Specie noua

Trebuie sa spun faza asta, pentru ca a fost mortala. Am tot zis ca frati-miu scoate perle, dar ma asteptam ca inaintand in varsta sa-i vina mintea la cap. Se pare ca mai am de asteptat. In fine, el doar a creat contextul unei faze super hazoase.

Eram toti la masa si zicea ca si-ar fi dorit sa fie el fratele mai mare, ca m-ar fi chinuit si m-ar fi tachinat non-stop. I-am zis ca lui nu i-ar fi placut daca ii faceam asa, drept urmare i-am spus ca este bibilicus defectus. Haha, hihi, super amuzat copilu’ incepe si se hlizeste, apoi ma pune sa zic din nou. „Bibilicus defectus!”

La care el: „Asta e o specie noua de pasare sau ce?”

Raspunsul lui tata a venit fulger: „Nu, tata, nu e o specie de bibilica, e o specie de prosti!” 😆 😆 😆 (va inchipuiti rasul de dupa!!!)

22 de gânduri despre &8222;Specie noua&8221;

  1. hahahahha… super tare.

  2. bibilicus ilarius 🙂

  3. halal educatie 😆

  4. Daca nu uita si nu iarta, se face el mare :rofl:

  5. @darkemdo: Bine-ai venit!

    @Escu, Croco si Copila: Ma bucur ca v-ati amuzat.

    @Naicu: Are bre, educatie, dar are si nebunii la cap, asa-s copiii din ziua de azi! Creste el! 😛

  6. copiii sunt geniali 🙂

  7. @thorski: Le scriu cu acordul lui, pt ce nu mi-a dat voie, n-am scris, deci nu se va razbuna pe mine.

    @Lilly: Asa copii, asa parinti! 😛

  8. neata 🙂

    cand o creste si te’o chinui sa nu te intrebi cu ce l’ai suparat pe bibilicus. da? 😆

  9. Ada draga, si cand o creste ai imbulinato cu dungulite! Eu una mi-am dorit mereu un frate mai mare…asta cand eram mica!
    Zi frumoasa

  10. Si eu mi-am dorit frate , si l-am avut si perle din astea am avut ani la rand, chiar si acum mai scoate cate o bomba de radem toti de el 🙂
    Insa Andrei e campion la asta ! 😆

  11. am citit postul in ora de bio si am inceput sa rad ca istericul =))))
    se uitau la mine: o_o – ce-o fi avand si asta?

  12. @Sangerica: Bre, n-o sa ma chinuie, ca stie ca are numai de pierdut! 😀

    @Aia cu Paru: Ba nu!

    @Marmo: Dac-ai sti cate am uitat…!!!

    @Rae: 😆 Bueiii, nu vreau sa ai probleme la scoala din cauza de citit bloage! Revino-ti! 😛

  13. :)))
    bine bine…da’ m-am uitat si pe blogu lu erminusa care avea postul cu sexoasa – se mai si fataia proful pe randul meu :))) (ma rog, nu ca as fi patit ceva daca vedea 😀 )

  14. hahah si eu scoteam perle pe banda rulanta cand eram mic si sor’mea mereu radea de mine, da’ frati’tu ma-ntrece 🙂

  15. supertare! Bine ca am intrat aci acum de dimineata, ca sa-mi mearga bine azi.

  16. @Schnitzel: Pai macar atat sa faca si el, sa scoata perle! Daca m-ar asculta si mai mult, ar fi super, dar deja am pretentii mari! 😛

    @Nina: Pai atunci sa ai o zi cat se poate de buna! 🙂

  17. Lasa copilul, femeie rea ce esti!
    Pupiiii

  18. Tam Tam Tatam…ta, tam tatam…Ooopss am gresit, hai sa schimbam cu nana nanana , nu se pricepe, pai atunci…muuuultiii aaaniiii traiaaasscaaa, MUUUULLTIII ANIII TRAIASCAAA..LA MULTI ANI mandro, sa mi te conservi asa cum esti, sa ai parte de tot ce iti doresti, ani multi sa implinesti, fara sa ii irosesti ( cu lacrimi, tristete, probleme ale vietii) – a se observa rima, da???!!!
    Sa fii sanatoasa si iubita de Mr. perfect, sa ai parte de impliniri , succese si bucurii. TI mega pup !

  19. […] Jocuri de copii. Ziua mea. Gunoiereala de […]

Lasă un răspuns

