Leapsa la metrou

Am primit o leapsa de la Mada si nu o pot lasa neonorata. Trebuie sa „povestim întâmplări amuzante de la metrou. Fie că te-ai împiedicat de era să-ţi rupi tocul de la noile cizme, fie că ţi s-a prins geanta în uşă, alea s-au închis bine şi când trebuia să cobori nu puteai, pentru că nu s-a deschis uşa în care erai prinsă… minim 2 poveşti, maxim câte vreţi!”

Din amintirile mele de pe la metrou am si chestii placute si neplacute, cred ca pe blog am povestit doar neplacute.

Chestii hazoase ar fi ca l-am dat pe un nene jos din metrou, un nene de-ala de mirosea de te traznea si nu l-am suportat. Cred ca s-au bucurat toti din jur. Alta data am luat metroul invers, pentru ca eram setata pe un traseu anume. Am stabilit ca ma vad cu cineva si dupa ce am plecat de la birou, dar eu cum eram obosita, mergeam din inertie si asa ca am luat metroul spre casa. Mi-am dat seama ca am gresit dupa ce a plecat metroul. Asa ca m-am intors… si inca o faza draguta a fost cand, prinsa intr-o discutie cu o colega de birou, am uitat amandoua sa coboram la statia unde trebuia si am mai mers o statie. Ne-a bufnit rasul si apoi am coborat la statia urmatoare si ne-am intors.

Si cam atat! Inca n-am net la birou si ma doare in gat…

10 gânduri despre &8222;Leapsa la metrou&8221;

  1. ‘neatza!
    Apropo de mers statii in plus. Eu am mers cu buna stiinta. De buna voie … si silit … de o melodie. Trebuia sa merg doar o statie cu autobuzul. La radio, Unforgiven II by Metallica, ca sa zic asa. Si nu mi-a venit sa cobor pana nu s-a terminat. Si-n loc sa cobor la Lujerului, am coborat la Apaca. Adica, vreo 3 statii mai departe. Dar a meritat 🙂

  2. neata 🙂

    slabut, slabut la povestiri…pfff
    sa nu spui ca din cauza durerii in gat n’ai putut detalia scriind. 😛

  3. Ma gandesc daca o fi fost cineva in metrou cand a apucat-o travaliul pe vreo tanti, daca a avut loc vreo cerere de casatorie in metrou…

    Marius, tare 🙂

  4. Din astea cu mers in plus am avut si eu, sunt maestra si pe RATB si la Metrou 😀
    Ai grija ce faci cu gatul ala, tu ai fost racita si poate te aud ca iar trebuie sa stai la pat.:*

  5. @ Sangerica : lasa mahhh fata in pace, cand te ia cu dereri numai chef de dat detalii nu ai!
    @ Croco – dahhh, eu am fost pe faza si cu mana pe buton cand a lesinat o tanti in metrou, colega me aera cu sticla de apa, si-a facut-o fleasca!
    ADA, AI MAI MAMA GRIJA DE TINE, o sa incep sa cred ca umbli dezmatata de tot racesti atata….O sa iti repare tie si netul odata si odata, eu deabia astept! Ti pup

  6. ‘neata! Cum ai reusit sa-l dai afara pe nenea ala ?

  7. @Marius: Pt Unforgiven II as fi mers si eu statii in plus.

    @Sangerica: Io n-am facut misto de tine cand ti-era rau…

    @Croco: De-astea n-am vazut!

    @Marmo: Da, stim ca ai adormit in autobuz. 😛

    @Aia cu Paru’: Net am, n-am unitate deloc, am doar monitor. Si azi am citit juma’ de carte. Si da, ma doare gatul, am rosu in gat ca aia micii…

    @Jo: La universitate nu l-am mai suportat si cand s-au deschis usile i-am zis…” iesi, iesi afara, ca murim”… apoi a prins si restul lumii glas… si omul a iesit pe peron.

  8. Ada, multumesc ca ai onorat leapsa. :*

  9. asa se da bre omu jos din mijlocu de transport?

    pai io cand mi-am pus mintea cu un nesimtit din tramvai l-am aruncat pe scari dupa primele 3 capace date fatza -verso cu toate cele 100 de inele pe care le purtam pe deshte.
    venise un gagiu „sa ma ajute” dar si-a dat seama ca nu e nevoie, asa ca doar a ras de ala :))
    un tatic isi ferea plodu’ de eschivele aluia da loviturile erau in plin

    kkt…si tot 50 de kile aveam si atunci :))

  10. @Mada: Cu placere! Desi eu n-am asa evenimente importante de povestit. 😛

    @Pisica: Fara violenta! 😆 😆 😆

Lasă un răspuns

