Cuvinte cheie de gugaleala XVIII

Gugalim, ca altfel de plictisim. Parca asa ar spune cei care cauta frenetic raspunsuri la cele mai diverse intrebari si dileme. Iar eu ma hlizesc si dau mai departe perlele, sa nu rad singura.

cum cunosti o fata dupa strada ca e curva – de multe ori e evident: „dupa” strada

cum sa te joci cu inima unui scorpion – s-ar putea sa-ti para rau… foarte rau!

dobitoci in trafic cu masini tari – ohooooo, sunt o gramada… din pacate

cum sa abordezi o fata scorpion – n-o aburi, n-o minti, n-o vraji, nu incerca nicio „reteta” pe ea, ca nu va merge! succes!

cand e mai bine sa te mariti – cand ai cu cine, cand te cere, cand ai dispozitie, bani etc.

ce as face daca as nimeni pe o insula? – chiar… ce ai face?

caut fata cuminte, sa ma iubeasca si sa – si sa ce? sa gateasca, sa smotruiasca, sa faca plozi, sa te slugareasca si tot asa… ntz! n-avem! 😀

femei agreate de barbatul fecioara – ce pretios barbatul fecioara asta… auzi… agreeaza… vai draga! mai bine intreaba ce femeie are nervii suficient de caliti sa suporte ea un barbat fecioara!

ma bucur ca nu ma crezi un obiect sexual – de obicei un obiect sexual e vibratorul, nu o persoana, acum depinde de preferinte

strategii de marcă marca durex – nu stiu, eu am avut proiecte pe masini, pe alte produse… parca zicea Semafor ceva de subiectul asta, intreab-o pe ea, mai e si fresh intr-ale marketingului, deci te lamureste

cum pot sa demilitarizez tunuri – 😯 aaaaaaaaaaaaaaaaaa 😳

masini tari si femei goale – visul oricarui barbat 😛

cum devine omida future – intai se face cocon si sta acolo si dupa aia… nu asa simplu, ca doar nu orice cartof ajunge Star Chips

merg in oras cum ma imbrac – cu haine, am mai zis

raceli bovineErminuso, esti celebra, gugaleste lumea boala ta 😆

sc croco srl – ntz, pe firma lu’ Croco o cheama altfel

femei intelingente – bine-ai venit! 😉

ritualuri magice de cistig – o sa-ti spun acum cel mai magic ritual: trezirea dimineata la 7, munca cel putin 8 ore, 5 zile din 7… si vine el si castigul

audi sobolaniuNaicule, ti-am zis ca exista culoarea asta??? Na, poftim!

cum poti sa ajungi maicuta – nu pot sa le stiu chiar pe toate, dar nu-mi doresc sa stiu amanunte despre subiectul asta

cateodata e frumos sa fi nebun ca iubesti – iubirea e unul din cele mai importante lucruri in viata asta. punct.

haifaivul lui vali colega – hashtetepe://valicolega.haifaiv.com

faza cu ciorba reaincalzita e adevarata – ai aflat si tu in sfarsit?! incearca totusi „bineincalzita”

toate femeile sunt curve? – ei bine, nu!

ce inseamna cand visez ca ma musca fostu – ca esti sub influenta filmelor si serialelor cu vampiri

mi-am bagat banana intre cracii ei frumosi – poetesule, esti unic si original, m-ai impresionat profund

unde mancam in buda – pai pune si tu capacul peste buda si intinde-ti acolo merindele 😛

poze cu baieti frumosi dezbracati – unde, unde?!? 😯 vreau sa clatesc si eu retina!

tu esti aia care imi ofera o cale de scapare – eu? mda… pai de-aia mi s-o zice Mama Dolores…

Abia astept gugalelile urmatoare! Sa aveti weekend placut! 🙂

PS1: Ieri, 12 noiembrie a fost ziua Sofiei, fosta mea vecina. La multi ani, Sofi, scorpiuta mea draga, mi-e dor de tine!

PS2: Azi, 13 noiembrie este ziua unui „gunoier”, si anume Soso Bineconstruitu’. Laaaaaaaaa muuuuuuuuuulti aaaaaaaaani, Soso, sa fii sanatos si sa ai parte de tot ce-ti doresti!

27 de gânduri despre &8222;Cuvinte cheie de gugaleala XVIII&8221;

  1. Cum te joci cu inima unui scorpion? E mai simplu decat iti poti imagina. Insa, precum zice Ada, fereste-te de ce urmeaza dupa.
    Aia cu buda mi-a placut maxiiiiiim:))))
    Si la mine au venit unii la faza cu ciorba reincalzita… poate merge ea ciorba reincalzita da’ nici ulcioru’ nu merge de pre multe ori la apa..

