! 😀

  19. Intrebare intrebatoare intrebata intrebator: de la ce vine gunoiereala? (nu ma puneti sa caut ca-s lenes)

    @Stropinela: citesti ganduri? 😀

  20. Ada ma bucur ca ai ajuns cu bine, asteptam si alte vesti de la tine.
    UHHHH< vine gunoierealaaaaaaa!
    Stimate domn Sburlea eu una sunt de acord cu Centrul Vechi, trebuie sa caut bine in creieras un locsor sa il propun.
    Illusion mi se pare un pic cam fancy asa.. dar daca majoritatea decide ca acolo, ma supun.. la urma urmei stiu bine ca o sa ma simt oriunde bine cu voi 😀
    Stropinela curaaaj! Sa ma fi vazut pe mine la prima intalnire ce emotionata eram, si la sfarsitul serii deja nu mai aveam nici un stres, eram cu gura pana la urechi si ma simteam extrem de bine.

    @ Schnitzel termenul vine de la blogul lui Dono – Gunoaiele din mintea mea si de la un post de-al lui "Insula Gunoierilor" ( daca o sa ai curiozitatea intra la el pe blog si dai search , asta in momentele in care nu esti lenes) . Am inceput sa ne numim gunoieri pentru ca majoritatea ne-am cunoscut acolo si tot acolo am pus la cale prima intalneala.

  21. @Marmotica: sar’na! inca o data curiozitatea bate lenea 😀

  22. stropinela – vino cu incredere. chiar daca e prima oara nu o sa doara deloc 🙂

  23. Buna seara!

    Pisico fino, pe mine m-ai decis 😆 Mi se pare mult prea tare locul. Bine, e drept ca is nitel mai batran si mai nostalgic.

    Market 8 este intr-o diagonala perfecta cu_Carul cu bere. Te uiti la muzeul de istorie din Calea Victoriei. Pe strada din stanga intri in centrul vechi. Imediat pe dreapta e carul. 20 de pasi mai in fata, pe dreapta e cafeneaua de care zic. Ii spune Market 8 pentru ca are tot soiul de chestii la vanzare. Are un aer aparte, dupa capul meu.

    Stropinela, mai mult decat spune Marius nu as avea de adaugat. Singura conditie ar fi legata de disponibilitatea de a-ti petrece cateva ore alaturi de niste oameni. Cu O mare.

    Aia cu Parul – cred ca stiu cafeneaua de care spui dar nu as baga mana in foc.

    Ideea pentru care am vorbit cu Ada de Centrul vechi a fost aceea de a ne si misca putin pe acolo si de a ne lovi de bucuria unei „gasti” de a alege unde sa se aciueze 😉 In final, important e sa ne adunam, locul conteaza mai putin. Daca insa reusim sa ne si placa tuturor, cu atat mai bine.

  24. Tot inainte tovarasi!
    Pisico, esti minulata 🙂

  25. pisicutzo, ai lav iu 🙂 sa vezi ce de poze iti fac, sa stai cu ochii deschisi laaaaaaarg 😀

    deeeeeeeeeeeeeci…. cum ramane? unde? cum si in ce fel?

  26. Stropinela si la mine e prima data :-S
    si am un munte de emotii, dar imi fac avant si ma duc, am incredere ca nu o sa fiu mancata! 😀

  27. n-a mancat nimeni pe nimeni pana acum 🙂
    curaj … ca pentru toti a fost o prima data, nu suntem prieteni de la gradinita 😛

  28. Buratina, daca ai chef sa zambesti si sa bei o cafea in preajma unor oameni veseli, nu ai de ce sa ai emotii, zau 😉

  29. Dragilor, am bucur ca dezbateti, de data asta alegeti voi locul. Eu sunt rupta dupa o zi de pliznoiteala si exersat engleza… maine am zi scurta si fac turul Budapestei, am timp si de shopping, cica iesim mai multi undeva dragut sa mancam si apoi poate ne aciuam si la o clubereala. Vai, ce-mi place!
    Uof… cand ne-o fi mai rau, asa sa ne fie! Va pup pe toti si abia astept sa ne revedem!

  30. http://www.localuri.ro/detalii-local/MARKET-8-420

    vazut poze, rezervat un loc pe marginea canapelei, ca sa pot sa ma misc in voie 🙂 voi ce ziceti?

