Aniversare speciala

Cand am aflat de existenta lui, avea cam in jur de 15 saptamani de sarcina. Am fost foarte fericita, in sfarsit, visul meu avea sa se implineasca! L-am asteptat cu nerabdare, i-am vorbit si l-am mangaiat prin burtica, am aflat ca va fi baietel cam cu doua luni inainte sa se nasca, pentru ca inainte tot parea a fi fetita la ecografie. M-am framantat mult sa gasesc un nume, ajunsesem la niste variante… Si a venit pe lume, pe 1 decembrie 1995, coincidenta sau nu, odata cu ProTv-ul. 😛 Eram foarte fericita si l-am vazut prima data cand avea 10 zile, pana atunci a stat la incubator si la ultraviolete.

Muream de dragul lui, stateam nemiscata langa patut veghindu-i somnul, il tineam in brate, ii dadeam papa cu biberonul, eram antrenata cum sa-i tin capsorul… si abia asteptam sa mai creasca sa ma pot juca si eu cu el. Si a crescut si era un copil zambaret, il pazeam cand era pe olita sa nu plece cu pantalonii in vine, am asistat la primii lui pasi si primele cuvinte. Mai tarziu, verile erau dedicate plimbatului prin parc, mersului la nisip sau la strand la inot (asta cand era mai maricel). Babele se mirau ce mamica tanara sunt. 😆

Anii au trecut si la fel a trecut si gradinita si a inceput scoala. De mic a manifestat o puternica personalitate si s-a accentuat cu timpul, intre noi mai iscandu-se si mici certuri. Dar oricat de nesuferiti ne vedeam unul pe altul, mereu am fost uniti… adica eu am voie sa-i spun cu-cuvinte, altii nu, ca iau foc!

Acum sunt un fel de sponsor oficial, aia care-i ia apararea si e indulgenta, ii spune sa aprecieze ce are si privilegiile de care se bucura pentru ca eu nu le-am avut. Da, clar am avut multe crize de gelozie pe tema asta, dar s-au atenuat in timp. Am trecut de la „nesurferita Ada” la „ce buna-i sor-ta, ba!”.

Azi face 14 ani, varsta importanta, deja acum isi ia buletinul, chestie care sper sa-l faca mai responsabil. E clasa a 8-a si-l asteapta o mica treapta din evolutia lui in vara, sper sa n-aiba niciun stres in a o trece. Nu-mi vine sa cred cand a trecut timpul, cand, din mana aia de omulet, s-a facut vlajganul de azi, care m-a intrecut la inaltime de vreun an.

La multi ani, Andrei, te iubesc mult!

PS: La multi ani pentru 29 noiembrie, pentru bunica mea si cumnatica Livia!

PS2: La multi ani tuturor celor care si-au sarbatorit onomastica ieri, de Sf. Andrei!

PS3: La multi ani, Romania!

33 de gânduri despre &8222;Aniversare speciala&8221;

  1. Primuuuul!!!

  2. La Multi Ani pentru fratiorul tau scump si drag!!!

  3. la multi ani, Andrei! (a fost bun tortul?)

  4. LA MULTI ANI! pentru dragul tau fratior! sa fie sanatos, sa fie fericit si implinit si mai ales, sa fie mandru cu sora lui mai mare! Si La Multi Ani! si de ziua noastra, a romanilor!

  5. 🙂 La Multi Ani (si) sa-ti traiasca!

  6. Multumeeeeeeesc! 🙂

  7. La multi ani, Andreeei!
    Wow, ce bine arata tortul ala! 😀

  8. La Multi Ani! Sa-ti traiasca fratiorul!

    Andrei, sa traiesti barbate! Si s-o asculti pe sora ta! Tot timpul. Gandeste-te numai cate prietene area ea :mrgreen:

  9. *fara a. deci are

  10. La multi ani, sa va traiasca.
    Stie ca are o sora minunata? Care m-a facut sa miorlai citind articolul asta? Daca nu, sa-i zici:))
    :*

  11. La Multi Ani, Andrei!
    Sa fii sanatos si toate dorintele alea bune sa ti se indeplineasca! 😀
    Vezi cand mergi sa iti faci poza pentru cartea de identitate sa ai un sacou de culoare inchisa sau ceva de culoare inchisa. 😛

  12. La multi ani printului mostenitor!Sa fie sanatos,fericit si sa aibe parte de tot ce isi doreste!

  13. La multi ani fratiorului tau, sa fie sanatos, fericit si iubit in fiecare moment al vietii lui!

  14. @Teiucul: 😆 deci asa… huh?! Nu-i dau babe, bre!

    @Hubba: Stie… au grija colegii lui sa-i spuna ca sor-sa e buna si ca au fantezii cu ea. 😆

    @Croco: Too late, si-a facut poza!