  2. femei agreate de barbatul fecioara – ce pretios barbatul fecioara asta… auzi… agreeaza… vai draga! mai bine intreaba ce femeie are nervii suficient de caliti sa suporte ea un barbat fecioara!
    Eu suport unul 😆

  3. Aoleu, nu vazusem aia cu raceala bovina 😀 Cea mai tare sunt 😆 Veniti de luati! E superoferta, dau gratis

  4. :)) prea tari gugalelile tale.
    Din cate stie bibilica mea blonduta Durex merge numai pe ideea ca sexul vinde :)) Glumesc. De regula strategiile lor se bazeaza pe inovatie (primul prezervativ lubrifiat, primul prezervativ auto-adaptabil, primul prezervativ realizat din poliuretan), reclama virala dar campanii de responsabilizare.

  5. dar si*
    vad ca mi-am facut obicei din mancat cuvinte sau scris aiurea. Doua DEX-uri in cap sa-mi revin! X(

  6. @Hubis: Nais, nais… cu ulciorul!

    @Blue Angel: Felicitari! Unii sunt mai mult decat ok, altii horror, tu esti norocoasa.

    @Semafor: Lasa, ca se intelege, nu te pedepsi singura cu DEX-ul. 😆

  7. EMOTICONDESETAVALESTEPEJOSDERAS!!!!
    Genial! Erminusa e si ea un mic geniu de cand cu gripa bovina 😀
    Un week-end minunat va doresc tuturor!

  8. :)) ce cautari tampite 😆 ma gandeam ca numai eu le atrag.

  9. Şobolaniu, bleah… urît sună… M-am hotărît, o dau, n-o mai ţin.

  10. E Şobolăniu! 😆 Se pronunta ca „portocaliu”! 😉

  11. Foarte tare postarea 🙂

  12. Vezi ca omida ajunge in viitor sau in ceva legat de … sex conform cautarii. 😆

    Sau era un micut peltic cel ce a cautat.

  13. @Anne: Bine-ai venit! Ma bucur ca-ti place! 🙂

    @KS: Esti tu carcotas… cred ca era peltic…si cauta un „futulash”. 😆

  14. in fiecare saptamana sunt din ce in ce mai elevate si rafinate cuvintele de gugaleala :))))

  15. off topic : bun venit in Liga ! O sa iti citesc cu placere blogul 🙂

  16. deci…. ATAT! 😀
    pentru detalii in ale barbatzilor-fecioara, ofer meditatii 🙂
    si sc croco srl e si la mine in cautari… domne…. cand eu zic ca nu mai doarme lumea de focul meu
    geniali, ca de fiecare data! 😀
    pot sa mai rad? pot? pot? 🙂

  17. @Copila: Bine-ai venit! Mai atrag si altii prostii.

    @Buratina: Da, un rafinament de mare exceptie. 😆

    @Hime: Bine te-am gasit! Si eu am mai citit pe la tine. 🙂

    @Croco: Razi, maica, razi cat vrei! 😛

  18. Ha? Sobolaniu? Si cum arata? Ca sobolanii pe care i-am vazut eu la viata mea erau gri… sau ala era gri sobolaniu? 🙂

    „unde mancam in buda” – in gura! 😆

  19. Daca visezi ca te musca fostul inseamna ca musca mai bine ca actualul :D!.

  20. @Schnitzel: Da, ala e gri sobolaniu, e o nuanta si am auzit de multe ori exprimarea asta… bine „gri sobolan”… cu „sobolaniu” eu am zis-o. 😛

    @thorski: Super tare interpretarea 😆 , bine-ai venit!

  21. cine a zis ca ofera meditatii barbatilor fecioare?
    0743870912

  22. codin, sa nu mai aud de barbati fecioara 🙂

  23. pt crocodita,,,,,,,,,, aam glumit nu sunt fecioara doar an zodie.
    dar sa nu crezi ca nu vreau o partida?
    cei frumos si placut si lui dumnezeu ai place……..dar noua oamenilor.
    idul meu este djpavarotty sau mail djpavarotty@yahoo.com
    multumesc

  24. Draga Codin, aici nu e site de matrimoniale! Si nici de agataminte gen „ce-o pica”. Mai citeste, mai aprofundeaza si-o sa vezi relatiile dintre oamenii care intra pe aici.

  25. scz. ada am realizat caci nu este un sait de matrimoniale ,dar ce dumnezeu e pacat sa ceri un ajutor de la semenii tai?
    nu sunt obsedat de femei goale ci doar am nevoie de ajutor……..
    de un suflet care sa ma anteleaga,,,,si un umar pe care sami sustin amaru…..
    daca am gresit iertatima si nu o sa mai deranjez
    va multumesc,,,si sper ca antelegeti un suflet care a ramas singur…………….

  26. […] lucru de mai multe ori. Pentru o readucere aminte, a se vedea episodul 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 si 19. Acum sa lamurim […]

Lasă un răspuns

