Gunoiereala de decembrie

Am mai spus ca ai lav gunoierii??? Sigur, de mai multe ori! Acum zic asa: ai lav gunoierii… more each month!

Evenimentele cumulate de aseara, anuntate cu surle si trambite… au fost un succes rasunator. Ne-am simtit extraordinar si am promis ca mai facem nebunii de-astea, si mai mari, chiar! 🙂 Dar… sa incep cu inceputul.

Aseara am urmat un sfat, si anume sa nu vin cu masina, ca sa pot ciocni un pahar. Astfel ca, mandra Crocoditza a trecut sa ma ia cu masina. Normal ca a intarziat, dar asta e… apoi am mers sa-i luam flori Joaninhei, pentru ca o artista merita apreciata si sper ca trandafirii i-au adus un zambet in plus, si am ajuns la destinatie zambitoare si radioase. Si aveam emotii, pe cuvant daca stiu de ce, dar aveam emotii… simteam ca va fi o seara deosebita!

Dupa ce ne-am impartit pupicii de rigoare, KingSnake mi-a facut un tur al tablourilor. Ce aratau ele frumos in poze, dar ce frumos arata in realitate! Imi placeau demult Sash si Origami, dar sunt date si Joa nu mai face replici. „Stapanei” tabloului Sash i-am spus personal ca-mi place tabloul ei, a fost pe acolo si sper ca i-a placut de noi. Siiiiiii… am mai pus ochii pe un tablou. Bine, eu pusesem de cand l-a pus Joa pe blog dupa ce l-a pictat. Sa zic, sa nu zic… titlul… nu stiu, sper sa nu mi-l „sufle” cineva, daca e nevoie il rezerv! 😀 Ca il vreau neaparat!!!

Imi place ca ne-am adunat atat de multi, incat abia am avut loc in spatiul rezervat noua, dar asa mi-era de drag sa-i vad pe toti la un loc. Am revazut-o cu placere pe Monique; l-am pupat pe Asterix, am cunoscut-o si pe fiica lui, Alexandra, care-a si cantat, e o draguta; prezent au raspuns si Alexu’, Marmotica, Marius, Buratina, Pisica Turbata mai in forma ca niciodata, Aia cu Paru’ care a adus si aparat foto (sarumanusitele coana!); am avut gunoieri noi, respectiv domnul Schnitzel, care e un simpatic, dar prea linistit si speram ca nu l-am speriat si s-a distrat cu noi si mai vine si alta data si Lucian cu sotia, Anca, sunt niste draguti, ei sigur au zis ca mai vin, s-au anuntat de pe acum! A mai venit si Simona mea, impreuna cu Cristi, varul semi-pur (cine stie cunoaste) si stiu sigur ca le-a placut nebunia de aseara.

Domnul Dragos, sarbatoritul, s-a impartit intre gunoiereala si invitatii lui, i-am cantat „La multi ani!”, l-am pupat, l-am felicitat, a venit si surioara lui la party. Am uitat sa-l mentionez pe Soso Bineconstruitu‘ si daca am mai uitat pe cineva, trageti-ma de maneca! Dintre absenti, motivati toti, ii mentionez pe Sburlea, prins cu sedinte si drumuri, Ocserver, care-a avut surprize-surprize cu masina si Sangerica virgula care se oftica pentru ce distractie a pierdut.

Si aseara a venit si Mosu’… prima data in persoana Monicai, care a fost o draguta, nu ma asteptam si ma simt aiurea ca ea n-a primit cadou, sarumana mult de tot! Iar fetele mele au complotat, nu stiam eu de ce ma stresau ieri cu telefoane sa le zic exact cine vine… „dom’le ce conteaza cine vine, cati, cum etc. vino si gata, o sa te distrezi si n-o sa-ti para rau!”… ca apoi sa le vad ca pleaca amandoua si se intorc… cu un plic, cu o felicitare adresata gunoierilor si cu o ciocolatica Milka. Ce frumooooooooos! 😀

Si s-a dat startul la karaoke. Si atunci sa vezi cantari, dansuri si voie buna. Speram ca nu i-am speriat prea tare pe gunoierii noi, dar am primit feedback pozitiv cum ca s-au simtit excelent. Si le-am cantat gunoierilor, de-am ragusit, si cum toate fetele eram niste floricele, am cam sucit gatleje, Croco a primit si autograf pe piele, pacat ca nu scria pixul, niste neni care au stat langa noi tot susoteau, unul dintre ei s-a prins cu noi in hora (cat am chiuit cu „trrrrrrrrrrr” 😆 ), a fost o super atmosfera, s-a ras in hohote, s-a cantat din suflet, s-a dansat cu foc si nu ne mai dadeam plecati. Noi am urmat sfatul lui Sburlea cu „guri pana la urechi”, doar atat! Si avem si poze, si incep sa se adune care dincotro si diseara postez o intreaga galerie!

