Diverse

  • M-a corupt frati-miu sa ma joc ConQUIZtador si aseara m-am luptat. Acum inteleg ce-mi povestea zilele trecute Pisica de paji, de lupte, de teritorii cucerite… macar mai inveti lucruri noi si iti imbogatesti cultura generala. Deci daca voi fi mai rar pe blog, se stie motivul, cica da dependenta. 😀
  • Trebuie sa spun din nou La multi ani, desi am zis si ieri… deci ieri a fost ziua lui Arthur, un prieten de la Cluj, a lui Wassef, colegul meu din Liban, i-am trimis mail si a dragei mele Hubba Bubba. LMA!
  • Azi este ziua unui „gunoier”, pe numele lui Marius Z, l-am sunat, l-am felicitat, la multi ani, domnu’, sa fii sanatos si fericit! 🙂
  • Mai este ziua Amaliei, o fosta colega de serviciu, pe care am sunat-o de aseara, pentru ca nu mai stiam exact daca e pe 16 sau pe 17 😳 . La multi ani, Amalia!
  • Mai urmeaza si alti sarbatoriti, dar vor fi mentionati la momentul potrivit.
  • Trebuie sa-l pup pe Cip, ca e destept tare, m-a scos din dileme si mi-a dat o idee buna. Nu zic! (daca va citi, stiu sigur ca se va umfla in pene 😆 )
  • Dupa cum se vede, am intrat in LBD… si sunt mandra de asta! 😀
  • Vreau o rochie!!! Trebuie sa fie frumoasa, sa aiba o culoare cu vino-ncoa, nu ma supar sa fie neagra, sa fie sexoasa, sa ma faca sa arat traznet in ea, sa ma faca slaba, sa fie chic, sa nu fie de pitzi sau dintr-un material kitchos, sa-mi confere un aer aparte, sa aiba o croiala mai neobisnuita si sa fie ca si cand ar fi fost creata special pentru mine! 😀 Sper s-o gasesc!
  • Ne gandim daca vom reprograma sau nu Winter Edition (pentru ianuarie), deoarece suntem putini care putem merge acum, inca negociem.
  • Duminica, pe 22, propun totusi sa aiba loc gunoiereala de noiembrie, undeva pe la ora 6 seara, dupa ce am dat cu stampila, sa ne adunam ca intre prieteni, sa discutam, sa ne hlizim, sa ne mai vedem, ca mi-e tare dor de voi, mai ales ca am ratat ultima adunare, din motive obiective. Croco a propus Caru’ cu Bere, acum astept confirmari din partea voastra.
  • Si cam atat pentru azi, daca se intampla vreun eveniment de importanta vitala, voi face update. 😛 Zi buna!
70 de gânduri despre &8222;Diverse&8221;

  1. Şi mie-mi place Conquiztador-ul, într-un timp eram chiar înnebunită după el. Acum m-am mai domolit puţin 🙂
    LA MULŢIA ANI, HUBBA BUBBA şi Marius 😉
    Succes la shopping 😉

  2. Bine ai venit in Liga Blogarilor Deosebiti!

  3. @Jasmin: Sper sa am… pt ca daca nu gasesc… o sa ma apuce disperarea si depresiile. 😛

    @Escu: Bine te-am gasit, domnule Escu! 🙂

  4. In ordinea ideilor:
    1- Nu da dependenta, te prinde pe monent, si eu pierdeam noptile pe conquiztador…da cu folor, parol!
    2,3,4,5,6,7 – LA MULTI ANI TUTUROR, sa fie sanatosi si voiosi;
    8 – Max Azria…sau Stefanel, acum cateva luni 4-5 mi-am luat eu o roche de cocktail foarte draguta…ori..marsaluieste prin magazine si cine stie ce ai norocul sa gasesti!
    9 – Nu as cam vrea sa reprogramam, mai ales dupa ideea lui Sar Sangerica…dar om vedea….
    10 – ne vedem dupa dastul cu stampiluta, cum sa nu?! e gunoiereala de noiembrie! 🙂
    Merge si carul cu bere, dar sa rezervam masa din timp!