  31. @ Pisica, NU esti zdravana! trebuia sa imi dau seama din prima! 😛
    @ Buratina – la mine e a doua oara si deja capat o adictie , zau daca nu! 🙂
    @Stropinela – te asteptam, nu pot sa adaug nimic mai mult decat ce a zis deja Pisica!
    @ ADA – Faataaaa….te mai suporti?? 😀 Ce face H&M ul? Ce viata au unii dom’le!
    @ Teiucul, pai daca Market 8 e inchis asa cum ne-a iluminat Croco, La scanteia, nu ma incearca nici un vibe, cum ramane? E MIERCURI OAMENI BUNI! Eu una ma supun majoritatii, fie cum o fi, sa va vad e mai important

    PUP iu pe toti!

  32. BUna dimineata. Stabiliti mai repede locul ala ca m-ati zapacit.. si dupa aia n-o sa stiu unde sa vin 😛

  33. Viata tumultoasa nu gluma!

  34. bre, deci ideea cu locul e de la cardinal. io doar o pusai in practica.

    daca mergem la market8- si io merg cu incredere pe manutza lu nasu – poate rupem si-un el comandante dupa 🙂 ..si mai dupa eu voi rupe probabil si-un tantan (care nu stie de ce – pentru ca e noul malibu / care nu stie ce-i acela un malibu – este un loc in care de obicei se canta negru dar in engleza 🙂 si se danseaza ..tot)

    io sper sa nu ajung iar ultima, ca iar ma ia ada de-o labutza si imi pune intrebari grele : ghici cine e ea? dar el cine e?

    cu mine e usor – dupa cum zicea marlo – io-s aia care apare prin mai multe locuri deodata ….si rad cel mai tare fara un motiv evident

  35. Noah, a ramas Market 8 ? Noi vom fi prezenti oriunde ar fi. Poate si un El commandante dupa aia …

  36. asadar… unde vin si la ce ora? 😀
    multumesc tutoror pentru incurajari!

  37. Facem o prezenta de seara?

    Buratina – un person
    Stropinela – un person?
    Doi Mar
    Un Cardinal si o doamna
    Un Eu
    O Croco
    O Ada
    O pisica
    O don’soara cu paru
    Un Marius
    O marmotica
    Un ingerica albastru
    Doi teiuti

    Pana acum, 16. Sa-mi fie cu iertare daca am omis pe cineva. E batranetea doar! Deci pe genul:

    – Doamna, copilul are trei kile doua sute, ramane asa?!?

    Asa ramanem si noi? Intreb ca sa fac rezervarea. Caci un nene rau ma va intreba pentru cate persoane.

  38. pai sa tipe cine nu se regaseste pe lista si are ganduri sa vina sa facem schimb de zambete 😛

  39. Eu mi’s Pro! 🙂 Mai ramane de stabilit ora 🙂 La un opt, opt si ceva fix, e de bine?

  40. Dupa mintea mea, ar fi bine de stabilit si unde sa ne vedem =))))))))))))))))))))))))))

  41. Fa o repetitie de lider al societatii civile, stabileste si ne aliniem.

  42. Bre, cel mult pot face o repetitie imbracat in greiere 😆

    La Market 8 suna ocupa de 90 de minute. Tot incerc sa vad daca e deschis sau e inca in renovare. maine o rezolv sigur. Ora de intalneala as spune sa fie in jur de 20.30-21.00. Ramane sa vedem unde

  43. neata 🙂

    e maine sau in uichend gunoiareala? calendaru’ meu e in cifre romane acum si pana apuc sa’l descifrez trece in chirilice si apoi in hieroglife. 😀

  44. Neata mai Sangerica maii!! Este maine intalneala…noi te asteptam…daca te dimiresti in ce zi suntem in ce an…pe ce planeta :))
    Era tare dragut la Market8, daca nu acolo, atunci habar nu am, Ilusion nu i-a suras nimanui…sunt sigura ca o sa gaseasca cineva o locatie geniala 😀

  45. pfff…maine nu pot ca e reunire de clan (familie). ne adunam de prin colturile tarii, lumii, bucurestiului ca sa punem la cale un plan de subminare a puterii americane (mai multe aniversari peste 1 sapt) . 😀

  46. ‘Naziua.
    Astept si io o ora si un loc . 😉

  47. ‘neatza si de la mine! De data asta, 2 pers in dreptul meu.

