Atmosfera de decembrie

Ultima luna a anului a venit cam pe nesimtite… parca mai ieri era ianuarie, si nu stiu cum a trecut. Dar stand sa ma gandesc mai bine, a fost un an plin, un an frumos, asa ca nu trebuie sa ma plang.

Si, daca eu nu simt foarte tare criza, daca am avut ceva realizari notabile si daca imi permit inca mici rasfaturi, asta nu inseamna ca si restul sunt la fel. M-a intristat si enervat totodata, foarte tare ce-am vazut la televizor de Ziua nationala: parade aparent fastuoase, oameni care stateau in frig sa primeasca o portie de mancare, discursuri intr-un limbaj de lemn incredibil tinute de demagogi, oameni care s-au saturat si-au iesit in strada, oameni care isi fac credite sa aiba ce pune pe masa de Craciun… te deprimi rau uitandu-te in jur.

Nu le am cu politica, dar repet, aseara m-am uitat la dezbatere si ma inchinam cu doua maini (vorba vine). Desi aberau rau, nu m-am putut dezlipi, iar degetele n-au vrut sa apese pe alte butoane ale telecomenzii. Si iar m-am intristat, pentru ca duminica trebuie sa alegem dintre doua rele. Cred ca toata lumea asteapta ziua de duminica, unii cu emotii, altii cu lehamite, altii cu anxietate, cu nesiguranta, se fac pronosticuri, talk-show-urile sunt la mare cautare… dar cred ca toti vor sa se linisteasca si sa fie bine dupa turul 2.

Toata lumea asteapta atmosfera de iarna, cand se spun povesti despre Mos Craciun la gura sobei, cand bei vin fiert sa-ti incalzesti oasele dupa ce-ai umblat prin oras, cand la radio se aud colinde, cand seara orasul arata de basm invaluit in mii de luminite colorate, cand incep pregatirile pentru masa de Craciun, goana dupa cadouri etc. Numai ca anul asta, pana azi, nu s-a simtit nimic de genul asta, abia de maine se va dezmorti totul, se va destinde atmosfera, se vor inaugura luminitele, se vor deschide patinoarele, vor incepe targurile de cadouri, se va impodobi bradul si casa…

Mi-ar placea sa ninga, astfel Bucurestiul n-ar mai fi gri, s-ar imbraca in alb si-ar arata pitoresc, cu luminite, cu oameni infofoliti, dar calzi la suflet. Stiu ca se spune ca trebuie sa fim mai buni, sa daruim, sa raspandim zambete in jurul nostru. Asta o putem face in fiecare zi, nu neaparat la ocazii speciale. Si pentru ca am sustinut, si sustin in continuare campania „Oameni darnici„, am de gand sa va prezint ideea Liei despre cum putem fi Mos Craciuni.

„Cum puteți voi să fiți Moși Crăciuni și spiriduși? În primul rând, gândiți-vă ce bucurie veți aduce copiilor, apoi vorbiți cu prietenii, cu colegii, cu ai voștri, scrieți pe blog la voi, să afle cât mai multă lume! Dacă fiecare dintre voi cumpără o ciocolată, o pereche de șosete sau de mănuși și o jucărie, pentru noi înseamnă 10-20 de lei. Adunate de la fiecare înseamnă multe cadouri! Vreau tare mult să le dăm copiilor și fructe (mandarine, banane, portocale), dar pentru că trebuie date proaspete, vă rog să nu cumpărați voi, ci dacă doriți și puteți, să-mi dați câte 2-3 lei ca să cumpăr multe deodată, cu o zi înainte sau în ziua în care merg la copii.

Deoarece timpul este foarte scurt și voi avea în multe locuri de ajuns, planul e următorul: până pe 13 decembrie voi cumpărați și adunați și de la alții care doresc să ajute. Apoi, luni 14, marți 15, miercuri 16 decembrie, între orele 18-19, la Universitate la statui, vă întâlniți cu mine și adunăm la un loc toate lucrușoarele. Acasă în laboratorul oamenidarnici (frumoasa mea sufragerie :D) voi împacheta cu grijă fiecare cadou, iar pe 17, 18, 21, 22 poate și 23 decembrie, le voi trimite prin poștă și le voi duce la copii. Pentru cei care chiar nu au cum să ajungă pe 14-16 la Universitate, dați un mail și vedem cum ne întâlnim. Nu-i așa că nu e greu?”

Cine doreste sa participe la actiunea asta, este primit cu draga inima, sunt convinsa ca mai sunt multe actiuni de genul asta, unele organizate, altele pe cont propriu! 🙂 In ciuda vremurilor pe care le traim, in ciuda factorilor politici, economici, sociali si a presiunii de toate naturile din jur, stiu ca inca exista OAMENI si asta ma bucura nespus! Si va fi o atmosfera de decembrie de poveste! Bring it on, baby!