  5. – Am trecut prin faza Conquiztador acum cativa ani. Nu stiu acum, dar atunci erau o gramada de intrebari gen „In ce an a descoperit X-ulescu creionul cu picatzele roz si dungi mov?”, care ma scoteau din pepeni. Le puneam la nimereala de cele mai multe ori, si cum sunt eu norocos, castigam din an in Paste 😀
    – LMA pt toata lumea!
    – Doar atat vrei de la rochie? 🙂 Mai bine o faci pe comanda, vrei sa-ti pun o pila? 😛
    – Vroiam sa-mi iau avant si sa vin si eu la gunoiereala (daca se poate), dar sunt plecat din tara zilele alea 😦 (da, stiu, nu-s un cetatean model ca nu dau cu stampila, da’ ma revansez in turu’ 2. Si e prima data cand nu votez, da? :P)

  6. LMA tutulol. 😆

    io simt ca pot sa ajung duminica la gunoiareala…legat de uintar edishion, io zic sa ma ascultati si pe mine (om mai batran si Sar pe deasupra – ai un vin fiert Cocoano 😆 ). 🙂

  7. Hello. Nu stim inca programul de duminica, desi se pare ca nu mai sunt bilete la Pink Martini. Spuneti unde si cand si facem tot posibilul.

  8. Fir’ar al naibii!!! Acum m-a lovit informatia, eu si Staticus, duminica avem concert jazz Diana Krall…la care sa atendam, ca atare :(( nu poci sa vin!
    Merci Sar pentru ipoteza de vin, astept bazele teoriei si anume, cana palpabila…asa usor crezi ca ma prostesti 😛

  9. @Aia cu Paru & Sangerica: Deci io cedez psihic, bre! Il sun pe Sburlea, am zis!

    @Schnitzel: chiar te rog sa vii, cercul gunoierilor este unul deschis, am zis-o si-o s-o repet mereu, chiar si pt aia care sunt convinsi ca suntem un fel de secta cu intalniri regulate si toate cele. Nu de alta… dar m-am saturat de placa „voi sunteti deja un grup format, eu nu vin, ca nu cunosc pe nimeni”. Pies: n-am nimic cu tine, am vrut doar sa clarific ceva, esti foarte hazos, asa ca nu te certam, da?! 🙂

    @Joa: Cum aflu ceva sigur, scriu si pe blog, va dau si semeseuri… la voi am doar numarul lui KS, deci oricum ajunge informatia la amandoi. 🙂

  10. @Ada: sa-l citez pe fostu’ meu dirig, „sezi blanda”, ca n-aveam impresia ca ma certi 🙂 Ramane pe data viitoare atunci 🙂

  11. O sa te saturi de Conquiztator intr-o saptamana, cam atat dureaza pana iti dai seama ca intrebarile se repeta se repeta:)) In plus sunt alea naspa de care zice schnitzel….asa ca…o sa vezi 🙂

  12. Doar atît? Cam puţine… 😆

  13. @Schnitzel: Pfiuh, e bine atunci!

    @alina: Deja am dat de intrebarile alea… 😦

    @Naicu: Da, stiu ca nu cer multe! 😆

  14. LMA si sa traiasca Marius Z si sa ma ierte ca nu l-am sunat dar nu am memorat nr lui 😦

    si sa traiasca si Mushtele ca si el imbatraneste azi !!!

    conquiztadoru mi-a mancat cam juma de an

    care a jucat cu FERGIE, DJ Khaled, Aqvilutza si psipsik mik – iertati-ma ca v-am macelarit :))))

  15. sunt de acord cu ce spune lumea despre conquiztador, in maxim 2 saptamani trece, desi pana atunci e posibil sa iti fie tare greu sa mai faci si altceva in afara de asta 😛
    La multi ani si toate cele bune tuturor sarbatoritilor pe care i-ai pomenit! 🙂
    Duminica, daca sunt bine sanatoasa pune 2 persoane pe lista. 😀
    O saptamana usoara! 🙂

  16. pisico, sub cate pseudonime te ascunzi :))

  17. Buna seara!

    Multumesc Ada pentru urari si felicitari. A fost poate cel mai suprinzator telefon, desi poate ca-l asteptam. O surpriza foarte placuta.

    Multumesc si celorlalti „gunoieri” sau ne-„gunoieri” care m-au felicitat aici. Spun si eu „La multi ani!” celorlalti sarbatoriti.

    Am observat ca ai intrat in acea liga, dar printre randuri am vazut ca Hubba Bubba tocmai a ales sa iasa. In fine, unii vin, altii pleaca.

    Am trecut si eu prin faza „Conquiztador”. Mi-a trecut.

    In principiu, ajung duminica. Iar pentru Winter Edition, sunt pentru ce decide majoritatea minoritara 🙂 Adica, cei mai multi din cei 11 🙂

    Daca tot n-am blog, scriu povesti pe blogul tau. 🙂

  18. conquiztador da dependenta doar daca n-ai ce face. 😛
    si eu joc, dar cand sunt preea plictisita si nu am ce face. 😆
    si a… la multi ani! tuturor scorpiilor! 😆

  19. Buna dimneata.
    Asaaaa, sa o iau pe rind.
    Felicitari Ada 😉
    La multi multi ani Marius si restul sarbatoritilor.
    Eu vin duminica unde spuneti voi, dar am o mare rugaminte (daca se poate) : sa fie intr-un loc in care sa ne putem intelege om cu animal , cum zicea un clasic in viata.Inca sufar de urechi dupa we trecut. Va multumesc.
    Cam asta ar fi.O seara perfecta la toata lumea.

