Gandurile de azi

  • Daca afara nu ninge, macar sa ninga pe blog. E promotie, pana pe 4 ianuarie. Pana atunci or sa se faca troiene pe aici, dar arata dragut, asa ca sa ningaaaaaaaaaaa!
  • Am fost duminica la film, la The Box. Initial oscilam si ma tot gandeam ce film sa aleg acolo in fata afiselor, dar mi-au picat ochii pe afis (nu e vreo mare chestie, afisul) si am zis ca pe asta il vedem. Speram sa fi fost o alegere buna. Si chiar s-a dovedit a fi. Un cuplu primeste acasa un pachet ciudat, in care se afla o cutie cu un buton. Daca apasau butonul, cineva necunoscut murea, iar ei primeau un milion de dolari. Daca refuzau, cutia le era luata si oferta se facea altcuiva. Indiferent de raspuns, acestia primeau 100 de dolari. Mai departe nu mai zic, stric ideea filmului, e clar de vazut si de tras concluzii si urmarit tot substratul. M-a luminat cu niste chestii, care indirect pot avea legatura si cu alegerile noastre.
  • Tot n-am calculator, tot la al contabilului atentez, animalu’ de la it nu-mi raspunde la telefon si uite asa astept…
  • Am citit vesti despre Marmotica si despre mica ei leapsa si, cum nimeni nu preia, hai sa incerc eu! Trebuie sa descriu o situatie/un ceva care mi-a declansat amintiri placute, sa spun ce anume si ce amintire mi-a declansat. De exemplu ieri, in drum spre casa, butonam nemultumita la radio, printre acelasi piese care se repeta obsesiv. Si am ajuns la Smart FM (merci Ocserver!), unde, auzind inceputul piesei, am dat-o tare si am zambit, am cantat si mi-am adus aminte de prima tabara la mare, la Navodari, cand eram la muzica la Palatul Copiilor (era in vara lui ’92). Am mers la disco in aer liber si era melodia asta, iar eu ma uitam cu jind la cei mai mari, visam sa ma fac si eu mare, sa ma pot duce tot timpul la disco, ii admiram pentru tinutele inspirate de DM si aia era cool pe vremea respectiva. Si ce mai dansam! 😀 Sunt multe piese care-mi trezesc diverse amintiri.
  • Gunoiereala de decembrie a ramas stabilita pentru joi, 17 decembrie, in BlaBla, mai e de stabilit ora! Avem eveniment 4 in 1: intalnirea in sine, ziua lui Dragos, expozitia Joaninhei si mai e si karaoke. Cum karaoke are startul la ora 22, propun sa ne vedem cu 2 ore mai devreme, adica la 20, ca sa apucam sa mai si dixcutam, inainte sa cantam. Deci, cine isi anunta prezenta? Si cine se baga cu mine la un duo? (duet se zice cand e vorba de instrumente muzicale, nu cand canta doi oameni, asta ca sa nu ma corectati!)
  • Azi e ziua lui Adi, vecinul meu, care este un dragut (pentru ca mi-a adus flori de ziua mea)! La muuuuulti aaaaaani! Si mai este ziua Andrei, prietena mea bosumflata pe mine de niste luni bune. La multi ani, mandro, sa-ti treaca supararea! Si mai e ziua colegei mele Elise. La multi ani dragilor, sa cresteti mari si frumosi, sa (nu) fiti cuminti si sa va indepliniti visele!
  • Tot nu stiu ce fac de Revelion.
  • Mai am de onorat o leapsa frumoasa de la Catalin, promit ca mai spre weekend apare, trebuie sa adun poze si sa caut in pozele mele. Imi place mult ideea si de-asta va dura sa iasa ceva frumos. 🙂
  • Nu uitati de LiaLia si de campania Oamenidarnici!
  • Am impresia ca am uitat ceva, dar nu-mi dau seama ce. Daca intre timp ma prind, fac update. Zi buna!
27 de gânduri despre &8222;Gandurile de azi&8221;

  1. Take your time.. nu e nicio graba. Astept sa se stranga suficiente poze, sa am cel putin dublu fata de ce am strans prima oara. 🙂

  2. Fulgi de neaaa in casuta taaa.. Se astern usor pana pe pridvor .. 😀
    INca un film de pus pe lista, ultimele filme pe care le-am vazut au fost : Inglorious Basterds ( genial film ) , Shrink ( destul de interesant si asta ) Jennifer’s Body ( mai bine ma uitam la 5 episoade din House ) si , Final Destination ( care a mers acolo cat de cat ) ; am facut maraton nu gluma 😛
    Frumoasa amintire ti-a adus melodia 😀
    Gunoiereala vine cu pasi repezi si doamne ajuta sa ajung si eu !
    LMA vecinului , Andrei si Lu’ tanti colega Elise !
    NIci eu nu stiu ce fac de Revelion … dar nu ma supar, nu imi fac probleme.
    POt sa zambesc si eu la leapsa lui Catalin ? Am si eu niste dintisori de marmota de aratat :mrgreen:
    Si daca ai uitat ceva iti aduci tu aminte pe parcurs 🙂

    ah, ti pupa marmotaaaaaaaaaa!

