Bubu si nametii

De cand a inceput sa ninga, Bubu nu m-a lasat la greu! Si sunt tare incantata de ea!

In prima zi cand a nins, marti, am coborat dimineata si am dezapezit-o repede, avand manusile in maini, am dat din degete si am eliberat geamurile si-am fugit la munci. Dupa amiaza, cand temperaturile au scazut, viscolea si daduse inghetul, a fost mai complicat, ca mi-a inghetat Bubu in parcare. Si sa vezi ce facea misto contabilul de mine ca ma chinuiam sa dezghet masina pe acelasi principiu de dimineata, numai ca nu-mi iesea. „Ai racleta?” „Nu” „Te-ai uitat bine in portbagaj?” „Da, am doar lichid de parbriz.” Ca o femeie la volan ce ma respect, n-aveam de niciunele. Intr-un final a gasit o carpa si chinuiala cu aia, caldura data la maxim si a reusit sa-mi dezghete geamurile, a zis ca daca tot il las la metrou, macar atat sa faca pentru mine. 🙂 Am facut doua ore in trafic, drum pe care-l faceam in 40 de minute.

Cum am ajuns acasa, am parcat si m-am dus la benzinarie sa cumpar racleta. Se anuntau vremuri geroase. Am racleta mea, si ma mandresc cu ea! 😀

Ieri dimineata ma gandeam cu groaza daca mai pot scoate masina din parcare, daca n-a inghetat de tot… ma gandeam ca noaptea sigur au trecut utilajele luate pe nepregatite si au curatat, lasand un morman de zapadape langa masini. Asa si era. Dar, m-am gandit eu, si e ok, se poate aplica… si uite asa Ada cobora sprintena cu doua sticle de apa calda… s-o dezghete pe Bubu. La fel, caldura la maximum, racleta intr-o mana, sticla cu apa calda in cealalta si da-i si curata. Succesuri nebanuite! Problema era cu mica movilita de zapada… m-am descurcat… am dat cu apa calda si am framantat cu picioarele cat sa treaca rotile si gataaaaaaaaaa. Dar tot aveam emotii, cauciucurile mele sunt alea din fabrica, adica alea cu care am cumparat masina si habar nu stiu de care sunt. Dar Bubu a mea e o luptatoare si a iesit victorioasa.

Pe drum, ca timp am facut cam cat fac intr-o zi obisnuita. Acum m-am invatat minte si la intoarcere am alt traseu, cu timp de parcurgere mai mult decat onorabil. Adicatelea ieri, in conditiile in care am plecat la 17:20 din Floreasca, am luat-o pe Fane Babanu, apoi Dorobanti si Magheru si la 18 eram la Unirii. Si Bubu mai patineaza, dar se descurca super, sunt multumita. Intre timp mi s-a zis ca cica as avea cauciucuri all seasons, care se preteaza la toate vremile… si alte detalii tehnice nu stiu, ca femeile sunt atehnice.

Oricum, trebuie sa retin ca sine de tramvai + zapada + cauciucuri = threesome patinaj artistic, si trebuie sa ma feresc sa ajung cu rotile pe sinele de tramvai. La fel, viteza mai mica si masina condusa fara smuceli, ca de la smuceli te poti duce taras cu mare arta, rabdare, muzica buna si se ajunge safe la destinatie.

Azi a fost ok cu dezapezitul, mai nasol pe stradutele laturalnice pe unde e tarlaua mea de dat cu sapa, unde nu s-a aruncat nici macar un pumn de sare, dar ma descurc, Bubu e za best. Si stiu sigur ca nu ma va dezamagi nici diseara, cand ma va duce la BlaBla, unde e Germisajul, gunoiereala de decembrie, ziua lui Dragos si karaoke.

La multi ani, Dragos!!! Gunoieri, abia astept sa va vad! 🙂

30 de gânduri despre &8222;Bubu si nametii&8221;

  1. si lanturi ai? de ce n-ai lanturi? a? ia spune!

  2. N-am lanturi. 😳
    Pentru ca… pentru ca… n-am! Pentru ca nu am de gand sa ies cu masina din oras pe vremea asta, si la ce drumuri am de facut se descurca asa. Crede-ma, nu incurc circulatia!

  3. Sa iti traiasca bubu, s-a o lasi mostenire si la nepoti 😀 nu e tanc, nu?
    Ce o sa zic..va fi…crunt…iiiieeeuuu, am fost marti la stomatologie, si …si…si am programare azi la 8 la stomatologie din nou…. dupa care cina..dupa care, cu o fata de om jumate ramas in viata…voi ajunge si la gunoiereala ( daca ma prindeti in vre-o poza va nenorocesc!). Atat am avut de zis 😀

  4. al patruleaaaa
    ce performanta laudabila! :)))
    pejosu’ meu nu-mi face probleme :)))

  5. In tot cazul, racleta s-o folosesti numai la geamuri ca tabla s-ar futea s-o zgarie si-i pacat! Eu tin in porbagaj o maturica cu care dau jos zapada de pe masina.

