Is the first day… of the rest of my life

La ora publicarii acestui post, in urma cu 27 de ani, veneam eu pe lume. Trebuia sa fiu livrata undeva pe la inceputul lui decembrie, dar, daca mama mea era in vizita in Bucuresti, am zis ca vreau sa fiu bucuresteanca, si scorpie pe deasupra.

Si acum ca v-am dezvaluit varsta indecenta pe care tocmai am implinit-o, nu mai vreau intrebari de-astea indiscrete, de greutate nici nu se pune problema, asta n-o dezvalui nici sub tortura! 😈

Nu mai fac listuta ca anul trecut, pentru ca e ineficienta, pentru ca e prea personala si pentru ca daca zic, nu se mai realizeaza. Am devenit superstitoasa intre timp. Tot ce-mi doresc este sa fiu sanatoasa, sa-i am pe cei dragi, familie si prieteni cat mai aproape, sa zambesc mereu, sa invat sa am mai multa rabdare, sa fiu mai diplomata, mai inteleapta, sa ma dezvolt mental si profesional si sa-mi pot duce la indeplinire visele! 🙂

Nu sunt trista, ma simt bine in pielea mea, nu imbatranesc, adaug ani de intelepciune, cum a zis un prieten. La urma urmei varsta e doar o cifra si atat, eu ma simt mult mai mica… si pe an ce trece sunt convinsa ca arat din ce in ce mai bine! Si am de gand sa ma tin de ce i-am spus bunicii mele cand eram micuta: „Maia, eu vreu sa fiu mereu tanara, tanara si frumoasa!”

Sa aveti o zi frumoasa si un weekend pe masura! Eu sigur voi avea! 😉

38 de gânduri despre &8222;Is the first day… of the rest of my life&8221;

  1. Laaaaaa multi aaaaaani! Sa-ti pastrezi puterea de a ramane mereu asa cum consideri tu ca trebuie sa fii! Sa ai parte de toate cele ce ti le doresti si inca nu le ai, sa fii fericita peste poate, iubita, implinita si mereu inconjurata de cei dragi si care chiar conteaza pentru tine.

  2. La multi ani si din partea mea. Sa ai parte de tot ce iti doresti si sa ti se indeplineasca toate dorintele. De sanatate nu mai zic, ca aia iti doreste toata lumea 😛

  3. LA MULTI ANI SI AICI! 🙂

  4. Multi ani traiasca, multi ani traiasca, laaa muuulti aaani !!! 😀

    Ce zi frumoasa ai! 🙂

  5. La mulți ani, pisicuță frumoasă și minunată! Ce-mi doresc mie îți doresc și ție 🙂 Îmi permit să-ți ofer drept cadou, un mic paragraf din ceva anume (e încă la secret :p) scris de mine când aveam 27 de ani: “Am ajuns, oare, la o vârstă la care ne uităm puţin înapoi ca să ştim cum să mergem înainte? 27 de ani. E vârsta pe care o simt ca pe un prag. Nu au însemnat mai nimic 18, 20 sau 25 de ani, ci 27. O fi mult, o fi puţin, o fi de-ajuns? Pentru mine e hotarul între copilărie, haiduceală şi ideea de “a mă aşeza la casa mea”. Sau poate nu. Mă apropii de 30 de ani, vârstă care sperie pe multă lume, pe mine mă face să fiu convinsă că atunci voi fi mai femeie și mai mișto ca niciodată“.
    La mulți ani, Ada! Te pupez

  6. LA MULŢI ANI!!!!!!!!! 🙂

  7. Evident ca nu mi-a iesit… cine naiba a inventat clientii astia? 😛

    LA MULTI ANI, IUBITA MEA FIICA!

  8. te pup. la multi ani.

  9. La Multi Ani! si de la mine, din nou.
    Raman valabile urarile din comentariul trecut, de la postul trecut 🙂

    Ti pup

  10. La multi ani! si iti doresc un singur lucru: Sa fii iubita si sa iubesti ca restul vine….

  11. Multi ani frumosi si plini de sanatate sa ai si de acum inainte!

  12. Nu ca as avea si eu aceeasi varsta dar e foarte frumos la 27 😛

    La multi ani, again :* :* :*

  13. Tam Tam Tatam…ta, tam tatam…Ooopss am gresit, hai sa schimbam cu nana nanana , nu se pricepe, pai atunci…muuuultiii aaaniiii traiaaasscaaa, MUUUULLTIII ANIII TRAIASCAAA..LA MULTI ANI mandro, sa mi te conservi asa cum esti, sa ai parte de tot ce iti doresti, ani multi sa implinesti, fara sa ii irosesti ( cu lacrimi, tristete, probleme ale vietii) – a se observa rima, da???!!!
    Sa fii sanatoasa si iubita de Mr. perfect, sa ai parte de impliniri , succese si bucurii. Ti mega pup !