  3. p.s. A douaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

  4. Mamotica.. chiar te rugam 😀

  5. Tocmai intrebam la teiucul pe blog ce se mai aude cu gaseala 🙂
    Io zic ca viu…si nu doar pana la jumatea drumului cum am ajuns data trecuta 😀

  6. si la mine ningeeee 😀

  7. @Catalin: Merci pt ragaz. Si sa stii ca esti invitat si tu la gunoiereala daca iti face placere si daca poti veni, n-ai alte planuri etc.

    @Marmotica: Ti-a raspuns Catalin! 🙂 Pup si eu si merci pt cuvintele frumoase scrise mai devreme pe mess!

    @Monique: Yeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Sa-ti aduc si cartile, zic! Sa nu raman datoare, ca trece anu’ si nu-i bine!

    @Rae: Am vazut. 🙂

  8. Ma trecusi de data asta, da? 🙂

  9. Ai stricat anuntul Joaninhei. 😛

  10. ‘neatza! pe seara! Din motive de sosire fratior din tari straine, nu-s chiar convins ca ajung pe 17 la intalneala. Sper totusi sa pot ajunge. Confirm in timp util.

    Si eu fac suport tehnic pentru IT si zau ca nu inteleg cum un utilizator (tu in cazul asta!) poate fi lasat sa se descurce cum poate pentru mai mult de o zi … Professionals ….

    Inglorious Basterds … Nu prea sunt consumator de filme, nu stiu nici daca sunt prea pretentios, dar mi s-a parut ca m-am cam dus cu sacul la pomul laudat. Merge, totusi.

    Iar de Revelion, si eu ca si voi. Nimic clar. Deci, Ada, tre’ sa propui gunoiereala dintre ani :). Ce te faci atunci cand iti vor iesi 13 editii intr-un an cu 12 luni? Tot ce stiu insa e ca pe 1 sunt de serviciu :). Mama lor de … nu va mai zic cum sunt.

    O seara buna, tuturor!

  11. M-ai facut curioasa legat de film…:-?
    Si la mine ninge, insa de abia astept sa ninga de-adevaratelea:-<

  12. @Crocoditza & Schnitzel: Notat!

    @KS: Scuzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! n-am vrut… 😦

    @Marius: Deci esti cu poate… aha… cat despre partea a doua, nu-mi aduce aminte, cica joi-vineri am leptoaca noua. Pana nu vad, nu cred. Nu organizez gunoiereala intre ani, ca-mi iau injuraturi sigur.

    @Hubba: E misto filmul. 🙂

  13. Lucrurile stau asa : vin si eu, daca nu se intampla sa alunec pe gheata ( :D) si sa imi rup piciorul…sau mana, sau doamne feri sa fiu ragusita si sa nu pot canta ( de sa-i gonesc pe toti din local si sa le platesc si despagubiri) un duetus cu tine 😀

  14. neata!

    nu ma anunt pt 17 pt ca am mai fost nesimtita de cateva ori 😛

    tot nu stii ce sa faci de revelion? pai, hai cu noi la sinaia ca-i superoferta!

  15. @Aia cu Paru’ : Iuhuuuuuuuu, cantam!

    @Pisica: Poate totusi ajungi. Ma gandesc cu seriozitate la oferta ta, e tentanta foarte!

  16. da’ti afara animalu’ de la it…si angajati un om!
    ce oameni bre…aia de la protectia animalelor stiu ce faceti voi acolo?

  17. Press the button,press the button!

  18. @Sangerica: NU ma provoca… mai mult decat sunt eu deja inflamata pe problema asta, ca sunt in stare sa fac crima!

    @Koodoo: Io nu press the button, bre, nu ma lasa constiinta!

  19. Poate moare ala de la IT !!!! Press it!!!

  20. 😆 😆 😆 Mi-ai citit gandurile… ca la cum fusei ieri… (se vede ca esti de-al meu) 😉

  21. Avem niste sperante si dorinte cam morbide (sau cel putin infricosatoare) nu-i asa? Eh, sa spunem ca prin asta ne pastram individualismul.

  22. Bre, se duse dreaq in faliment tot ce inseamna IT retail. Nu mai are omu de unde sa-ti cumpere discuri si leptoape, ce vrei?… Nu e vina lui ci a crizei.

  23. @Koodoo: Da, suntem atrasi de chestii neobisnuite/spooky/sadice etc, ne e si frica dar suntem si curiosi.. si curiozitatea invinge…

    @Metalshrine: Nu ma provoca, te rog important!

  24. Dar de ce nu? Ca imi place cum faci. Bagi privirea aia de taiat diamante 😆

  25. Dar mie nu-mi place cum fac. In primul rand se sperie lumea, in al doilea rand, ma epuizeaza.

  26. Da’ tu chiar ma iei in serios acu’? 😛

Lasă un răspuns

