Cine sa traiasca, cine sa traiasca…

Dupa cum am zis acum ceva timp, e sezonul scorpiilor. Iar azi e ziua unei scorpii care mie mi-e draga in mod special. Am cunoscut-o pe la inceputul anului si ne-am inteles excelent inca de dinainte de a ne intalni si live. E un copil dulce si scump, care viseaza, are framantari de om mare, isi doreste sa iubeasca si sa fie iubita, isi doreste oamenii dragi in jur si sa fie fericita.

Am sunat-o mai devreme si i-am cantat „La multi ani!” (iar acum behai, dar nu conteaza), sper ca i-a placut. Astazi sigur ii va suna telefonul ca la gara, dar o data-n an e ziua de nastere. Si… a iesit soarele, da?! Vremea e dupa sufletul omului.

Scumpa mea, iti doresc sa ti se indeplineasca dorintele, chiar si cele pe care le crezi imposibil de realizat, sa fii sanatoasa, sa fii mai mult apreciata pentru ceea ce esti si ce faci, sa nu te mai afecteze rautatea din jur, sa ai parte de zambete in fiecare zi si la randul tau sa zambesti, sa ai noroc, chiar si martea, sa ai parte de multa dragoste, de prieteni adevarati si sa ti se intample numai lucruri frumoase!

Unii cred ca stiu despre cine este vorba. Eu mai pot sa spun doar ca este o „gunoiera” frumoasa, plina de personalitate, care scrie cu sufletul, cu care pot vorbi linistita in diagonala pe mess ca ne intelegem (stie ea ce-i aia), care avea candva doi ursi, Chiu si Vai, si care nu mai inveleste ciocolata in staniol, ci doar pe cei ce o supara. Si, pentru ca mi-e atat de draga, am adoptat-o imediat.

Deci… LA MULTI AAAAAAAAAAAANI, fiica mea MARMOTICAAAAAAAAAAAAAAA!!! (fata, ce cado’ sa-ti ia mama de ziua ta?)

16 gânduri despre &8222;Cine sa traiasca, cine sa traiasca…&8221;

  1. Hai La Mulţi Ani, Marmo!
    Cu ocazia asta, nu-mi vine să cred că sînt PRIMAAAAA. 😆

  2. a douaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  3. Naicule, iti declar razboi 😛

    La multi ani, suriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Mama, cand vorbea cu tine, eu o sunam, telepatie domne 🙂 Dupa ce am terminat de vorbit, la cateva minute hop sms de la nebuna de buni „sa-ti traiasca sora!”.

    Asa ca, sa ne traiasca Marmotzica frumoasa si desteapta! Sa fie sanatoasa, fericita, sa aiba parte numai de lucruri frumoase si bune!

  4. La multi ani Marmotica, sa cresti mare, frumoasa si iubita!

  5. @Naicu: 😆 Bine fata, esti prima.

    @Croco: Si eu am primit „Sa-ti traiasca fiica!” 😆

    @Nina: O sa intre ea pe aici si-o sa va multumeasca tutulol.

  6. La multi ani,Marmo!Sanatate maxima, ca restul vin de la sine.Pup fata!

  7. Jur Ada ca mi-au dat lacrimile ! Esti nemaipomenita si iti multumesc din suflet pentru tot ce ai scris mai sus. Sunt o speciala , am si postare de ziua mea, vremea e minunata, exact cum mi-am dorit 🙂 Ce sa mai , sunt cu zambetul pe buze, sunt fericita ca am avut parte numai de surprize frumoase astazi!
    Naicule, ai avut noroc, iti multumesc mult!
    Croco, ti-am mai zis eu ca intre noi doua functioneaza telepatia de minune ! Te pup!
    Nina, sarumana! :*
    Monique, pup si eu si multumesc inca o data!
    p.s. Mami, ai fost singura pana acum care mi-a cantat si mi-a placut foarte mult.. Apreciez pentru ca stiu ca esti racita si ti-a fost un pic greu! >:D<

  8. La multi ani Marmo!
    Sa fii sanatoasa si fericita, ca pe restul, le cumperi tu 🙂

    Si, La multi ani si pt sora mea (biologica), ca se sarbatoreste tot azi.

    Sa aveti un weekend minunat!

  9. Roxanne multumesc! Si la multi si pentru surioara ta , sa fie sanatoasa si sa aiba parte de tot ce e mai bun pe lumea asta!

  10. La mulţi ani, Marmoţico! 😉

  11. LMA pentru toata lumea. AM ZIS! Ș)

  12. acolo la sfarsit trebuia sa fie un zambet.. da’ tastatura asta trece in limba romana cand vrea ea… ma rog..
    🙂 asta era ideea

  13. La multi ani, Marmoooo! Sa invelesti cat mai multe ciocolate in staniol ! 😛

  14. traiasca fi-ta!!!!!!!!!!!

    La multi ani , marmooooooo!!!!!!!! (si aici…hihi)

  15. Sa-ti traisca fiica Ada!
    Marmotica- sa fi sanatoasa si fericita, bucuroasa, iubita……tot ce-ti doresti!

  16. Felicitari Ada!
    Sa va traiasca fica! si la cat mai multi copii ca si draga noastra marmotica, la multi ani marmo!

Lasă un răspuns