  6. Vaai, scuze pentru gresala facuta din graba de a posta: „s-ar putea”. Scuze inca o data!

  7. @Aia cu Paru: Mi-ai jignit-o pe Bubu, ai facut-o tanc… saraca!

    @Rae: La varsta ta si eu mergeam cu pejosu’… acuma am imbatranit si m-am lenevit.

    @NeaCostache: VW Polo. Da, am citit povetele lui Dono… nici n-o sa incerc cu racleta pe tabla. 🙂

  8. Fiul meu are un golf brec din 2005, in tot cazul, masina nemteasca e masina nemteasca, ori ce-ar zice altii ! S-o stapanesti sanatoasa!

  9. Distractie placuta diseara:*
    Si pe sosele:))

  10. So, cati vor veni diseara pana la urma ?

  11. @Nea Costache: Multumesc mult! 🙂

    @Hubba Bubba: O sa fie distractie… oriunde merg eu. 😆 (doamne cata modestie… n-am pomenit!)

    @KS: Din calculele mele si scrierile pe lista… suntem cam 22.

  12. 22 ????!?!?!?

  13. Şi eu am venit ieri cu maşina la servici şi ai mei şefi, amândoi, mi-au zis că sunt tare curajoasă. Unde mai pui că e prima dată când conduc pe zăpadă. Dar am mers cătinel-cătinel şi am ajuns bine.

  14. De unde 22,bre? 🙂

  15. Monique, am aflat si eu lista , atatia sunt pe bune 😀
    p.s. abia astept sa te vad ca nici nu mai stiu cum arati ..

  16. aventuri frumoase in zapada. se anunta si mai greu. e bine ca nu ai zis ca esti femeie la volan si aveai tot ce iti trebuie la masina. atunci chiar era …..

  17. pai vezi? bubu … bubu isi merita numele! 😆
    e tot scorpion, ca si stapana? 😀

  18. Sunteti interesati sa facem schimb de link 🙂 mentionez ca am zilnic 2000-3000 de vizite http://www.wta.ro/12688stats_index

    Astept raspuns din partea voastra pe mail sau blog-ul meu 🙂

    Blog personal : http://www.baiatulciudat.wordpress.com
    Nume : Baiatul Ciudat

    Multumesc 😀

  19. Eu am păţit-o acum cîţiva ani în prima zi cînd a dat zăpada. Eram pe Dinicu Golescu şi am făcut un 3-some de excepţie concretizat cu finalizare într-unul care venea din sens opus. Poţi să spui că mi-am dat drumul pe aripa lui faţă, flaps şi nu mai ştiu ce piese din astea din colţu’ la maşini. 🙂

  20. Scorpionii astia, niste modesti, ce sa mai:))

  21. neata 🙂
    cum fuse la gunoiereala?
    si nu’ti lua caucioace all-season ca dai banii aiurea pe ele. mai bine iti iei un set de caucioace de iarna si ai rezolvat problema (aprilie – octombrie mergi cu astea pe care le ai, noiembrie – martie mergi cu alea de iarna). 🙂

  22. Bubu a stat acasa cuminte… ne-am cu sania pana la gunoiareala… 😀
    Deeeeeeeeeeeeeci, a fost intr-un mare fel… la propriu 🙂

  23. […] Fu aseara. De pe la 20:00. Teoretic. Pentru ca pe la 20:00 m-am despartit de Lia, pana am luat-o pe Ada, pana ne-am deplasat sa luam cei mai frumosi trandafiri pentru vedeata noastra, pana ne-am dat cu […]

  24. ia, buna dimineata!!! numai io-s dezamagit de service-ul la care il am pe gogu…. still… in dupaamiaza asta poate-l aduc acasa…. kum fu gunoiereala???

  25. […] De zi cu zi, Şoferiţa din mine — Jasmin @ 12:11 Tags: masina, soferita, zăpadă Povestea Ada ieri că Bubu a ei e o vitează şi s-a descurcat bine în condiţii de iarnă (ca să folosesc şi […]

  26. […] De zi cu zi, Şoferiţa din mine — Jasmin @ 12:11 Tags: masina, soferita, zăpadă Povestea Ada ieri că Bubu a ei e o vitează şi s-a descurcat bine în condiţii de iarnă (ca să folosesc şi […]

  27. Da tu chiar esti curajoasa sa-i dai cu apa calda pe sticle… Tz tz tz, femeile astea…
    Apropo de femei atehnice, sa stii ca asta-i o legenda. Foarte multe femei lucreaza in domenii super tehnice si chiar sunt bune. La ce fac acolo nu la altele…

  28. Hai ca nu face bum! 😛 E testata… dar nu pe parbriz, ci pe geamurile laterale… cu caldura data la maxim in masina. 😉

  29. […] cu zi, Şoferiţa din mine | Etichete: masina, soferita, zăpadă | [17] Comments  Povestea Ada ieri că Bubu a ei e o vitează şi s-a descurcat bine în condiţii de iarnă (ca să folosesc şi […]

Lasă un răspuns

