Cuvinte cheie de gugaleala XIX

Pentru episodul de azi, gugalitorii mei mi-au dat ceva de lucru… in sensul ca pentru unele raspunsuri m-am documentat. Ce sa fac, totusi nu sunt Google sa le stiu pe toate?!

traiesti in facultate cea mai tare perioada – da, asa e! Ce dor imi e de perioadele cand eram cu Simona si Luiza, ieseam de la cursuri, puneam toate bani si luam un meniu de la KFC… eheeeeeeeee, sweet memories!

cum se spune la esti o toanta – eres una tonta … asta cautai probabil

cuvinte care se termina in ida ca omida – caramida, candida, stupida, arahnida, si mai cauta in DEX

explicatia cuvantului s-a zbarlit – domnu Sburlea, te rog frumos sa explici cu detalii si scheme!

situatii penibile cum sa supravietuiesti – pai nu stiam ca din asta se moare, stiam ca asta e sursa de misto-uri si de haz de necaz

cum se intelege sora scorpion cu fratele – se intelege bine, zice ea! sa-l intreb si pe el?

gunoieri frumosi – daaaaa, noi suntem… avem poze de la intalnirile din fiecare luna, suntem niste frumosi… si modesti!

cutie promotionala durex decembrie 2009 – si ce contine? e cazul sa dau o tura prin magazine, ca sunt in urma cu ofertele de sarbatori

ce inseamna dilau – am mai zis, e o expresie de la Pitesti, am auzit-o prima oara la var-miu si imi place cum suna

merge la club vesta cu camasa? – azi nu ma simt in forma sa dau sfaturi de stil… eroare, mai cauta!

miam loat o masina mica rosie ca focul – sa-ti surada norocul si poate data viitoare sa gasesti cratima pe tastatura

vampiri sexosi – ei bine, da! Angel din „Buffy…”, Edward din „Twilight” si sigur mai sunt!

fac sex cu varamea primara – nasol, foarte nasol… politia doarme?

de ce fug barbati cu penis mic de o relatie – e, hai, ca pe-asta n-o stiam! Eu stiam ca majoritatea fug de o relatie, ca e mai comod fara.

povestiri din scripca filmulete horror – 😆 😆 😆 „scripca” asta e un fel de cripta mai veche… ce horror, ca am ras de nu se poate cand am vazut cautarea ta! „Tales from the Cript”

cu ce se potriveste numele ioana – cu Maria… e si un cantec celebru deja „Maria Ioana”

cand se sarbatoreste numele madalinaMada… te sarbatoresti ca sfanta? Cand?

ce prezic astrele pentru femeia scorpion – numai de bine, normal!

ada pentru tot de-a una – vaaiiiiii, ce dragut! iti multumesc pt fidelitate! sunt flatata/impresionata/magulita! (daca ai fi scris si corect…)

josh holloway si davidoff cool water – Josh este o bunaciune, drept urmare Davidoff l-a luat pt o reclama. A iesit asta! mmmmmmmm… yummy!

cum o faci pe femeia scorpion – ai vrea tu, da’ nu se poa’, decat daca vrea ea! (ce poiata sunt)

mi-am zis nu ,nu mai visa asta-i romania – si tu te-ai resemnat?! de ce? 😦

ce pot sa manic ca sa slabesc – ideea e sa NU mai mananci, nici macar litere!

imi doresc tot ce imi doresti u mie da s – „sa ti se-ntample tie”! Parazitii rulz!

femininul de la văr – vara sau verisoara… pfuai!

muzica mai sofere tine dreapta – pe-asta n-o stiu… o stiu pe aia cu „nu ne mai trageti pe drepata”

femeia gemeni prietenie cu femeia scorpion – da, si se inteleg foarte bine, dovada Simona mea si Crocoditza 😀

buburuza in feng shuiJoa, zi tu!

noroc in dragoste la femeia scorpion – praf!

numele de familie se sarbatoreste da sau – sau nu!

poti uita usor o femeie scorpion? – ia vezi, poti?!

Cam atat pentru azi, ca mai e de scris si despre alte subiecte, mai dragute si mai interesante. Dar clar… va urma!

23 de gânduri despre &8222;Cuvinte cheie de gugaleala XIX&8221;

  1. primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    si chiar sambata am mai descoperit ca o prietena de-a mea e scorpion si se minuna ca ne intelegem 🙂
    curiosi rau, gugalitorii astia… n-am vazut asa ceva!