    Ce zi superba!

  14. muhahaaa 😀
    la muuulti ani! :*:*

  15. >:D<
    la multi aniiii . :*

  16. La multi ani frumosi!

  17. […] cel mai important lucru pe ziua de azi.. Fiica’mea, Ada, implineste anisorii. Sa-mi traiesti, sa fii sanatoasa, fericita si iubita. Ti pupa […]

  18. La Multi Ani! cu multa sanatate, cu multa fericire, cu multe bucurii si impliniri! Sa fii iubita, cu prieteni adevarati aproape si sa iti indeplinesti toate visurile!

  19. […] mulţi, mulţi, mulţi ani, Adaaaaaaaaa! Multă fericire, tot ce îţi doreşti, să rââââzi şi să zâmbeşti din toată […]

  20. Adaaa, ti-am trimis o leapsaaa! 😛

  21. Wow… sunt coplesita!!!!

    Va multumesc mult tuturor, sunteti niste draguti si mi-ati facut ziua asta intr-adevar speciala! Am citit fiecare comentariu in parte si am zambit, ma simt norocoasa sa fiu inconjurata de oameni minunati si nu pot decat sa fiu recunoscatoare ca v-am intalnit, in viata reala sau pe blog!

    Zilele astea am avut probleme cu calculatorul de la birou, sper saptamana viitoare sa se remedieze si de-asta am fost mai putin prezenta pe aici, recuperez, promit!

    Va pup pe toti si va multumesc pt gandurile frumoase trimise… sa dea Dumnezeu sa fie cum mi-ati urat voi! :*

  22. In ploaie de stele,
    Sub umbra de castani,
    Eu iti urez din suflet
    Noroc si la multi ani!
    Sa fii sanatoasa si sa ai parte de cat mai multe clipe de fericire 🙂 .

  23. La multi ani! Frumoasa si desteapta esti, un pic de noroc iti doresc:) Si la barbati, adica:)!

  24. La multi ani, inca o data:*

  25. Laaaaaa multi aaaaaani!!!! Sa fii sanatoasa, fericita, mereu cu zambetul pe buze, sa fii iubita si sa iubesti si sa ai parte de cele mai frumoase lucruri in viata!

  26. La multi ani!
    tot ce iti doresti sau visezi sa ti se implineasca 🙂

  27. Va pup, fetele, sunteti za best! :* Multumesc dn suflet pt urari, sa dea Domnu’!

  28. La multi ani inca o data, fata frumoasa!Se pare ca reusesti de minune sa te tii de ceea ce i-ai spus bunicii tale 🙂
    Nu conteaza varsta din buletin,cea a sufletului este cu adevarat importanta.

  29. PS: si daca nu te nasteai la Bucuresti ce oras mai avea placerea si exclusivitatea pe dumneavoastra?

  30. @Monique: :*

    @Lilly: Pai ar fi trebuit sa ma nasc in Brasov. 😛

  31. draga sora intru zodie, la multi ani! imi place cum gandesti- o chestie tipic scorpioneasca, de altfel, ca suntem si frumosi si destepti… ahem.

  32. Intelepciune iti doresc si pe viitor, in orice alegere. Si sa fii pentru cei din jurul tau un prilej de bucurie, mereu! La multi ani!

  33. @Zazuza: Bine-ai venit si sarumana pt urari!

    @Ceaiubita: Sarumana! :* Nu stiu cand a fost ziua ta, dar iti intorc urarile. 😉

  34. La multi ani !!!!!!!!!!!!!!!! (scuze pt intarziere)
    Iti dedic clipul de mai jos :

  35. Cu parere de rau pentru intarziere, iti doresc si eu tinerete fara batranete si frumusete ca si pana acum. Si abia peste 127 de ani sa mergi in rai (fara nicio legatura cu „toantele”). La multi ani!

  36. @Hime: :* Merci, si nu-i problema intarzierea!

    @Dorin: Iti multumesc mult pt urarea iendita! 🙂

  37. […] Jocuri de copii. Ziua mea. Gunoiereala de […]

Lasă un răspuns

