Leapsa dubla

Cele doua lepse care urmeaza sunt una data, una furata. Adica pe prima am primit-o de la Crocoditza si trebuie sa enumar obiectele existente pe biroul meu. Cea de-a doua am vazut-o la Catalin, apoi preluata de Crocoditza si am furat-o, trebuie sa enumar 10 ciudatenii ale mele.

Deci, sa purcedem. cum nu stau la biroul meu, ci la al contabilului, ca hard-ul meu e mort si-mi trebuie calculator nou, iar contabilul vine o data pe saptamana, voi spune ce e pe biroul lui. Asaaaaaa… avem asa: un telefon fix, un biblioraft, foi de hartie, decapsator, pix, calculator, capsator, perforator, creion, telefon mobil, plicuri, mape de plastic, monitor, tastatura, mouse si cana de cafea. N-a fost greu, la mine pe birou sunt mult mai multe, pentru ca e si biroul mai mare, dar si pentru ca sunt eu mai strangatoare. Am scapat! 😀

Cea de-a doua leapsa e mai dificila, pentru ca trebuie sa ma gandesc la 10 ciudatenii ale mele. Probabil am mai multe, unele sunt ciudatenii, altele obsesii, altele banalitati. Oricum, scorpionul e o zodie de ciudati, oameni greu de inteles, dar in momentul in care stii sa rezonezi cu ei, te poti considera un privilegiat… si… cand mi se spune ca sunt ciudata, chiar daca e spusa pe un ton negativ, eu o iau ca pe un compliment, pentru ca poate prin ciudatenia asta ma diferentiez de turma. Am zis! Acum sa vedem ce-o iesi! Ordinea e aleatoare.

1. Ma uit foarte mult la mainile si la unghiile persoanelor cu care discut, cat de (ne)ingrijite sunt, spun multe despre caracterul persoanei respective. Niciodata nu m-am inselat!

2. In momentul in care se planifica ceva, trebuie sa stiu din timp… sa ma pot pregati sufleteste, sa-mi fac beauty-session-ul meu fara sa ma grabeasca nimeni, sa fie totul pus la punct. Daca apar surprize sau schimbari de ultim moment, devin arici, pentru ca mi s-a dus tot feng shui-ul. Adicatelea nu prea-mi plac spontaneitatile, decat daca vin din partea mea. Am aflat ca asta se numeste „control freak”.

3. Nu ies din casa fara sa ma machiez, macar un rimel acolo.

4. Intr-un timp eram obsedata, spre patologic, de blogul lui Dono. Clar creeaza dependenta, a creat o comunitate super, sunt mandra sa fiu „gunoiera”! Dar eu visam noaptea cum se succed comentariile la posturile lui, ma trezeam hlizindu-ma si primul lucru pe care-l faceam era sa intru pe blog la el sa vad cine ce-a mai scris, si cat coincide cu visul meu. 😆

5. Ma uit dupa femei mai mult decat dupa barbati. Sunt straight, nu m-a tentat niciodata partea asta, dar ochiul meu vede tot. Cu ochi critici si admirativi unde e cazul. Acum sincer, o femeie e mult mai expresiva decat un barbat, femeile au curbe interesante, au gratie, ca doar de-aia sunt sexul frumos. Si sunt invidioasa pe alea care au de toate! Dar ma gandesc ca Dumnezeu da cu masura… asa ca undeva trebuie sa se compenseze, ghici unde?! Exista si exceptii, bineinteles!

6. Dezlipesc orice urma de eticheta de pe talpile pantofilor, fac alergie cand vad. Si-am tot vazut, etichete albe pe talpi negre, etichete verzi sau portocalii cu pretul, chiar si cele transparente de arata materialele folosite ma enerveaza! Si imi pare rau, dar cand vad pe cineva care-si da importanta, mai arata si intr-un fel si are eticheta pe talpa… s-a distrus tot!

7. Ma pasioneaza paranormalul, tot ce tine de el, povesti cu fantome, vampiri, superstitii si credinte populare, vraji, blesteme, ritualuri, tarot, rune, astrologie… de la noi, cat si de la religiile disparute in negura vremii. Si ma pasioneaza istoria Egiptului Antic, de la primii faraoni, pana la ultima dinastie a Ptolemeilor.

8. Pun suflet in tot ceea ce fac. Din pacate sau din fericire, tind sa ajut mai mult un strain decat pe cineva apropiat.

9. Cand cineva incearca sa-si impuna ideile in fata mea prin orice mijloace, obtine contrariul. Am si eu cap si pot sa judec, inima sa simt, este suficient. Cand am nevoie de o parere sau un sfat, le cer eu singurica!

10. Niciodata nu fac complimente gratuite. Mi s-a intamplat de „n” ori sa primesc cate un compliment si eu sa nu fiu in stare sa zic nimic asemanator… imi pare rau, dar nu pot minti! Decat sa zic o minciuna sfruntata si apoi sa ma simt o ipocrita, mai bine zic un „multumesc” si gata. Iar cand eu fac un compliment, este pentru ca fix aia simt, sa complimentez, fara nicio alta intentie ascunsa si fara nicio pretentie de „intoarcere” a complimentului.

Gata? Am zis 10? Uof… si cate ar mai fi… abia ma starnisem! Dar trebuie sa ma opresc si sa las eventual si pentru alta data, totusi, nu vreau sa sperii pe toata lumea si sa fie pustiu pe aici. 😆 Leapsa o preia cine vrea!