    @Anachen: Sarumana!

    @Buratina: :*

  15. Ada a zis,
    decembrie 1, 2009 la 7:09 pm

    @Teiucul: deci asa… huh?! Nu-i dau babe, bre!

    Ce babe, bre? Ai innebunit? 😆 Pai inseamna ca domnitele de varsta mea sint matusalemice. las’ ca stiu eu ce-l invat pe print, e de bine! 😉

  16. @Hubba: Asa ziceam si eu, dar n-am cu cine ma intelege.

    @Teiucul: Bine, ti-l dau tie sa-l inveti. Tocmai mi-a zis ca a avut 10 iubite pana acum si ca s-a pupat cu toate. 😆 😯 Si eu… „auzi ma… da pupat asa sau sarut?” „Sarut, dom’le ce crezi?! Ia zi-mi si tu mie despre tine, ce, numai io?” 😆

  17. 😆 😆 😆

    E pe drumul cel bun. Las’ ca-l invat io de next level. Da’ nu acum, e prea devreme. Peste fo’ doua-trei luni, asa 😆

  18. Eu zic sa-l mai lasi un an doi… desi cred ca va fi precoc(e).

  19. La multi anisori fratiorului tau si tie romancuto! (cam cu intarziere dar mai bine mai tarziu decat niciodata). Sa iti traiasca fratiorul si peste vreo 5 ani sa ii bata mar pe aia de te supara.

  20. Ada, asculta-l pe sburlit, zau daca nu o gaina batrana face supa buunaa…daca-i morcovul tanar! E musai :))
    Sa iti traiasca, sa fie sanatos tun, fericit, iubit si rasfatat atat cat trebuie ( adidasi lunar nu se pun in schema asta!).
    Asa frumos ai scris ca mai mai mi-au dat lacrimile si m-a cuprins un sentiment de vinovatie…eu pe sis a mea am incercat s-o trimit dintre cele lumesti…imi era tare nesuperita cat a fost mica!

  21. @Semafor: Multumesc frumos, la fel si tie! 🙂 Nu-l invat violent, sa stii!

    @Aia cu Paru’: Sar’naaaaaaaaaa! S-o crezi tu ca adidasi lunar… doamne fereste!
    Stiu ca tu erai criminala… am avut si eu tendinte de-astea.

  22. sa’ti traiasca toti sarbatoritii. 🙂

  23. Sa-ti traiasca gagici!
    Sa te bucuri de ei ( Andrei si Bunica!) in fiecare moment .

  24. traiasca fratelo, fara numar, fara numar!!!!

    bre, citind ce-ai scris..parca era vb despre mine. mi-am dat seama ca nu-i despre mine cand am ajuns aici “nesurferita Ada” , desi, recunosc ca nici eu nu fac surf :))

  25. Sa-ti traiasca multi ani! Si sa va aveti ca fratii, ma… Da? 😛

  26. @ Sangerica si Morena: Merciiiiiiiii!

    @Pisica: Sarumana… normal ca te vedeai pe tine… ca suntem amandoua in acceasi oala. 😛 Am scapat o litera pe acolo… dar vad ca ai interpretat miso. 😆

    @Metalshrine: Merci mult, ne avem… stai linistit! 🙂

  27. buuueeeeeeiiiii, la multi ani!!!! sa-ti traiasca fratiorul, si tu lui, si ai vostri voua si voi lor!!! 🙂 iertare de intarziere…. mai am si io nitel (3 ani) si fac prima oara 14… :)) la multi ani!!!

  28. la multi ani Andrei…te pup…sa-ti traiasca Ada

  29. Timpul trece, parca mai ieri te plangeai ca mama ta e gravida, si acum te citez :”Ce i-o fi trebuit si lu’ mama, la varsta ei?”. Andrei insa a crescut, avand in spate doi parinti minunati si o sora de-a dreptul fantastica.O sora care a fost dese ori confundata cu mama lui, mai ales cand Andrei era un mic bebelus neastamparat.Imi aduc aminte de plimbarile in parc, la nisip, cu „piticii”, pitici care acum sunt mari, si parca nimic nu aminteste de timpurile trecute. Intr-un fel citind postarea ta ma simt batran, a trecut atata timp de atunci incat aproape ca uitasem.Un simplu dar sincer „La Multi Ani!” lui Andrei, si mult noroc tie.Urmeaza-ti drumul, fericirea e doar la un pas mai departe. Te pup

  30. Sa-ti traiasca si sa fie sanatos!

  31. Hehe… in curand ai sa te uiti lung in sus la el. 😀

  32. […] Ziua lu’ copilu’. Gunoiereala de decembrie. Calendarul cu fetele Twitter. Masa de […]

Lasă un răspuns

