Parca, parca se misca

E vorba de cateva lucruri in tara asta. Adica, zic si eu ca romanul resemnat, decat deloc, macar acolo o mica initiativa e binevenita. Si parca inca licare lumina sperantei pe undeva…

In seara asta dupa ce-am terminat treaba am fost sa-mi pun benzina, ca mi se aprinsese beculetul. Cand m-am dus sa platesc, am dat cardul, toate ok si tanti de la casa, cand mi-a dat bonul si cardul, mi-a dat si un/o ceva. Am zis merci si-am plecat. M-am uitat la chestia aia si am zis ca o fi vreun pliant, o fi vreo mostra de ceva, un talon de concurs, ceva. Dar ochiu’ mai si citeste, asa ca am rasucit-o pe toate partile si-am citit. Era o punga de hartie, ingenios construita, pentru a-ti depozita gunoiul din masina si a nu arunca pe geam.

Well… asta da surpriza frumoasa! Hai ca se misca lucrurile! Venny a inceput mai demult o campanie impotriva nesimtirii, noi l-am sustinut, ba chiar am scris articole despre asta, dar ca initiativa sa fie adoptata de o firma mare, e ceva. Stiu ca nu se face primavara doar cu o floare, dar lasati-ma sa sper! Poate ca in spatele campaniei se invart o gramada de bani si interese, poate marketerii vor sari la beregata mea explicandu-mi diverse, nu va obositi, le stiu, imi inchipui, dar sper sa n-am dreptate! Eu oricum nu aruncam pe geam si cand ii vad pe aia de arunca in trafic, le umplu frigiderul, dar voi etala cu mandrie punguta in Bubu.

E hai ca vremea asta s-a indulcit cu mica surpriza, cand am iesit din benzinarie un domn dragut si elegant mi-a zis „sarumana” foarte ceremonios si mi-a zambit, si-am mai primit si o veste buna! Per total fu o zi buna.

17 gânduri despre &8222;Parca, parca se misca&8221;

  1. primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    interesant, bineinteles ca sunt tot ca suport de reclama, dar macar finalizarea sa conteze 🙂
    bine ca ai avut o zi buna, eu am o ameteala in creieri si sper sa nu fie gripa….

  2. Da, de obicei finalizarea conteaza 😆 😆 😆 (uof, mintea mea murdara… ignora ce am zis, da?! merci!)

  3. Să-ţi fie de bine. Dacă mai mergi, ia-mi şi mie una, că am răcit şi nu am unde să arunc şerveţelele după ce-mi suflu nasul. Scaunul din dreapta a devenit depozit de gunoaie pasagere.

    pîsî: Adou, cum se face smiley-ul ăsta care mijeşte buza superioară şi sprîncenele?

  4. Da, si eu am ramas placut surprins cand am vazut pungutele pt caini din Herastrau, ma tot holbam la ele si nu-mi venea sa cred, era sa si intru cu bicicleta intr-un nene.

  5. e foarte buna ideea! mai era o chestie,cu un sticker ce avea un mesaj ” din aceasta masina nu se arunca gunoi pe strada” sau ceva de genu`…

  6. 🙂 dragut, insa tind sa cred ca romanii sunt tot romani si nu se lasa ei usor impresionati.
    Croco, daca e gripa, de la mine e! Binee, poti sa imi multumesti data care va sa vina 😀
    Ada, ma bucur ca esti happy happy joy joy , sa-ti fie si ziua de azi macar pe atat de buna ca cea de ieri.
    te pup!

  7. Ehee, asta imi place, mi se pare o idee tare buna pentru ca am vazut destui care au impresia ca strada e un cos mare de gunoi.
    O zi faina sa ai si azi!

  8. @Naicu: Fac rost de o punga si pt tine, ti-o trimit prin posta. 😛 Zambariciul ala e un lol cu doo puncte in fata si-n spate. 😛

    @Mihaela: As vrea sa fie mai multi responsabili, adica treaba asta sa aiba si ecouri.

    @Schnitzel: Eeeeeeeee… asa da! Si ai grija la accidente. 😛

    @Catalina: In primul rand sunt o needucata… pt ca nu ti-am urat bun venit la comentariile precedente, imi cer scuze! bun venit!
    Am vazut si eu sticker-ele alea si inca unele pe care scria „strada nu e cosul tau de gunoi”.

    @Aia cu Paru: Cum ai tu grija sa-mi servesti doze de realism… uof!

    @Marmotica: Zi frumoasa si tie, scumpa mea!

  9. BUnul simt si respectul sunt doua valori care se cer recuperate in spatiu mioritic, caci incep sa lipseasca cu desavarsire.

  10. neata 🙂

    o campanie surpriza. 🙂

    pies: ce unghii rosii ai. ti’au dat punga ca sa fii asorte? 😆

  11. si asa ha? finalizarea conteaza? :)) giiiiizzz, credeam ca n-am sa mai aud asta.. :))) buei, slava domnului ca au astia de la petrom o initiativa buna… tresa ma duc si eu sa mai alimentez de la ei, sa-mi iau de niste pungi dintr-astea sa le plantez copiilor de gat… astia nu arunca pe strada, in schimb nu vrei sa vezi cum arata locurile din spate…

  12. @Delfine: Bine-ai venit! Sper sa recuperam usor-usor.

    @Sangerica: Esti tu sigur ca-s unghiile mele? 😀

    @Ocserver: 😆 cunosc… frati-miu face dezastru la tata in masina daca mananca un sandwich.
    Si da, finalizarea conteaza… asa zice Croco! 😆

  13. foarte, nu doar sigur. 😀

  14. Pai dupa ce-ti confirmai la fereastra, cred si io! 😛

  15. 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 Pfuai, cît mă dixtrez… 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

  16. Moaaaaaaama, cati galbejiti! 😆

Lasă un răspuns

