Ganduri buluc

De cateva nopti nu mai dorm bine. Si daca apuc sa dorm, dimineata ma trezesc inaintea ceasului, lucru care nu mi s-a mai intamplat demult. Si mie-mi place sa dorm, dar nu mai pot… si daca dorm, visez, si ala numai somn ca lumea nu e. Ce-i drept, am dormit cam haotic in weekend, poate de-asta mi s-a dat un mecanism peste cap si sunt asa zurlie.

Dar eu cred ca e altceva de vina. Si anume, gandurile. Sunt prea multe, prea diverse, prea urgente si ale naibii, cred ca se vorbesc, navalesc toate asa deodata!

In fiecare seara incerc sa rezolv dilema imbracatului, asa ca imi fac in gand o tinuta pentru a doua zi, eventual inca una de rezerva, ca poate ma sucesc. Ma gandesc oare ce mai fac prietenii mei vechi, oameni cu care n-am mai vorbit demult… si uite asa se mai aduna cateva „trebuie sa ne vedem” si ma gandesc cum sa-mi organizez timpul. Mai trec in revista ce mai am de luat, de facut, ce-as vrea sa mai fac, sa vad, sa bifez si de aici variante, combinatii de n luate cate k.

Uite, de exemplu ma gandesc ce fac „gunoierii” astia de nu se mai aude nimic de Winter Edition…? Bine dom’le, lasa ca va mail-uiesc eu diseara si va bag in priza, pai ce-i asta, ne organizam sau nu?! Vreau sa va vaz neaparat, ca mi-e dor despre voi, bre! De unii stiu, de altii nu. De fetele mele stiu, le-am vizionat pe amandoua duminica, de Erminusa si Pisica la fel, Sangerica umbla prin tara, Sburlea la fel, numai ca el mai are si intrebari existentiale, cu Asterix m-am conversat duminica, pe Dragos l-am mai citit si zarit pe la Dono, cu Alexu’ m-am mai conversat pe mess, cu Nichi m-am mai comentat, cu unii gunoieri urmeaza sa vorbesc, dar in mare cam stiu despre toti. Si mai stiu ca duminica asta care vine dom’ doctor Horea are examenul de rezidentiat, sa-i tinem pumnii stransi, da?! Dom’ doctor, bafta! 😉

Si ma mai gandesc ce sa fac de ziua mea… si nu tin neparat sa ma serbez, de ziua mea a fost mai mereu o zi banala, inainte sau dupa a iesit cu mare distractie. Ma mai gandesc, mai am timp! Pana una alta, azi e ziua lu’ sefu’ (unul din ei), i-am urat „La multi ani” mai de dimineata, ii mai zic si acum, ca doar ne duce la restaurant sa papam bun. 🙂 La multi ani, domnu’ C!

11 gânduri despre &8222;Ganduri buluc&8221;

  1. Multa bafta lui Horea!
    Sa-mi zici si mie daca veniti de 1 dec la Bran sau Moeciu sau unde veniti voi:)) Eu am fo la Bucuresti dar n-am avut nici timp sa respir, daramite sa te chem la o cafea…
    Ma, eu frec menta aiurea si n-am niciodata timp sa fac ce-mi doresc…tu macar mai si muncesti:P
    Hai sambata la Brasov;;)

  2. Sa-ti traiascA seful si sa-ti priasca mancarea 🙂
    Stiu exact cum te simti….eu de pe la 3 am stau si mai uit pe pereti, acum incerc sa ma pun in pat si sa dorm, daca nu merge trec pe pastile 🙂
    Lasa dilemele sa se dilemeasca in legea lor si nu le mai acorda atentie! Cat despre bday…cand nu planuiesti nimic iese mai mare destrabalarea 🙂
    Te pup

  3. @Hubba Bubba: In principiu venim. De venit in weekend la BV nu cred, ca am planificat altele.

    @aia cu Paru: Sarumanaaaaaaaaa!
    Si gata, m-am hotarat, nu fac nimic, nu planuiesc nimic! 😀

  4. da da, nu mai planui nimic 🙂
    ca poate planuiesc altii 😀

    bafta, Horea!!!!!!!!

  5. Crocooooooo… te reneg! Si dupa aia te mananc cu fulgi!

  6. Uof Ada..Nu te mai gandi la nimic. Macar incearca. Sa stii ca noptile nedormite ii pot pune in pericol sanatatea:(( Incearca pe cat posibil sa lasi gandurile sa plece, cel putin cand pui capul pe perna!

    Te-am pupat si La multi ani sefului! Sarbatorire frumoasa acolo azi!

  7. Pifuneata, multumesc! Am dormit ceva mai bine, desi iar am visat… ma amorezasem de un anume el, nu i-am vizualizat figura si eram tare fericita, eram undeva in ceva ce parea a fi muzeu… deci da… 😀

  8. Nu te mai gandi la toate lucrurile „negre”. Vrei sa ajungi ca mine?Probabil ca viata asta are ea un rost anume, ne invata sa apreciem ce avem. Invatarea e greoaie si dureroasa dar functioneaza. Pana la urma esti sanatoasa, ai familia alaturi, ai un job si multi prieteni. Ar trebui sa fii linistita. Stiu ca pentru a fi tabloul complet ar mai trebui sa fie „cineva” pe care il stim amandoi, dar pentru asta trebuie sa risti, si nu stiu daca esti pregatita sa faci asta. Nu te incorseta in principii, ci traieste-ti viata.Nu a fost sa fie atunci, poate nu era momentul. „The Rebound” m-a pus pe ganduri. Toate se intampla la timpul lor si timpul ne ajuta sa acumulam greselile numite ulterior experienta. O zi usoara.

  9. Mami, o sa recuperezi tu.. lenevesti intr-un uichend si te hodinesti 🙂
    Bafta Horeaaaaaaaaa!
    LMA sefuluiiii!
    Si multumeeeesc ! 😀

  10. Buna ziua,

    Si eu am uneori ganduri asa buluc…si adorm gandidu-ma la o gasca de chestii, si visez franturi din ele. Oricum, visul pe care tocmai l-ai avut tu e unul f ok…ar fi trebuit sa te trezeasca bine-dispusa.
    In orice caz, va trece si perioada asta cu somn agitat…te vei lua cu alte treburi, si nici nu-ti vei da seama cand ai inceput din nou sa dormi bine si linistit.

    Zi usoara sa aveti!

Lasă un răspuns

