Cum a fost de ziua mea

In primul rand am belele cu netul acasa, iar la birou am calculiciul in pioneze, asa ca de-asta fusei scumpa la vedere. Dar acum am prins niste net pe teava, niste timp de scris, am si poze si trebuie sa va povestesc despre ziua mea si despre gunoiereala.

Am declarat ca ziua mea va tine 3 zile si 3 nopti, ca in povesti… si am actionat in consecinta. Joi seara am fost la BlaBla la karaoke, iar la 12 noaptea mi-au cantat „La multi ani” Vali, Paul si Sorin, iar Razvan mi-a oferit cea mai inedita felie de tort: pe o farfurie era pusa o lumanarica iar langa era o felie de portocala cu zahar brun si scortisoara presarata peste… am suflat, mi-am pus dorinta si-am mancat feliuta de „tort”… mmmmmmmm, bun! Si am avut si ciresica pe frisca de la frappe!

Vineri am fost o rasfatata, au sunat telefoanele ca in centrala, mi s-a descarcat telefonul. Am primit urari si pe mess, si pe mail, si pe twitter, si pe facebook, si live, si la telefon, si prin semeseu… am fost coplesita. Dar m-am simtit atat de bineeeeeee! Surpriza de vineri a fost ca am primit un buchet de trandafiri de la un admirator secret. M-am sucit ceva pana mi-am dat seama, dar dupa ce am citit felicitarea, mi-a picat fisa instant. N-am voie sa zic cine e, dar a complotat cu Crocoditza. Sarumanaaaaaaaa! Toata ziua am zambit si m-am simtit importanta, apreciata, speciala si sunt recunoascatoare ca am in jurul meu oameni atat de draguti. Seara am iesit la un Long Island cu un amic nascut in aceeasi zi cu mine, ne-am felicitat… si apoi am bagat si eu somn, ca stiam ce ma asteapta.

Sambata am fost cu mama si frati-miu la noul mall, ne-am destrabalat un pic pe acolo, dar mi-am promis ca nu mai calc acolo in weekend, pentru ca a fost foarte aglomerat, am stat la coada sa ies din parcare. Sambata seara m-am facut bella si m-a pescuit Crocoditza si am facut party la club. Si ne-am dansat, si ne-am destrabalat de numa, numa. Poze nu pun, ca-s indecente 😆 , asta pe langa faptul ca n-am intrat in posesia lor inca. Alinaaaaaaaaaaa, Luizaaaaaaaaaaaa… va simtiti si voi sa-mi trimiteti pozele??? Nu spun ce-am primit, ca nu-i frumos sa ma laud, pot spune doar despre un cadou primit, care a fost cel mai haios. Adica Cip s-a adus pe el cu funda la gat… o sa vedeti in poza ce si cum. Si a fost frumoooooooos, am ajuns acasa pe la 6 si ceva dimineata si am fost terminata de obosita.

Duminica am facut ochi tarziu dupa-amiaza si abia asteptam sa ma intalnesc cu gunoierii. Pana la intalnirea cu ei, am facut un mic ocol, am trecut pe la fostul meu liceu sa votez, apoi m-am indreptat cu pasi sprinteni de caprioara spre locul faptei. Deja erau acolo Alexu’, Marius si Buratina. Dupa mine au venit Asterix cu Bulgaroaica, Chitzy, Dragos, Crocoditza si Marul. Crocoditza a vrut sa-mi faca o surpriza, dar a avut un mod tare complicat de a afla daca am ajuns la intalnire. A sunat-o pe Erminusa, care l-a sunat pe Alexu’… iar el mi-a dat mie telefonul sa raspund. 😆 Oricum, cand am vazut-o cu tortul in brate, nu-mi venea sa cred. La fel cum nu ma asteptam la florile de la Marius si la bratarica de la Chitzy. Multumeeeeeeeeeeeesc! Ai lav gunoierii!