A iesit asa cum ma asteptam, adica ge-ni-al, stiam eu de ce aveam emotii si un feeling ca va fi frumos! Picturile Joaninhei arata mai bine in realitate decat in poze, trebuie sa mergeti sa le vedeti, vor fi expuse la BlaBla timp de o luna, Dragos si Silvana au fost niste gazde super si sper ca s-au distrat si ei, noi gunoierii ne-am destrabalat intr-un mare fel, si am facut si ce-mi place cel mai mult (mint, nu ca-mi place, iubesc sa!), am cantat. Si am cantat „Angels” special pentru proaspetii insuratei!

Abia astept gunoiereala urmatoare! Am zis! Si au mai zis si altii: Crocoditza, Aia cu Paru’, Marmotica si Lucian.

41 de gânduri despre &8222;Gunoiereala de decembrie&8221;

  1. He he PRIMUUUUUUU

  2. 😆 Boala grea asta cu primul/prima! 😛 De la Dono ni se trage, dar nu ne plangem, ca datorita lui am format gasca asta vesela!

  3. Super tare articolul…Chiar ai surprins exact atmosfera de aseara…Pacat ca s-a terminat!
    Hai cu urmatoarea….

  4. Boala e cu gunoierala…da dependenta, vb Crocoditzei…

  5. citesti ce scrii si parca te apuca draci sa spun asa ca nu ai fost acolo. bravo… ca sunteti asa o gasca si stiti sa va distrati.
    la mai mare….

  6. Toate au fost bune si frumoase! Pana si ziua de munca de dupa parca n-a fost chiar asa de aiurea … la cat de obosit eram …

    Pe langa ceea ce ai descris tu aici mai am ceva de adaugat. Gesturile, imbratisarile, cadourile, bucuria revederilor sau prim-vederilor 🙂 (moama, ce cuvinte!), distractia in sine au palit zic eu in fata unui gest mic, dar cu niste cuvinte care au descris cum nu se poate mai bine … gunoierii activi.

    Multumim tuturor, multumim Ada pentru organizare si cu voia ta si a Marmotei postez cuvintele frumoase:
    „Ce credeti ca fac omuletii de zapada? Se … Gunoiaresc! Unul dintre omuleti esti tu … cel care a venit la inceput usor speriat si nu cunostea pe nimeni, cel care a ras cu lacrimi de fiecare data, cel care a stiut sa fie alaturi cu o vorba buna, cel care si-a rupt din timpul sau pentru ca noi sa fim impreuna. Mosul stie ca ai fost cuminte si cu minte, mai stie si ca e criza … Dar nu de zambete si de vorbe bune!

    Multumim Marmo pentru felicitare, cuvintele frumoase si ciocolata.

  7. @Lucian: 😀

    @analfabetul: Pai de-aia se oftica si Sangerica… a citit ce-a pierdut. Oricum, a fost tare frumos!

    @Marius: N-am avut la mine felicitarea sa scriu cuvintele Marmoticii, darsi mie mi-au placut mult de tot si m-au impresionat, merci ca le-ai scris tu aici! 🙂

  8. poze! poze! poze! 😀
    imi pare tare bine ca v-ati distrat, s-o tineti tot asa! 🙂

  9. nu ma mai oftic…m’am calmat. dupa 20 de distonocalmuri, 2 kile de tuica fiarta si 3h de privit la ninsoare. 😆

  10. 😆 Sangerica esti belea…nu te mai oftica…recuperezi…

  11. Cadoul meu ati fost voi 🙂

  12. @Sangerica
    las ca o sa mai fie si alta. e bun ca mai esti in picioare dupa atata beutura si pastile

  13. niste nebuni frumosi 😀
    eu oricum n-am cuvinte sa descriu ce a fost… si in ultima vreme vad ca dupa fiecare intalneala, raman fara cuvinte

  14. Sangerica… am uitat sa te intreb… ETSI BINE? 😀

  15. Aaaaaaaa..deci io nu’s nici macar la absenti.. bine…. gata! Va reneg!

  16. Ma foarte bucur ca v-am cunoscut! Cre ca de acu tre sa faci lista cu cine nu vine, ca iese mai scurta 🙂

  17. in primul rand: canti felomenal de bine! 😉
    tot in primul rand: abia astept sa va revad in ianuarie!
    si bineinteles, in primul rand: A FOST O SEARA FANTASTICA! 🙂

  18. Ermi, ca sa nu te mai uite lumea :), pune mana (sau piciorul) si mai arata-te si tu prin zona. Si chiar daca nu te-am mentionat pe aici, stii doar ca ne-am gandit la tine, da?

  19. No uite de ce regret io ca nu stau in Bucuresti:P

  20. @Mada: Vin si pozele!

    @Sangerica: Recuperezi, promit, next time!

    @Monique: Esti prea modesta! Si nici macar nu apari in nicio poza… 😥

    @BlueAngel: Suparato… ai zis din prima ca nu vii, asa ca nu te-am trecut pe niciuna din liste. Cei absenti initial se anuntasera… hai iarta-ne si nu ne injura. Ti-am promis ca luna viitoare facem in functie de tine, ca vii cu treaba pe aici.

    @Schnitzel: Si noi ne bucuram sa te cunoastem. Si sa stii ca ne place despre tine! 😉

    @Buratina: Ma bucur ca s-au creat din nou momente si amintiri frumoase!

