Leapsa in imagini

M-a pedepsit cu o leapsa in imagini Coana cu Paru’. Coana, pai daca ai stii tu cat am scormonit eu in poze sa iasa ce-a iesit… eheeeee! Cica trebuie sa pun o poza haioasa si una de corason. Pai din j’de miile de poze, crezi ca a fost usor sa aleg? As fi pus aici cativa mega buni, ar nu asta-i rostul si, mai tinem cont si de alti factori (cum ar fi „fanii” binevoitori care asteapta ca ulii sa atace).

Asa ca a rezultat asta:

CIMG1696

Eram la Barcelona… pe Rambla, in 2007, cu Simona si cu Gabi, a fost una dintre cele mai frumoase vacante si de atunci am ramas amorezata iremediabil de orasul asta, e plin de viata si de diversitate. Iar aici eram in plina glorie, aveam trupa, da?! 😛

Pentru poza de suflet am ales-o pe asta:

DSC00002

Poza e din 2006, eram in Herastrau, iar el este Braulio, un bebel (pe atunci, acum are 6 ani) scump caruia i-am fost un fel de mamica de imprumut pentru ceva timp, alte detalii sunt de prisos. L-am revazut acum vreo luna si mor de dragul lui, va ramane mereu special pentru mine! Poza imi place pentru ca eu l-am invatat sa sufle puful papadiilor, jucandu-ma cu el ma simteam copil si mai toata lumea imi spunea ca e al meu, ca seamana cu mine…

Eh, dar gata! Lasam la o parte melancoliile si pasam leapsa. Cred ca leapsa asta le-ar placea s-o preia urmatorilor: Anachen, Carmen, Erminusa, Marul, dar si reprezentantii noii generatii, adica Mada, Rae si Xayide. Sa va vad cu pozele la interval!

PS: La multi ani, varu’ Tavi!

22 de gânduri despre &8222;Leapsa in imagini&8221;

  1. primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    cea mai poza de suflet…. hai cu bebelul ala mai repede, ca o sa fii cea mai tare mamica 😛

  2. in prima poza trebuia sa ridici o mana in sus, cu 2 deste cracanate si sa scoti limba. rai mai tru. 😆 😛

  3. @Croco: O sa vina… dar mai lipseste o piesa 😛 din puzzle.

    @Sangerica: Promit ca data viitoare cand merg sa fac poza asa!

  4. Adaaaaaaaaa, esti geniala! 😀
    Si eu ador Rambla..si portul..ma nenorocesti tu pe mine 😛
    Cat despre cea de sufletel…mancal-a rmama pe el de scumpel..mnoh, se vede ca ai stofa de mamica 🙂

  5. Pai poate facem o vizita mai prin primavara sau la vara, ne-om satrange gasca, ne organizam si ducem gunoiereala peste hotare.
    Ai da, asta micu’ are niste ochi verzi de te omoara! 🙂

  6. Frumoase pozele. Sa ai grija de ele:) Si iti sta bine, pe cand un bebel?:))

  7. Ce-mi plac pozele tale 😉 ! Pe când un concert pe la Iaşi? Să ştiu să cumpăr belete 😉
    E tare scump băieţelul tău de împrumut 🙂

  8. Aaaaaaaaa ma terminati toti cu Barcelona, de vreo 3 ani tot zic ca merg si n-am ajuns. Da’ la anu’ nu mai scapa, deja stau si ma holbez sa vad cand apar bilete de avion mai rasarite 😀
    Faine poznele 🙂

  9. @Pifuneata: nici nu stii cat de valoroase sunt pozele pt mine! 😀

    @Jasmin: Tie iti cant live daca vrei, sa ma consult cu membri trupei si te anunt cand venim la Iasi. 🙂

    @Schnitzel: Vezi ca in ianuarie sunt bilete la 100 de euro spre Barcelona, pleaca un prieten.

  10. foarte colorate fotografiile, faine

  11. Le-am vazut p-alea, da’ nu pot (si nici nu prea vreau) in ianuarie. Din martie incolo imi fac cu ochiu’ 😛

  12. sarumana pentru leapsaaa! o execut in weekend! :*

  13. Imi plac pozele 🙂 Am primit leapsa si de la jasmin, asa ca diseara ne punem pe cautat poze 😉 Multumim.

  14. […] Filed under: Caramele | Tags: basescu, Boc, cioaca, elodia, poze | Asta vine de la Jasmin si Ada. Ca bag sama ca s-au vorbit intre ele si mi-au pus gand rau. Si mi-au zis ele mie ca cica […]

  15. nu esti singura cu mii de poze :)))
    asta da munca – but ofc, i will do my job 😀
    off: am rugat-o pe croco sa-mi recomande un film, si croco mi te-a recomandat pe tine, deci, ca o recomandata ce esti, te rog sa-mi recomanzi un film 😀

  16. Daca iti spuneam eu ca esti buna de mamica, ai fi crezut ca e un apropo! Iti mai aduci aminte cand ne plimbam cu „gradinita”, altfel spus var-miu si frate-tu, si ne spuneau babele :”-Ce tineri maica, si deja aveti copii?”. Ce vremuri ! Adevarul e ca antrenament ai, iti mai trebuie un barbat bun si gata. Si vei fi, intr-adevar, o mamica absolut superba. Si abia astept sa te vad asa si sa vad ce nepotel voi avea. Sau nepoata. Pana atunci, nu uita un lucru:”You’ll never walk alone!”. Cineva te va veghea mereu. Pupicei

  17. @Stelian: Bine-ai venit! multumesc pt aprecieri!

    @Rae: „Imagine That” zambesti pt ca-ti amintesti de copilarie, e super.

    @Mihai: Da, tin minte. 😆 Oricum, si eu imi doresc, vom vedea ce si cum, cand, cu cine, etc.

  18. gata, Ada, am facut leapsaaa! :*

  19. gata…l-am privit 😀
    alta recomandare? 😀
    aa…apropo de GG, ai reusit sa faci ceva? le-ai descarcat?

  20. Alta recomandare deocamdata n-am. Cu GG n-am reusit mare lucru, doar acteva episoade, dar aleatorii si deci n-am vazut nimic…

  21. De fiecare data cand intru, ma uit la poza aia funny a ta si zau ca ma binedispune:))
    Nu esti prea normala, fata:))

Lasă un răspuns