  48. Si-a mai anuntat prezenta, cu surle si trambite si, evident…cu masina noua si Ocservatorul…mai avem putin si devenim un grup de 20 🙂
    Reiau lista lui Sburlea cu tot cu modificarile de rigoare,ca atare : prezenta pe maine seara :
    Buratina – un person
    Stropinela – un person?
    Doi Mar
    Un Cardinal si o doamna
    Un Eu
    O Croco
    O Ada
    O pisica
    O don’soara cu paru
    Doi Marius 🙂
    O marmotica
    Un ingerica albastru
    Doi teiuti
    Un Ocserver

    Asteptam conformarea Stropinelei, si ar fi ideal sa ne stabiim si locatia, sa ne luam de-o grija! Sburlea, Market 8-ul ce zice? Mergem pe mana Pisicii si a recomandarii ei? 🙂 Hai ca se poa te, trebuie sa vedem unde o sa ne bucuram unii de compania celorlalti 🙂

  49. N-ati stabilit? Va bate Ada 🙂
    Am vorbit cu ea mai de dimineata si ma intreba unde ne intalnim, ca ea vine tocmai la fix pentru intalneala… dar ideea era … unde sa vina? 🙂

  50. Daca mergeti pe laba mea (sau mana cardinalului), tre sa mentionez ca ne-a scapat un amanunt, si anume „Dupa ora 10 volumul a crescut simtitor, restaurantul transformandu-se pe nesimtite intr-un bar rock mai neobisnuit.”

    …si e posibil sa nu ne mai intelegem om cu animal.

    Market8 pare mititel si dragutel ca si Ilusion. O sa-l ocupam tot si-l stricam :))) Abia astept.

    Pisica ar veni cu tot cu Motan, dar pentru ca in ultimul timp se razgandeste cam des, ma trec una (1) pe lista iar el poa sa stea in picioare daca vine (la coltz, singur). Si nu, NU SUNT SUPARATA PE EL!!!!!!!

    hihi 😛

  51. pisicutzo, mi-e mila de motan 🙂

  52. crocoditzo, sa nu-ti fie 🙂

    si mai da-mi add pe mess ca tot nu te am :))

  53. Pisicuto si eu am zis la fel cu domnul marmot < daca se hotaraste sa vina o sa stea la colt cu motanul tau 😆

    Buey eu mai am cateva propuneri : Curtea berarilor , Lucky 13 sau Irish Pub … Asteptam pareri 🙂

  54. Curtea Berarilor maine la 8 30? O sa rezerv o masa maine de dimineata. Se opune cineva?
    Somn usor.. 🙂

  55. bre, terminati-va cu gluma, ca eu nu am cum sa ajung 😦

  56. ma tot uit si peste tot se anunta galagie :)))

    daca se hotaraste sa mergem la curtea berarilor, sa ma anuntati sa-mi iau ficatul de wkd si vezica cea buna :))

    marmo – sa stea sa inveleasca ciocolata in staniol? :))

  57. Sa stea sa inveleasca ciocolata si pe aia care nu sunt cuminti 😀
    @ Nichi Sa spuna toata lumea ok, ca sa stim daca e majoritatea de acord..
    Ingeras , lasa ca data aviatoare >:D< noi te iubim .

  58. Curtea Berarilor sa fie.

  59. Marmotico, Curtea berarilor sa fie. Asa zic si eu. Detalii aci:

    http://www.funromtour.ro/sport_fun_clienti_admin_196_fun/Curtea_Berarilor_Timisoreana.htm

    Pe scurt:

    Adresa: Str.Selari nr: 9 – 11(Curtea Sticlarilor)
    Telefon: 021.313.75.32

    Si mai pe scurt: la ora editarii mesajului am sunat sa fac rezervare. Pe un mobil. Va puteti imagina cata carnita am acum la frigider, l-am trezit pe unul. Deci, nu am facut rezervarea. Mai bine, mergem la risc. Sa ne mai circule si noua nitel sangele in vine.