Si am discutat, am ras, m-am plimbat in jurul mesei, trebuia sa vorbesc cu toata lumea, am facut poze, am mancat tort, am baut vin fiert, am avut program artistic si-am dansat Perinita, cu pus batistuta jos si pupat, foarte dragut, a fost o seara super, alaturi de niste oameni deosebiti! Absenta au incasat Sburlitii, Pisica, Marlo, Marmotica, Aia cu Paru’ si Sangerica, dar stiu ca fiecare a avut un motiv bun de a nu ajunge, asa ca absentele sunt incercuite. Erminusa a fost prezenta la telefon, o s-o vedeti zambind frumos in poze, prin telefon! 😛

Despre nebunia de duminica a scris si Croco, iar Marul a pus si poze si a anuntat deja gunoiereala de decembrie. Si acum pozele si de la mine:

 

PS: Am ramas in urma cu LMA-urile: pt 18, Sburlita; 19 Raluca; 20 Andrei si Bogdan; 21 Rozina fina; 22 Alina; si sagetatorii: 23 Remus; 24, adica azi, Lorena! La multi ani! (si eu pana ieri am tot primit urari)

19 gânduri despre &8222;Cum a fost de ziua mea&8221;

  1. primaaaaaaaaaaaaaaaaa 🙂

  2. sa comentez acum
    weekendul a fost perfect!!!! ma bucur ca te-ai simtit rasfatata si speciala, asta era si ideea 😀
    si am o obiectie… trebuia sa il fotografiezi pe Cip si din spate :))))))))))))))

    P.S. vreau sa vad neaparat pozele de la destrabalare, unde fac o cerere scrisa si primesc un bon de ordine? 😛

  3. si LA MULTI ANI si celorlalti sarbatoriti!

  4. Iubita mea, n-am intrat in posesia lor, Alina n-a raspuns aseara la telefon, iar Luiza nici atat, iar azi are treaba. 😥 Si eu vreau de urgenta pozele alea!!!!!

  5. Iar am iesit bine in [poze 😛

  6. salutare!
    super faine pozele,ma bucur ca v-ati distrat si ai avut o zi…mai multe…super faine!
    pt ca meriti :*

  7. @BlueAngel: Ai iesit extra mextra, vorba lui Rae!

    @aA: Sarumana mult! :*

  8. da’ te petrecusi bre, nu gluma 😛

  9. Suuuuper! Exact asta meritai de ziua ta, uichendul perfect! Bueii, ma uitam la pozele de duminica si tare rau imi pare ca nu am putut sa ajung 😦 Next time..

  10. @Sangerica: Tu vorbesti? Ai uitat acu doo uichenduri cand te petrecusi grav???!!!! 😛
    Si ai vazut ce zice aA, da?! Ca merit! 😀

    @Marmotica: Merciiiiiiii! Si vezi ca s-a stabilit deja data viitoare, vezi cum faci!

  11. Ma bucur tare tare ca te-ai distrat:*
    Felicitari pentru ca ai votat:))

  12. Uite-asa mai adunam si noi poze cu noi 😀
    La multi ani si celorlalti! 😀

  13. ‘na seara! Hai ca iar ne-am simtit bine!

    PS: misto localul, poate mai servim. Si vinul fiert a fost super 🙂 Hai ca nu mai dau din casa!

  14. Ma bucur ca v-ati distrat si fie ca fiecare din urmatoarele zile de nastere sa tina (minim) 3 zile 🙂 Saptamana faina sa ai! (cu o mica intarziere)

  15. Cum si mie imi plac felicitarile chiar si mai tarziu … LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!!!! desi e tarziu acum 😉

  16. La multi ani. Pozele vorbesc de la sine 🙂

  17. @Grapefruits: Merci mult! Bine-ai venit! Si sa stii ca n-am pus pozele de la club… 😛

  18. […] Noiembrie: Jocuri de copii. Ziua mea. Gunoiereala de noiembrie. […]

  19. […] trecut si ziua cea mare, adica ziua mea. Per total a fost frumos, dar nu cel mai frumos. Adica daca anul trecut eram de-a dreptul extaziata de cum a fost ziua mea 3 zile, anul asta a fost mai light. Mi s-a […]

Lasă un răspuns