  2. Mie-mi plac astea cu scorpii:))
    Citeam pe blog cu zodii ca cica scorpioancele-s usor de cucerit…hai nu zau?!

  3. Ce de scorpiutze pe aici :-” ups 😛

  4. Aia cu scripca e mortală 😆
    Dar se vede că nu se mai face gramatică în şcoală. Nasol rău.

    Săptămână frumoasă să ai! 🙂

  5. @Crocoditza: gugalitori ca ai mei, n-are nimenea!

    @Hubba Bubba: Exact! Hai, nu zau!

    @Viorel: Umbla cu grija, sa nu te intepi! 🙂

    @Jasmin: Si pe mine m-a amuzat aia cel mai tare! Saptamana frumoasa si tie!

  6. neata 🙂
    mie’mi ninge pe desktop…nu, nu e matreata mea. 😛
    ce iti facusi de apare ninsoare? 😀

    asa, acum sa vorbim:
    – barbatii cu penis mic fug mai repede decat ceilalti de o relatie pentru ca nu se incurca in penis!
    – ia vezi tu la ala cu „ada pentru tot de-a una” sa nu aiba asta tatuat pe brand/piept/spate/abdomen…si sa nu iti cante o romanta.

    😆

  7. deci nu, nu e nicio sfanta madalina! am cautat in tot calendarul si nimiccccccc!

  8. eu sunt linistita la faza cu „pentru tot de-a una”… are cratima 😀

  9. @Sangerica: Din Aspect te duci la Extras si bifezi acolo…valabil pana pe 4 ianuarie. Si sper sa nu fie vreun tatuaj cu ada pt tot de-a una 😆

    @Mada: Bai, tu chiar ai cautat! 😆 Nu e, ca nici sfanta Adelina nu e, suntem oropsite. 😛

    @Crocoditza: Vezi… ce te faceai tu fara mine?! Asa inveti ceva nou!

  10. Zici tu ca esti scorpie? Ia sa vezi aici raspuns la o intrebare:
    noroc in dragoste la femeia scorpion – https://thoughtsbyada.wordpress.com/2008/10/27/barbatul-ideal/
    A dreaq pielea pe mine, nu? 😛 :drac-impielitat:

  11. 😀 Ce e drept in Facultate era…fraimos tare! Si pentru ca am terminat in Pitesti foloseam frecvent Dilau si diloaica, acum mi se pare ca suna cel putin dubios 😀
    Ti pup, zi frumoasa tuturor!

  12. @Metalshrine: Da, am priceput, sunt eu prea fitoasa1 😛

    @Aia cu Paru’: Hai ma, ca suna interesant!

  13. 😆 Ce fata desteapta! Oricum fitzosenia se trateaza, sa stii. O zi frumoasa tutulor!

  14. Ada, si daca langa tatuaju’ cu „ada pentru tot de-a una” mai are s’o ancora s’o sirena…te’ai scos. 😆
    norocoaso. 😛

  15. „vampiri sexosi – ei bine, da! Angel din “Buffy…”, Edward din “Twilight” si sigur mai sunt!”

    Nu cred sa mai fine cava mai „bine” de atat! *sigh*
    Te pup gagici!!

  16. @Metalshrine: Da, sunt in plin tratament! 😛

    @Sangerica: Halal noroc! 😆

    @Morena: Ar mai fi Brad Pitt in „Interviu cu un vampir” … dar Angel e……..
    :emoticoncarebalesterau:

  17. Well….nu-mi prea place Brad, ce sa zic! 😛
    Prefer Angel si mai ales Edward :emoticoncarebelastesimairau 😆

    P.S Ai vazut New Moon?

  18. @Morena: inca nu… urmeaza sa… dar cand am vazut trailer-ul… cand isi da el jos camasa aia sau ce pisici avea pe el… si i se vad santuletele de la abdomen… eram… :emoticoncare balestecelmairau: 😆

  19. @Ada
    Eu, spre prostia mea, am citit cartea pe nerasuflate.
    Apoi am vazut si filmul.
    NU m-a impresionat, cum nu te va impresiona niciun film facut dupa o carte.
    Si asta pentru ca lipsesc multe din film. Grrr
    Oricum, el arata la fel de bine!!!! :emoticoncarebalestebalebalitoare 😆
    SI mai apare un personaj 😉

  20. Doamne ce … search-uri…:D

  21. […] de mai multe ori. Pentru o readucere aminte, a se vedea episodul 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 si 19. Acum sa lamurim […]

  22. eu una am citit carete si am vazut si filmu si sunt diferite

Lasă un răspuns