    Si zic sa ne dam ora de intalnire intre 20.30 si 21. Daca totusi reusesc, rezervarea va fi facuta pe numele meu: Dan Burlacu. Hai Doamne ajuta! 🙂

  60. […] Si  sunt mult mai bine puse in scena decat alea din campanie. Si azi e iarasi intalnire intre prieteni. Caci se poate si levita impreuna, mintile luminate sa fie acolo, atat e […]

  61. Uf dar nu se mai termina training-ul asta odata? Mi se facu un dor… 🙂

  62. GATA!

    Dupa ce i s-a umplut frigiderul lui Sburlea mi s-a trasat sarcina sa mi se umple si mie. Berarii au spus ca-i prea tirziu pentru rezervare.
    Comunistii de la Scinteia au spus ca-i ok.
    Ora 20,30. Rezervare pe numele de Dragnea.

    Inainte tovarasi!

  63. 🙂 Ne-a potolit de tot Asterix
    Asadar, ca urmare a initiativei dumnealui, asta seara la 20.30 ne vedem La Scanteia, pe Bd. Ferdinand nr. 73. Problem solved!

  64. notat, setat GPS-ul 😛

  65. un 69 nu facem si noi? 😀 sa fie cadou pentru Ada
    69 de comentarii, ca sa n-avem pe urma comentarii si discutii pline de interpretari 😛

  66. ‘neatza! S-au notat in carnetel adresa si ora. Si daca eu sunt la 68, cin’ sa fie oare la 69? Metalul?

  67. Va potolesc eu. 69.
    Acum la treaba.

  68. Euuuu

  69. Ahhh, pun eu paru’ pe tine in stil comunist asta seara Asterixuleee!!!

  70. Nu mi-ar strica pe vremea asta ca’s cam plesuv. 😉

  71. Sa ne anunti cum a fost la Buda si Pesta :)) am auzit ca-i foarte fain si merita… sunt curios sa mai aud si alte pareri

  72. Cardinale sa ne traiesti!

  73. eu tip dupa 69, eu il ratez… ntz ntz
    pentru asta o sa vorbesc si mai mult in seara asta 😀

  74. bre, abia astept sa va vad !!!!!!!!!!!

    pi tatzi! :*

  75. Cine-i comandant de detasament ?

  76. P.S. O sa ma accesorizez special pentru Scanteia. 😆

  77. comandant e Asterix, ca el facu rezervarea 🙂

    pfoaaa, daca pastram io fusta aia de pionier…… (visez, s-a terminoiu cu pionieratu’ inainte sa pot ajunge eu unul, dar aia de soim daca o aveammmm – nu ma mai incapea, deci vin in blugi)

  78. Bre,v-am zis ce mult va iubesc? 👿
    Eu am petrecere de Halloween,cu copiii, in seara asta…astia m-au costumat in vrajitoare (si necostumata eram la fel 😀 ) si voi o sa va distrati fara mine.Pai,unde mama dreaq a disparut dreptatea de pe lumea asta?Nu e corect…am zis!
    Va pupez si va urez distractie placuta!

  79. Mama ce nebunie pe aici… Stiam eu ca am oftic daca citesc toate comentariile. Mama ei de raceala, sunt toata numai muci, ochi lacrimanzi si respirat pe gura… O sa morrrrrrrr! (nu ma luati in seama e de la febra!)
    Va pup de nu va vedeti! 😛

  80. Ah, mi-i dor de tine, scorpiutza mea>:D<
    hai cu indopatu' de pastile, s ate faci bine si sa ai chef de:-" mine:)))
    si si si vrem poze:D
    si si si te vrem pe tine:D:))

  81. Ai luat racela de la vecinii nostrii unguri ? se te faci bine 😛 poze poze 😛

  82. Oh, se schimba modificarea. Trecusi in seara asta pe langa Curtea Berarilor, bine ca mi-a fost jena sa intru =))
    Ada, insanatosire grabnica!

  83. bre, tu ai fost la buda si erminusa la pesta. facurati un .avi si ati racit amandoua….deh! daca umblati despuiate 🙂

    v-am dus doru aseara :*

    fa-te bine!

  84. deci ne tratezi cu raceala acum. 😆
    insanatosire grbnica (tradus: tuica fiarta si sosete cu otet). 🙂

  85. Fa-te bine repede, ca astia n-au luat nici vaccinul pentru gripa porcina, dar pentru aia ungureasca ?!

Lasă un răspuns

