O leapsa si-un cadou

Cat am fost plecata, a fost ceva activitate pe bloguri, in mare am cam recuperat timpul petrecut departe de online. Dar a meritat, stiu eu, pentru ca ochiul meu a vazut multe, urechile au auzit si mai multe, mi-am exersat creierul, mi-am lasat mostre de ADN (muci 😛 ) pe acolo… si a fost bine per total! Mai vreau! 😀

Asa… si daca am fost plecata ce?! Don’soara cu paru’ m-a blagoslovit c-o leapsa de toata frumusetea. Iar daca e vreun subiect cu care nu vreau sa am de-a face si sa vorbesc despre, ca ma pricep din parti, ala e politichia. Si mandra tocmai o leapsa despre ast subiect mi-a pasat. Ce sa-i faci, daca-i musai, cu placere?! Ideea e, ca tot neavand cu cine vota luna asta mai spre sfarsit, hai sa votam cu Pantera Roz! Este o varianta buna, inca o varianta fata de ce ziceam eu acum ceva timp pe inpanamea.ro . Deci da, sustin Pantera Roz! Ce-mi place si melodia!

panteraroz

Si pentru ca am fost cuminte tare si in uichend am stat pironita-n pat, am baut ceai cu miere si-am ingurgitat pastile sa ma fac bine si sa functionez aproape normal azi, am primit un cadou (acelasi cadou- fetelor, voi reciclati cadourile) de la Marmotica, Aia cu Paru si Jasmin (LE si Sangerica). Cum? Cadoul nu era pentru mine? Da’ pentru cine? Aaaaaaaaaa, pentru blog! Ok, dar asta tot datorita mie, ca am fost cuminte si-am luat pastile sa ma fac bine (sarumana mult tuturor gunoierilor pt grija… va pup – cand m-oi face bine ca lumea)!

a-present-for-your-blog

Cadoul asta trebuie sa-l dau mai departe, sa nu fiu egoista… dar voi incerca sa-l dau celor care nu l-au mai primit pana acum… cei care nu sunt „strigati” e de la sine inteles, da?! Asa… cadoul pleaca la DarkEyes, pentru ca de fiecare data ma rascoleste cu scriitura lui, uneori descriindu-ma perfect, la Nina, pentru ca nu i-am luat de ziua ei cantar de bucatarie cum ii promisesem, la Escu pentru ca m-a considerat suficient de deosebita sa ma propuna pentru liga si pentru ca-mi place cum trateaza numite subiecte, la TiBi,pentru ca e fan Michael Jackson ca si mine, si la toti „gunoierii”, cu blog sau fara, mai ales Dono, a carui sufragerie a gazduit si gazduieste o gasca de nebuni tare simpatica!

PS: LMAParmalat si colega mea de serviciu, Nicoleta pentru ieri! LMA Bogdan, fostul meu sef si Sorin, un fost coleg de generala! 🙂

14 gânduri despre &8222;O leapsa si-un cadou&8221;

  1. o sa vina listoiul cu LMA-uri…ca e sezonul 🙂
    ti pupa fata!

  2. am uitat sa va zic un secret…
    odata, era marti si pe la 10 fara un pic… eram…
    primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😛

  3. Neataa!!!! Uite-te si tu mai Ada ce fraimosete de posibil viitor Presedinte este Panteruta noastra 😀
    Sa iti traiasca blogul, sa ne amuze in continuare, sa te tii ca acusi iti mai arunc o leapsa in gradina sa ma tii minte 😛
    Pup iu!

  4. @Croco: Oho, vin puhoi LMA-urile!

    @Aia cu Paru: Mandro, poate vrei sa te tund (si mai scurt decat esti deja!!!). Pup iu tu!

  5. Mai scurt decat atat nu exista decat tunsul zero, si zau, am urechile clapauge, nu ma prinde 😛

  6. hm..ai stat in cap si te-a durut patu’, nu? =))))
    si eu sustin pantera roz :D- moral :)))

  7. @Aia cu Paru: Hai ca-s sora de suferinta, si eu m-am tuns… m-am bretonat 😛

    @Rae: Tu vorbeai cu Croco cred… ca e vorba ei aia cu stat in cap si durut patul. 😆

  8. sa-ti traiasca blogul si go go go Pantera Roz 😀
    ma bucur ca ti-a trecut raceala si imi pare rau ca nu am apucat sa te cunosc vineri seara! 🙂

  9. de la croc am venit la tine :)))

  10. Multumesc Ada de intentie! Cadoul l-am mai primit odata si l-am si dat mai departe, asa ca o sa-i las pe stimabilii care n-au facut-o pana acum sa se ocupe.
    Pup fata frumoasa!

  11. @Buratina: Multumeesc! Lasa ca ne cunoastem live next time! 😉

    @Rae: Ma gandeam eu ca tot in sfera ei de influenta esti. 😛

    @Nina: Cu mare placere! Pup iu tu!

  12. Asta cu votatul Panterei Roz e buna. Ideea e, unde gasim noi inca macar 10000 de oameni care sa faca asta? Atunci s-ar sti ca e ceva in neregula.

  13. @Mihai: S-or gasi. 🙂

    @Shadow: Cu placere!

Lasă un răspuns