  20. La muuuuuuuuuuuulti ani, Marius si tuturor scorpionilor de ieri, azi si de maine 😀
    Am depasit etapa Conquiztador… jucam si la birou in grup, ne rugam sa nu vina clienti … vreo 2 saptamani nu mai visam altceva
    Sunt pentru duminica, unde vreti voi, daca vreti, dupa cum vedeti, sunt cuminte si ascultatoare, asa m-a invatat mama mea 😛
    Si felicitari pentru LBD… siiiiiiiiii spor la shopping… cred ca e mai greu sa gasesti rochia aia decat sa te mariti 😀

  21. Multumesc scorpia mea dragutza:* Saru’ mana, saru’ mana;;)
    Siiiiii eu am fost dependenta de Conquiztador, trece repede, crede-ma:)))

  22. la multi ani! zic si io tuturor …
    cat priveste conquiztador este solutia ideala de pierdut timpul si de autoenervare.

  23. @Pisica: LMA Mushteleeeeeeeeee!!!!!!!!

    @Buratina: Notat!

    @Marius: LMA! Scrie cat vrei tu, eu iti dau voie. 🙂

    @Mada: Freti-miu m-a convins zicandu-mi ca si profa lui de chimie joaca… si m-am gandit sa vad despre ce e vorba… Oricum,stiu ca e hilar… dar eu acu’ l-am descoperit… ce sa fac?! de multe ori sunt ultima toanta care afla. 😛

    @Alexu’: Te anunt ce si cum.

    @Croco: Ntz! Am gasit rochia! Problema aialalta e grava (not)! 😆

    @Hubba: Cu mare drag!

    @Alexman: Bine-ai venit. Inca nu-s dependenta, dar nu-i timpul pierdut.

  24. LMA pentru toti sarbatoritii lunii 😛

    Hmm pentru ce ai nevoie de rohie ? pentru ziua de 20 cumva ? 😛

  25. PS : Sau pentru calendar ? hmm eu credeam ca e in costum de baie 😛

  26. LMA pentru toti scorpionii !
    Ahh, Conquiztador, been there, done that! M-au distrus oamenii la inceput 😆 dar dupa cateva zile asa deja nu mai aveam nici un stres 😀
    MA bucur ca ti-ai gasit rochie pana in final 😀
    De gunoiereala in principiu da.. merge un vinut fiert..

  27. mai bine nu gaseai rochia si rezolvai cealalta treaba 😀 dar acum deja faptul e consumat, sa o porti sanatoasa, iubita si sa faci furori cu ea!

  28. Conquiztadorul trece, rochia ramane. 🙂

  29. mi-am luat si eu o rochitaaaaaaaaaaa! 😀 [ a doua din intreaga mea carieraa! ]
    e .. scurta.
    si.. gri 😀

  30. eu m-am lasat de conquiztador din cauza netului de rahat pe care-l aveam atunci…
    ma mai joc pe la ora de info 😀

  31. eu la ora de tic[tac] imi verific mailul, vorbesc cu colegii [ pe meebo, ce puii mei 😆 ] , citesc bloguri, la la la. :”>

  32. @Vio: Pt niciuna din ocazii. 😛

    @Marmo: Notat!

    @Croco: Sar’naaaaaaaaa!

    @Nina: Corect!

    @Mada: Asa incepe totul, o rochita, inca o rochita, esti tanara maica…eu cica as avea 100 de ani, asa zic fanii (manca-i-ar puricii!!!)

    @Rae: F tare!

  33. Hmmm dar, dar ? 🙂 o nunta, vre-un botez ? ce sa fie 😛

  34. La multi ani tuturor !
    Inca o data bine ai intrat in Liga !

  35. neataaaaaaaaaaaaaaa
    mama mea nu are net, dar eu sunt solul de pace si am sarcina sa va transmit ca ii e dor de bloooooooog 🙂

  36. off…i so understand her 😐

  37. Mi-a luat ceva sa ma prind, nu stiam ce legatura are croco-mama cu blogu’ 😆

  38. mi-am luat pentru bal – ca m-a sacait mama, in rest nu port rochii. mereu imi gasesc cate un complex – . ca altfel nu-mi luam deloc. 😛

  39. schnitzel, ntz ntz ntz 🙂

    Mada, esti foarte frumoasa si nu ai de ce sa fii complexata. Sa-mi arati poze cu rochia si cu tine in ea sau cu ea pe tine, cum vrei tu 😛

  40. @Vio: Suntem in post, maica!

