Pregatiri pentru nebunie

Azi e ultima zi de munca pe anul asta. Oficial s-ar fi lucrat si pe 23,24, 28, 29, 30, 31, dar eu mi-am luat liber, pentru ca pot 😈 . Si ma asteapta pregatiri. Diseara vreau s-o las pe Bubu in parcare si sa ma fatai pe la ce magazine am ratat in ultima perioada mergand cu ea. Maine vreau sa ma duc la piata, trebuie sa fac curatenie si apoi, partea cea mai draguta, sa decorez. 😀

Seara cand vor veni ai mei vreau sa arate totul frumos, pentru ca, la cum o stiu pe mama, 24 va fi o zi cu trezit la 5 dimineata si culcat dupa 12 noaptea. Nu vreau s-o las! Pentru ca pe 25 ne adunam la maia mea in familie, asa ca ce sa mai gatim chestii multe si sofisticate?! Gata, nu mai gatim, nu mai mancam! Cred ca ma reneaga mama daca citeste chestia asta! 😛

Pe 26 va fi frumos, pentru ca am invitati la masa. Da, da, Ada o sa gateasca! 😯 Si-o sa puna si poze si-o sa explice ce si cum, am ajuns la concluzia ca daca nu ma apuc de gatit acum, nu ma mai apuc deloc. 😛 Iar ajutoare vor fi Simona si Crocoditza… va iesi o mancare delicioasa si o distractie pe cinste alaturi de cativa prieteni apropiati. Gata, nu mai zic, o sa povestesc dupa, restul detaliilor sunt surpriza!

Si pe 30… ne (adica Croco, Simo, varul semi-pur si je) vom avanta vijelios catre munti, unde, alaturi de Pisica, Motanul, Vulpele, Mushtele si alti zapaciti, vom petrece intr-un mare fel. Abia astept! Se va lasa cu hohote interminabile de ras, cu vin fiert, cu piscina, cu gratar, cu schi… si voi avea ce povesti!

Se aude? Nu? La mine se aude deja… din ce in ce mai tare, venind din departare (azi sunt poiata)… gingambenz, gingambenz, gingam ol da uei… 😉

34 de gânduri despre &8222;Pregatiri pentru nebunie&8221;

  1. primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    oooo uatfunitistoraid 🙂

  2. cea mai spogodina o sa fiu 😀 si o sa fim mai ceva ca-n filme… cat despre revelion… uuuuuuu, nu mai am stare!!! 🙂

  3. Păi vacanţă plăcută, zic. 🙂

  4. Fericire pe capul tau! Atatea zile de vacanta! 🙂

    Si, da, ar fi cazul sa inveti sa gatesti :). C-apoi iar o zici p’aia cu maritisul si zau, daca gasesti unul care nu stie sa gateasca se lasa rau la buzunar. Ar trebui sa mancati numai in oras!

  5. Ce bine de tine! 🙂 Eu inca mai am de venit la munca, ba zilele astea trebuie sa tin si locul unui coleg … Vacanta placuta si spor la pregatiri!

  6. nu vreau sa imi imaginez cum o sa arate bucatarie dupa asaltul adei, al crocoditei si al simonei! 😆

    a saseaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :)))

  7. @Croco: Abia astept!

    @Naicu: Merciiiiiiiiiii! La fel si tie!

    @Marius: ?Lasa ca o sa vezi tu ce am gatit… si-o sa balesti!

    @Joa: Iti doresc sa treaca repede-repede zilele de munca! Si sa va bucurati de iubirea din turnul de fildes!

    @Mada: O sa arate bine, ca suntem spogodine! 😛

  8. Ce noroc au unii, dom’le…. 😉 oricum iti urez distractie placuta, sa iti iasa toate asa cum iti doresti si sa petreci cat mai frumos! Si sa vina MOSU’ cu desaga plina pentru tine!

  9. Neata!
    Off topic: asnoapte inainte de a merge la somn ultimul lucru pe care l-am facut a fost sa te citesc. Drept urmare … te-am visat :).
    Se facea ca stateai in Suceava, aproape de mine, si ti-am facut o vizita, sa ne cunoastem. Si am avut marea surpriza sa te gasesc … BLONDA. SI nu mi-a placut cum iti sedea 🙂 Mai departe nu mai povestesc, dar… sa nu te vopsesti niciodata blonda ca nu te prinde. (ce putin in visul meu) Hi hi hi
    PS: La multi ani! Craciun Fericit!