17 gânduri despre &8222;Atmosfera de decembrie&8221;

  1. Nu stiu cat de OK ar fi sa ninga in Bucuresti. Pe moment este misto, dar apoi incepe sa se topeasca, se face noroi, peste tot sunt gramezi de zapada murdara…
    Nu e atmosfera de la munte unde totul e minunat.

  2. Draga mea dragă, în primul rând, îți mulțumesc pentru susținere și entuziasm, nici nu mă așteptam la altceva 🙂 Așa că în zilele de 14, 15 și 16 vă aștept călare pe botul mașinuței mele Frieda cu sacoșe pline de bunătățuri 🙂
    Acu, vizavi de circ politic, eu tocmai că eram foarte pasionată și implicată și vorbeam chiar mult despre. Ei, bine, de două săptămâni nu doar că refuz orice contact, trăind bine sănătoasă în ceea ce eu numesc realitatea mea paralelă, dar aseară chiar am reușit să adorm ca un prunc fix când începea marea bălăcăreală și m-am trezit hihihi fix când își strângeau din mâini și din dinți 😀 Am câștigat enorm, sunt convinsă :))

    Crocodița, abia aștept să te cunosc! 🙂

  3. @Croco: Notat!

    @LiaLia: Cu cel mai mare drag! 😉

  4. Sunt nitel cam ca Lia. Adica pana la primul tur am urmarit cam tot si mi-a crescut interesul pe zi ce trecea. Acum, in afara de nervii din ziua in care am vazut filmuletul cu palma data copilului, nimic nu m-a mai indemnat sa urmaresc circul asta. Aseara am urmarit nitel pentru ca ma gandeam ca va fi o dezbatere misto, dar cand mi-am dat seama de nivelul discutiilor si de … viitorul de haur pe care-l are tara, mi-am pus castile pe urechi si am scris povesti pentru copii. Mai bine imi crut nervii.

  5. @Jo: Daaaaaaaaa… am citit aventurile lui Totoescu! Foarte draguta povestea… sa vedem ce face la urmatorul dintisor cazut! 🙂

  6. Vreau si eu! 🙂

  7. noi azi am cantat colindeeeeeeeee! 😀

  8. ‘neatza!

    Am urmarit si eu dezbaterea. La fel ca tine. Desi nu sunt pasionat de politica, ci de fotbal :), aseara am urmarit. Am renuntat la meci ca sa vad circul electoral. Romanii vor circ, deci am avut circ.

    Apropo de treaba cu sarbatorile si cadourile. Am niste prieteni care ies prin oras de sarbatori. Cu un program. „N-am venit sa cerem, am venit sa dam”. SI vor darui bucurestenilor, colinde si fructe. Daca-i vei intalni prin zona Romana, nu-i ocoli. Si daca ma intrebi de ce nu sunt si eu cu ei acolo … N-am voce, soro! si nici nu ma pricep la cantat colinde.

    O seara buna!

  9. mie mi-a placut dezbaterea pentru ca superbase il tot la misto pe geoana =)))
    si geoana arata ca un spiridus :))

  10. @Bogdanic: Da, ai dreptate… dar ar fi frumos sa dea un inghet de toata frumusetea si sa fie pt o perioada totul alb. Desi noroaiele de dupa… bleah!

    @Schnitzel: See u there… la LiaLia si la http://www.oamenidarnici.ro gasesti toate povestile legate de acest proiect.

    @Mada: Si eu cantam cand eram mica, acum doar le ascult. 🙂

    @Marius: Sa nu mai aud de politica, nu ma mai uit cine stie cat timp acuma! Frumoasa initiativa prietenilor tai!

    @Rae: Lasa ca te faci tu mare si-o trebui sa votezi, sa vezi atunci dileme.

  11. ala bala portocala 😀

  12. Ar fi frumos sa ninga … dar … de Craciun … in rest traficul fa fi infernal … iar mizeria va iesi si mai la suprafata cand se va topi zapada.

  13. Eu nu vreau zăpadă in Buc, zăpada e frumoasa la munte.

    Ada remember me sa vin pe la 16 la universitate foarte buna inițiativă si o felicit pe cea in cauza.

  14. Ma bucur sa aud de evenimentul de pe 16, noi facem asta la birou in fiecare an, deja in camera de arhivare sunt maldare de jucarii, hainute, urmand sa cumparam si diverse dulciuri, fructe pentru cadouri, dar mai incolo, sper sa pot si eu veni pe 16, nu promit, ins ami-as dori sa am timp!
    De votat am votat, in sila, dar am facut-o!
    Sa ninga! Am zis! 😀

  15. Oare de ce am retinut ca esti din Sibiu ??? mmmmmmm

  16. @Isolda: Iubesc Sibiul, dar sunt din Bucuresti.

Lasă un răspuns