    @Hubba: Te faci tu mare si vii la gunoiereli, macar o data la cateva luni! 😉

  21. Buna seara! Sau ce-o fi acum 🙂

    Ma bucur sa aud, Marule, de asa un succes rasunator!
    Scuze publice pentru absenta! Ne revansam noi. Asta e o promisiune 🙂
    Finule, las’ ca ne vedem noi data viitoare. Vin epilat cu premiul ala jmecher
    Fino, ce mai faci bre? Ce mai face motanul cel tanar? Dar al batran? Da vulpelu?

    Bre, pe scurt, ne e cam dor de voi!

  22. Sburlea, ne-ati cam lipsit. De vreo doo ori. A treia absenta nu se mai motiveaza si se scade si nota la purtare.

  23. Domnu’ Sburlea, si noua ne este cam foarte dor de voi!

  24. Foarte frumoase pozele 🙂 Imi face placere sa vad zambete sincere pe fetele unor oameni frumosi!

  25. Ada,nici nu ai idee ce bine-mi pare ca pana la momentul plecarii mele nu s-a tras nimeni in poza 🙂
    Stii doar cat de mult imi place mie sa fac poze… 😀

  26. Nasule, ramane pe data viitoare, ca daca nu, te reneg! 🙂

  27. […] de Mos de la Monique si Marmo. Va multumesc mult! Restul serii cred ca e mai bine povestit la Ada, Croco sau Lucian. Din pacate noi nu am putut sa stam prea mult deoarece eu eram in doliu dupa […]

  28. Asaaa…Sa-ti spun si tie ce ma apasa!
    Imi vine sa-ti scot ochii aia frumosi! Si frumusica aia cu paru mai spune ca si canti bine, deci trebuie sa iti fur si vocea…
    cati ani de parnaie primesc daca sterpelesc astea de la tine, parul si buzele de la Croco si corpul lu’ tanti cu paru’?

  29. stiu eu vreo 2 admiratori de-ai mei care ar face crima daca imi iei buzele 😀

  30. Bueeeiii, felicitarea a fost furtuna de creieri cu Croco : nu am fost numai eu capul genial 😀
    Am muncit impreuna ca doua surori 😀
    Nenea Sburlea, ne-a fost dor de tine si de Sburlita, va asteptam la urmatoarea 🙂

  31. @Copila: Iti foarte multumim pt aprecieri!

    @Monique: Iti place,nu-ti place, data viitoare nu mai scapi.

    @Semafor: Mda… si mie mi-ar placea silueta lu madam cu paru’. 😛

  32. toantele merg si ele in rai dragutza…….. 🙂

  33. cam numa cu fete de fete te pozezi … timida mi-e greu sa cred ca esti o fi a woman thing .. sau poate nu s-o fi gasit barbat de barbat sa vedem si noi in poze daca ai potentzial (si) de accesoriu… oricum ele arata bine ca accesoriu..desi cerceii sunt cam indoielnici.. dar ce sa faci pe iarna asta .. banuiesc ca nu erau imnurile golanilor pe care le-ati cintat !!

  34. Soricelule, vorbesti prea in parabole pentru gusturile mele! Daca dai tu la toate gunoierelile noastre, vei vedea foarte clar ca m-am pozat cu toata lumea, n-am facut discriminari. Si am o gramada de poze cu bajeti… dar nu pe acilea, ci prin alte parti (de m-a si maritat lumea) … asa ca… Si nu, femeile NU sunt accesoriul nimanui! Te rog important, nu ma provoca, as vrea sa raman zen zilele astea! Multumesc anticipat!

  35. bine ada, zen atunci te las .. sa vedem daca te si (re)gasesc mindra printre toate cele zen … macar nu o sa poti zice ca pe coada mea s-a dus zenul zen al tau de sarbatori si ale zile din noul an… bafta in continuare cu post-election blues… trece si cu sex ti-o zic eu !… insa trebe sa fie sex nebun !! mai usor sa dai de zen decit de el/ea in carul cu fin…

  36. NU raspund la provocari! Iti spun doar sa-ti vezi lungul nasului, nu ne tragem de sireturi!

  37. nu nu ne tragem … ! asa ziceam si eu ! ca mai mult de un misto nu prea este altceva de capul si pantofii tai !!… da cu Diesel ca trece, au !

  38. O sa te rog sa nu mai intri la mine pe blog! Sau daca intri, abtine-te de la comentarii! Pentru ca vei merge direct la spam!

  39. si eu o sa te rog sa nu te mai dai deschisa la minte.. in idea ca ti-ai facut blog !!..si n-ai cap..dar ai spam… iar de intrat intru pe unde pot si vreau asta e internetu mioritico.. au .. ah da … vezi ca potzi sa-mi ban IPu daca intrebi v-un baiat din aia prafuitzi din poze.. te rezolva dinsi.. ciao

  40. […] Ziua lu’ copilu’. Gunoiereala de decembrie. Calendarul cu fetele Twitter. Masa de […]

Lasă un răspuns

