Pentru idiotii…

… care ma verifica prin intermediul programelor/site-urilor care-i „vad” pe invizibili, am un anunt important: N-o ard pe invisible decat foarte rar, iar daca deschizi mess-ul si nu sunt, inseamna ca nu sunt! Asa ca nu mai tipariti id-ul meu acolo sa-l dati la puricat, ca oricum rezultatul va fi „offline”! Problema e ca sunteti atat de redusi incat e greu sa debifati casuta aia in care zice ca imi retine id-ul site-ul respectiv, astfel ca ma trezesc cu adaugiri pe mess de la oameni total necunoscuti, cu id-uri dubioase si cu intentii si mai dubioase.  Aseara am dat „deny” de m-am plictisit!!!

Daca ai ceva sa-mi spui si nu sunt, ma suni! Daca n-ai numarul meu, imi lasi un mesaj offline sau imi trimiti un mail! Daca nici asa nu merge, lasa-mi un comment, sunt mii de alte moduri de a-mi spune ce ai de spus! Voi avea grija sa aflu ce si cum… valabila faza pentru neplacerea asta, cat si pentru altele provocate de un „fan” care-a lasat comentarii „dragute”!!!