21 de gânduri despre &8222;Leapsa dubla&8221;

  1. ‘neatza! Na, ca pe mine nu m-ai speriat! Poate pen’ca’s tot scorpion?

  2. ‘neata. Daaaa, idem la 6 si la 10.

  3. @Marius: Cred ca asta-i explicatia!

    @Jo: Sora mea de suferinta! 😛

  4. a10a e valabila si pentru mine.Chiar nu pot mintii… si cum sunt enervant de sincera nu pot raspunde la un compliment cu „Multumesc,dar vai ce ti-ai facut la par? esti asa ciufulitaaa”… si raman doar la „multuumesc” 😀 :))

  5. 1, 2,5,6,9, 10 exact exact la fel! Doar spuneai tu ca avem lucruri in comun! La punctul 4, eh eu ma uit la femei, si mai ales cele insarcinate sa vad sclipirea aia in ochii lor, mi se par cele mai frumoase femei, asa cracanate, mergand ca niste ratusti…mi’s dragi! 😀

  6. Po’ sa fur si io??????
    😀

  7. P.S Cred ca o sa ne cam asemuim 😛

  8. @Catalina: Asa de sincer e frati-miu! De-aia cand am vreo dilema vestimentara si nu numai, ii cer lui parerea. M-a lovit cu niste raspunsuri… 😆 si atunci nu mai conteaza ce zice restul lumii, merg pe mana lui. Si a fost bine de fiecare data!

    @Aia cu Paru: Stiam eu! Da, si eu vad insarcinatele dintr-o mare de oameni… toata lumea se intreaba, dar cum iti dai seama, cum le vezi? Eeeeeeee 😛 … Si zici ca o sa-ti placa de mine cand voi avea burtica?! E bine de stiut, sa stiu pe cine sa stresez cand n-o sa ma mai suporte nimeni. 😛

    @Morena: Bineinteles! Chiar sunt curioasa ce ai de zis despre! 😉

  9. ete ca si leoaica la fel, mai putin 2 si 7 (feng shuiu momentului si vampirele cu taroatele)

    iar la 10, nici eu nu fac complimente gratuite, dar nici nu mint cand mi se cere parerea, oricat ar deranja.

    problema mea e ca, daca persoana respectiva mi-e apropiata, iar ochiu magic spune ca-i ceva in neregula, de obicei imi spun parerea si fara sa fiu intrebata

  10. si eu sunt la fel cu unghiile! cand am citit chestia asta, am inceput sa rad. 😀

  11. Eu as fi vrut sa iau leapsa asta cu ciudateniile dar le-am citit pe ale tale si mi se potrivesc manusa.
    Mai putin Egiptul, eu am un fix cu Muzeul Luvru dar asta-i alta poveste. N-am bagat niciodata de seama chestia cu etichetele pe talpa pantofilor dar acu m-am uitat la toti (si nu-s putini). Cred ca am pe cineva in familie care-i ca tine si care a avut grija, ca nu-i nici urma de eticheta pe talpile mele. Eee, sunt cateva pe a caror talpa e stantata firma producatoare, da’ mi-e greu sa cred ca la aia te referi. 🙂

  12. cu cine ziceai ca seman? 😀

  13. […] celor doi talentati povestitori: Sburlea si Sangerica si celor doua revolutionare mama si fiica: Ada si […]

  14. @Pisica: Am observat! 😆 Dar pe tine n-am cum sa ma supar deloc!

    @Mada: Asa, asa, super!

    @Nina: Scorpiaaaaaaa! 😛 Nu firma stantata, aleia n-ai ce-i face!

    @Crocoditza: Cu mineeeeeeeeeeeee!

  15. Eu am de la Rae leapsa cu lucrurile de pe birou insa voiam sa gasesc o zi in care sa am mare dezordine sa am ce zice:))
    Hahaha, la 2 suntem exact la fel. Deci nu ma poti scoate din casa daca nu mi-am facut eu toata sesiune de beauty:))
    Si eu ma uit foarte mult dupa fete pe strada, poate mai mult decat dupa baieti:))
    Sper ca n-ar trebui sa ma simt la 9:-”
    Ti pup, scorpiutza mica si ciudata, desi, apropo, 8 nu se pune la ciudatenie:P

  16. @3.. tu si 90% din femei. Concluzia: femeile sunt ciudate. :))

  17. @Hubba Bubba: Deci nu sunt ciudata rau!

    @Catalin: Pai cica femeile nu trebuiesc intelese, ele trebuiesc iubite, deci… 😀

  18. Si-apoi, daca n-ar fi ciudate si ar fi asa de usor de descifrat, care-ar mai fi farmecul? 🙂

  19. Catalin… vezi ca incepi sa-ti revii? 😛 si nu e dracul atat de negru?! 🙂

  20. io am unele intrebari relationate la ciudateniile tale:
    1. ce crezi despre un ciung? 😀
    7. daca un baiat, care doreste sa te cucereasca, se chinuie sa „para normal”…te pasioneaza? 😆
    9. daca metodele ar fi alea de le vezi la stiri in filmulete cu oameni rapiti de teroristi? 😛
    10. cat costa complimentele tale? macar o data pe an ar trebui sa fie gratuite, mai ales acum in per de iarna. 😛

  21. […] ca voi mai face lepse in viitor) este cea de la Catalin. Acum ceva timp, m-a rugat sa postez niste mostre de ciudatenie. M-am conformat. Acum revine, cu ciudateniile pe care le percep ceilalti, sau, mai precis modul in […]

Lasă un răspuns

