Germisaj – iubirea in culori

Marul este unul din cuplurile pe care le admir, un cuplu care stie sa-si traiasca iubirea indiferent de ce se intampla in jur, ei au infruntat lumea ca sa fie impreuna, sunt un exemplu de asa ar trebui sa arate doi oameni care se iubesc, ma fac sa zambesc atunci cand le citesc blogul, pentru ca atunci visez frumos si spun da, exista iubire adevarata. Si nu vorbesc prostii, nu vorbesc din basme, oamenii astia doi chiar exista, fac parte din gasca „gunoierilor” si ma bucur ca-i cunosc!

Citindu-i zi de zi, am descoperit doi oameni calzi, cu personalitate, frumosi, cu idei, sperante, vise, planuri, framantari, hobby-uri, preocupari… lumea lor este tare frumoasa (turnul de fildes, cum spun ei), desi puternic ancorata in realitate. In unele posturi m-am regasit, altele ma inspirau, altele imi faceau pielea de gaina, ei sunt o surpriza permanenta. Si, pentru ca Joa picteaza, Marul s-a gandit sa ne mai ofere si o alta supriza, sa ne arate iubirea lor in culori, transpusa prin bucle, forme si combinatii inedite in tablourile ce vor fi expuse in BlaBla, incepand cu data de 17 decembrie, orele 20.

Abia astept sa vad si live tablourile pe care le-am vazut in poze, sa aud speech-ul Joaninhei, sa vad niste oameni dragi (gunoierii) , sa ma incarc cu energie pozitiva, sa radem sanatos, sa-l sarbatorim si pe Dragos, sa cantam, sa dansam, sa ne veselim asa cum stim numai noi si apoi sa adorm tarziu in noapte cu zambetul pe buze! Deci da, iubirea exista, are forma si culoare, se simte, se aude, se vede… se traieste intens si se savureaza la maximum! 🙂

13 gânduri despre &8222;Germisaj – iubirea in culori&8221;

  1. bravooo Joaaa 😀
    mult succes in continuare 😛

  2. Heeei. Ce dragut ! Multumim ! 🙂

  3. @KS: Cu mare placere! 🙂

  4. toate ca toate, dar joa picteaza genial 😡 bravo si mult succes, joa!

  5. va inchipuiti ca la ce bauta iese…cum se vad apoi tablourile?… ;;)

  6. Multumesc, Ada pentru prezentare si tuturor pentru aprecieri si incurajari! 🙂
    Imi cer scuze, dar zilele astea nu o sa fiu foarte activa pe blog. Din pacate, niste probleme in familie imi ocupa mintea si timpul. Oricum, ne vedem joi.

  7. Ada, am o intrebare intrebatoare, ci fac? 🙂

  8. @Xayde: Asa eeeeeeeeee!

    @Dragos: Imi inchipui…

    @Joa: Cu placere… Sper sa se rezolve tot la tine si sa fie bine,noi iti trimitem numai ganduri bune!

    @Schnitzel: Cum adica ce faci? Vii la party! 😉 O sa iasa foarte tare, trust me!

  9. Nu, bre, nu aia era intrebarea 😛 Vreau sa te-ntreb ceva, da’ asa…mai la ureche, si nush unde 🙂

  10. Vezi ca te-am adaugat pe mess cu id-ul cu care te semnezi acilishea la mine. Daca nu-ti convine, scrie-mi pe adagrig@gmail.com
    Merci!

  11. fulgii de pe blogul tau au adus zapada si afara 😉
    nu am precizat in articolul anterior, dar pentru data de 17 trece pe lista o persoana care vine sigur, plus inca o persoana cu semnul intrebarii.
    o duminica superba!

  12. […] Bubu e za best. Si stiu sigur ca nu ma va dezamagi nici diseara, cand ma va duce la BlaBla, unde e Germisajul, gunoiereala de decembrie, ziua lui Dragos si […]

Lasă un răspuns