  10. 3 doamne, si toti trei, sa imi ziceti care’s bunataturile de pe masa, cu asa bucatarese…cine se mai uita la mancare? Cat despre gatit, lasa Ada ca inveti tu pas cu pas…sa ai de la cine e mai important!
    pies: mor de oftica, eu lucrez si azi si maine…ce viata! 😦
    Ti pup

  11. ce o sa gatiti? ca mie mi’e foaaaaaaaaaameeeeeeeeeeeeeee 😀

  12. @Julianne: Sarumana mult pentru toate urarile, oricum, stau pe aproape zilele astea. Si tie sa-ti aduca Mosul tot ce ai nevoie si-ti doresti! Pup!

    @Just me: Iti multumesc pentru citire! 🙂 Sa stii ca nu-mi sta bine blonda, imi lipseste fusta inflorata si taraba cu flori… poate o sa povestesc pe aici la un moment dat aventurile mele „blonde”. 😛
    Pies: La fel si tie!

    @Aia cu Paru’: Vin fomisti, bre, pt care conteaza ce e pe masa, nu ce frumoase sunt bucataresele! 😛

    @Sangerica: Vom gati ciuperci la cuptor si friptura rulata cu piure de cartofi. 😛

    @KS: Multumesc la fel si voua! Marul sunt convinsa ca va avea sarbatori magice! 😉

  13. pregatire mare din cate se vede. distractie placuta . sa va fie de bine.
    si nu uitati sa faceti sex cat se poate de mult. ok?

  14. sex? cine? ada cu croco si simona???

    vorbim de sex acum in post si se ia lumea de noi. acu 2009 ani Fecioara Maria era in luna a 9a deja!!

  15. Ada vreau si eu prăjiturica făcută de tine 😛

    Crăciun fericit si petrecere frumoasa :*

  16. @pisica: vezi??? pana di maiden mary se gandise la sex… :))) fata prevazatoare, stia cevasilea… :))
    @ada: dear, friptura rulata cu piure…. gizaz, are colesterol… :)) draga mea, sa ai un craciun minunat, plin de bucurii si prieteni all around u… :)) love is in the air!! pazea!!! :)))

  17. Craciun fericit si un An Nou plin de impliniri. Sanatate multa, ca-i mai buna decat orice…si spor la gatit! 🙂
    Te pup.

  18. pot sa comand un .avi? 😀

  19. Craciun fericit Inexprima Ada! Sa ai parte numai de bucurie, impliniri, dragoste si tot ce iti mai doresti tu!

  20. Bafta cu gatitul! Sa ai parte de o vacanta reusita !

  21. Craciun Fericit!

  22. @Analfabetul: Notat! 😛

    @Pisica: Si cu tine!

    @Vio: N-am! Maica, vrei sa te otravesti??? 😯

    @Ocserver: Craciun fericit si tie!

    @aia cu Paru’: Sarumana mult… mai ales la impliniri vreau! Si tie la fel! :*

    @Rae: Nu, esti minor! 😛

    @Semafor: Sarumana, asemenea x 100!

    @Marmotica: Muah!

    @Sburlea: Multumesc, asemenea! Si sa va aduca Mosu’ de toate!

  23. Craciun Fericiit! 🙂

  24. Cräciun fericit, dragilor! Vacantä frumoasä, Ada! Sä vä distrati! 😛

  25. Craciun fericit alaturi de toti cei dragi!

  26. Craciun fericit !!! 😀

  27. la multi ani si un an nou plin de satisfactii.

  28. Iti multumesc mult pentru mi-ai vizitat blogul si mi-ai fost alaturi atat in momentele fericite, cat si in cele mai putin fericite … momente in care am avut nevoie de prieteni, fie pentru a-mi impartasi starea de exubernta, fie pentru a primi cateva cuvinte care sa-mi inlature nelinistile.
    De asemenea, iti multumesc mult pentru urarile frumoase si iti doresc sa ai sarbatori fericite in continuare alaturi de cei dragi tie si sa primesti multa iubire.
    Sa nu incetezi niciodata sa crezi in vise si incearca sa gasesti puterea de a transforma fiecare zi urata intr-un simplu zambet, caci zilnic exista momente care pot trezi in sufletul tau emotii, sperante si care iti pot aduce mari bucurii !
    CRACIUN FERICIT!

  29. La multi ani, gagicooooo!!! Sa fii sanatoasa si bucuroasa, iubita si fericita! Te pup tare tare si ce-mi doresc mie iti doresc si tie 🙂

  30. La multi ani! Sa petreci ore de vis nebun! Sa fii foarte bucuroasa! Sa-ti dea domnul fericire multa si sanatate deplina!

  31. Va multumesc mult tuturor pt urari si pt cuvintele frumoase! Inseamna mult pt mine! Pupici!

  32. La multi ani, fericire sufleteasca, sanatate si tot ce iti doresti.
    Un an nou cat mai fericit alaturi de cei dragi!

Lasă un răspuns

