Gunoiereala de noiembrie – anunt

Dragii mei, ca tot discutam noi despre cand ne adunam si ne hotarasem pentru data de 22 noiembrie, acum anunt oficial adunarea, pentru ca am toate detlaiile. Stiu ca v-am mai dat si ieri semeseu la toti, dar vreau eu sa va stresez!!! 😛

Deci maine, 22 noiembrie, orele 18 trecute fix, are loc adunarea de noiembrie, la Hanul Berarilor, fosta Casa Bucur, strada Poenaru Bordea nr 2 (P-ta Natiunile Unite). Am facut rezervare pentru cei confirmati, cam 15 persoane, daca mai veniti si altii, bagati comentariu, sa modific rezervarea. Multumeeeeeesc!

Va multumesc mult tuturor celor care m-ati urat, prin telefon, sms, mesaje pe twitter, pe facebook, pe mess, pe mail si live, am zambit toata ziua, soarele a fost de partea mea, dar mai pe larg despre asta voi povesti dupa weekend.

Ne vedem maine! Abia astept!

15 gânduri despre &8222;Gunoiereala de noiembrie – anunt&8221;

  1. primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    cea mai prima 🙂

  2. Sar’na.
    N-am apucat sa raspund la semeseu (salut, sunt eu, un … haiduc) , dar apar si eu 😉

  3. Eu o sa fiu prezenta ca si data trecuta..prin telefon 😀 sa nu uitati sa luati un aparat foto ca vreau sa ies iar bine in poze 😛

  4. ‘neatza! Sunt si eu acolo!

  5. vin si eu, vin si eu 😀

  6. […] km/h in localitate. Dar era liber, drumul bun, na… te indemna la viteza, plus ca ma batea Ada, daca nu ajungeam la 23:30 cum ii spusesem. A fost foarte dragutz domnul politist, mi-a dat actele […]

  7. Am povestit si am pus poze de ieri. 😉

  8. cu scuzele rosii in obraji de rusine, am zis ca vin si n-am mai ajuns.
    nu vreau sa-ti explic exact ce faceam ieri cand m-ai sunat :)) …sa zicem numai ca am fost sechestrata la pitesti si mai acu o ora am ajuns acasa.

    asteptam pozele de la intalneala sa ne bagam unghia in gat ca pitzigoiu’

  9. OFF-TOPIC: Ma intrebai acum o perioada de poze cu al mic! Uite azi mi-am miscat fizicu si ascos cateva: http://artistu.ro/jurnal-de-tatic/poze-cu-viteazu-si-supararile-sale-jurnal-de-tatic-ep-27/

  10. @KS: Super tare, povestesc si eu diseara si pun poze de la mine. Te rog sa mi le trimiti si mie, eu voi face la fel. 🙂

    @Pisica: Mandro, sa-ti fie rusine! 😛 Io cred ca Motanu’ ti-a facut-o intentionat!

    @Artistu: Merciiiiiii… bebeeeeeeeeee!

  11. hai cu pozele pustoaico. 😀

  12. Distractie placuta !!!

  13. Sangerica, nu primesti ca n-ai venit sa te tragi in poza 😛

  14. poze maine…. net-ul Adei nu tine cu noi si nu vrea in niciun chip sa mearga …

  15. Croco, la ce expresie a feţei aveam duminică, cred că berea îşi pierdea instant bulele, lămâile deveneau oţet, tortu’ devenea o pleaşcă iar voi….să zicem c’aţi fi luat’o la fugă. 😛

Lasă un răspuns