    @Hime: :*

    @Croco: Merci pt mesaj… acum am net numai seara… poate s-o remedia maine situatia.

    @Schnitzel: Sunt niste grade de rudenie pe aici, de te ia capu’. 😛

    @Mada: Cunosc stilul… si acum, daca trece o saptamana si port numai blugi… mama ma bate la cap sa-mi mai pun pe mine o rochie, o fusta… 😛

  41. Am observat, da’ procesez mai greu pana ma obisnuiesc 😛

  42. LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  43. sa creasca mama mea maaaaaaaaaaaaaaare…… in valoare! 🙂

  44. […] Mamaaaaaaaaaaaaa, doar mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa […]

  45. @Teiucul: Merciiiiiiiiiiiiiiiiiii mult de tot! :*

    @Croco: Pupa mama pe ea de fata scumpa!

  46. La multi ani, Adaaaa!
    Sa fii fericita, sa ti se indeplineasca toate dorintele, sa fii la fel de vesela, frumoasa, zambareata mereeeeeeu!
    Si … sa fii mandra ca esti SCORPIE! 😆
    [ pan’ si metrorexu’ e scorpie :)))) ]

    Hai ca am fugit la scoala. :*

    Diseara PARTY, da?! :>

  47. heeei, voiam sa fiu primaaa! 😀

    [ ma rog, eu la 00.00 dormeam dusa. :-” ]

  48. ‘Neata.
    ADA, LA MULTI ANI FATAAAAAAAAAAAAA!!!!
    Sa fie frumosi, luminosi, plini numai cu fericre.
    Si gunoieri te iubeste fataaaaaaaaa!

  49. La multi ani!
    Sa ne fii fericita si sanatoasa!!!! Petrecere frumoasa!

  50. LA MULTI ANIIIIIIIIIIII!!!

  51. Imi cer scuze.
    Nu stiu ce s-a intimplat.
    Tot eu sunt B 😛

  52. La multi ani! Sa ai numai bucurii si tot ce-ti doresti sa se implineasca EXACT asa cum vrei tu :*

  53. La Multi Ani!
    Sa fii sanatoasa si fericita si inconjurata vesnic de cei dragi!
    Si sa-ti dea D-zeu un barbat destept, frumos si cu bani. In ordinea asta 🙂
    (cum imi ura mie cineva drag…si a fost asa, si e f bine)

  54. Happy Birthday to you, Happy Birthday to you dear Ada, Happy Birthdayyyyyyyyyyy to youuuuuuuu :* :* :*

    Iti urez sa ai parte de tot ce iti doresti de la viata: dragoste, bucurii, ganduri senine, lumina in suflet, speranta intr-un viitor mai bun si un sincer si calduros”LA MULTI ANI”

  55. PS : ce daca suntem in post ? se mai da si dezlegare 😛

  56. Multi ani traiasca, multi ani traiasca laaaaa muuuulti ani!:*

  57. Buna dimineata !
    La multi ani !

    P.S. Cum a ramas cu intalnirea de duminica ? Ca trebuie sa bem, de-o fi una, de-o fi alta, tot e ceva de baut.

  58. eu ramasesem cu gandul la Carul cu Bere… dar daca facem rezervare duminica pentru duminica…. parca vad ca stam in statia de autobuz cu o punga de seminte si o sticla de 2,5 l de Cola 🙂

  59. LA MULTI ANI! 🙂
    Sa fii sanatoasa, frumoasa, voioasa, sa ti se indeplineasca toate dorintele si sa ti se intample numai lucruri frumoase in viata!

  60. Io o sa fiu prima pe postul de azi.. AM zis! 😛

  61. La Multi Aaaaaaaaaaani!! +tot tacamu’. (Nu mi-au mai lasat oamenii astia nici o urare, asa-mi trebe daca-s puturos). Petrecere frumoasa! 🙂

  62. schnitzel, ete ca te-ai descurcat 🙂

  63. Răi, dom’le, oamenii ăştia 😆

  64. […] rest, sa avem un weekend frumos, sa ne vedem duminica seara si sa bem la gunoiereala si … La multi ani, Ada […]

  65. La multi ani!

  66. la multi aaaaaniiiii, ada! >:D<

  67. @Jasmin: ai observat si tu, nu? 😆

  68. Pana una alta eu va doresc un weekend cat mai fain, gunoiereala placuta si-un inceput de saptamana asa cum va doriti! 🙂

  69. schnitzel, multumim, ne-ar fi facut placere sa fii printre noi… ramane pe data aviatoare 🙂

Lasă un răspuns

