Cum am inceput anul

Foarte bine! Pai cum sa nu?! Sigur ca da! 😆 (n-are rost sa explic, e o vorba a noastra, hihihi)

O sa incerc sa povestesc cat de cat cronologic, fara sa dau prea mult din casa, sa nu ma-njure protagonistii. S-a acumulat extrem de multa oboseala, dar nu se compara cu hohotele de ras, cu fazele de neuitat, cu nebuniile intamplate, cu noianul de poze  (n-am prea gasit decente, mai caut si pun diseara ce se poate posta), cu distractia si cu oamenii deosebiti cu care am petrecut. Am fost la munte cu Simona, Crocoditza, Cristi, Pisica, Motanul, Mustele, Vulpele si restul gastii de nebuni din Pitesti… si m-am simtit tare bine, am ras cum n-am mai ras demult si am avut un Revelion super!

Am plecat cu masina incarcata de bunatati, urmand sa ne oprim la Metro Ploiesti sa luam cico si alte acareturi. Pana am ajuns acolo, Cristi, cu 3 gagici in masina, invidiat de participantii la trafic, a tras pe dreapta si ne-a dat lumanarici… pe care le-am aprins… romatism frate! La Metro, fiind la casa… il apuca bazdacii pe asta si zice cu voce tare „ati luat prezervative?”. Noi nu mai stiam pe unde sa radem infundat. La iesire, trecand pe langa o toneta cu produse de patiserie, mi se cam aprinsesera beculetele… si-l aud „daca aveam bani, va luam si voua de-astea, da’ n-avem asa ca hai!”… am luat-o inainte, am zis ca nu-l cunosc. Restul drumului s-a desfasurat fara incidente, s-a cerut bis la melodia lui Connect-R „Fata de la tara”, cica noua ni s-ar potrivi faza aia cu „trage aer in piept si nu-l mai da afara”. 😛

Si pot spune ca am inceput Revelionul de pe 30… adica ne-am dansat si ne-am pozat si destrabalat fara nicio problema. Culcandu-ne tarziu, a fugit Mos Ene, si ne-a apucat hlizeala… pana-n zori, asa ca nu am apucat sa dormim, decat putin asa atipit. Pe 31 am fost la patinoar. A fost o zi superba la Sinaia, eu vazusem -16 grade prognoza meteo… ei bine, a fost o zi insorita, am patinat fara geaca, ne-am pozat… am dat eu cu fundul de pamant… pentru ca m-am dat viteaza ca pot sa merg cu spatele si fiind gheata proasta, mi s-a agatat patina de o denivelare si buffffffff. M-am vaitat de noada si sale vreo doo zile. N-am mai apucat sa dormim. Am primit toate 3, Croco, Simona si eu cate un trandafir rosu de la Cristi… multumiiiiiiiiiiiim! Am zis eu ca romantism, frate! Asta pentru ca suntem niste dragute… si modeste (sunt sigura ca fetele sunt de acord cu mine).

Seara a debutat cu aventuri. Am facut beauty session cu Croco, i-am facut parul cu peria si Pisica, dupa ce ma chinuisem o ora, a pus-o sa-si faca altfel parul. Mi-am renegat copilu’ vreo cateva ore. Apoi am machiat-o pe o tipa cap-coada, Simonei i-am dat linia cu tus, eu tot Cenusareasa eram. Ramanand printre ultimii la dus, surpriza, nu mai aveam apa calda… ce m-am plimbat ca un leu in cusca… Intr-un final pe la 10 eram o floricica, multumita ca nu mi s-au stricat unghiile, ca parul sta exact cum vreau si ca mi-a iesit bine machiajul. Si ne-am petrecut… intr-un mare fel. Nu dau detalii, ca ma bate Pisica! Si voi stiti ca e turbata. 😆 Vreau doar sa spun ca s-au mai lamurit gradele de rudenie. Am doua mame, una e Erminusa, iar celalta e Pisica. Deci Croco si Marmo au doua bunici. Si fetele mele au si tatic adoptiv, pe Cristi, iar Simona e sora lui Cristi, adica matusa fetelor. V-am pierdut, nu?! 😛

Am stat cu Simona afara mai mult decat ceilalti, sa vedem artificiile, suntem fani artificii si fantani cantatoare… cu o sticla de sampanie… nu prea ni s-a simtit lipsa, asa ca am baut toata sticla. 😛 Ne-am pus mai multe dorinte, m-a sunat mama mea sa-mi spuna ca e luna plina, ca demult n-a mai fost asa de Revelion si ca sa-mi pun dorinte cat mai multe si mai indraznete ca se indeplinesc!!! Doamne ajuta! Cand s-a spart petrecerea, s-a gasit Vulpele cu inca cativa sa filozofeze… si aveam usa de la camera fix langa ei… si n-am pus geana pe geana. De data asta eu am fost aia turbata… nu visam decat sa dorm. Am mai avut o tentativa, dar aia care dormisera erau ei la haha hihi si nu mi-a iesit. Cand am auzit ca mai mergem si la club… am oftat si-am zis ca ma sacrific… uatafac, ne dixtram, sau ce?! In toate pozele am ochii scosi, numai fii-mea zice ca am privire senzualo-sexoasa de serpoaica 😆 . Dar a fost foarte frumos… si in sfarsit dupa atatea ore nedormite, am dormit de pe la 4 dimineata pana pe la 11. Nu mai eram turbata.

Am bagat patinoar, plimbarica, poze, papa bun, iar party… deci numai asa am tinut-o, intr-o petrecere continua… desi eram toti rupti in ultima seara nu ne-am lasat. Pisica catre Vulpele: „Ai vrea sa faci si tu asa?”… si el cu ochii mari… „mi-e usor, sunt fata!”… inchipuiti-va ce vreti. Avem si .avi si .jpg, a iesit o nebunie totala. Si mai vreau! Si imi parea rau ieri cand am plecat. Dar reeditam noi distractia, cat de curand!

Sa speram ca 2010 va fi mai bun pentru fiecare din noi, in ciuda situatiei economice, politice, sociale, sa fim toti sanatosi, sa ne indeplinim visele si sa avem un an excelent!

PS: La multi ani pt ieri, Ana!

44 de gânduri despre &8222;Cum am inceput anul&8221;

  1. Mai, eu de copil adoptiv am mai auzit dar de tata adoptiv nu. 😆
    Si-acu zi sincer, oamenii defecti nu sunt cei mai frumosi?!

  2. No bine ca avem macar un .txt. Pana la .jpg si .avi, ma bucur ca ati revenit printre noi.

  3. Deci, Honey, deci … Cum ai facut de ai ajuns inaintea mea la comentarii? :)) Ca eu eram primul la coada.

  4. Pai daca erai primul tocmai la coada…
    Permiteti-mi dara: PRIMA!!!!

  5. @Honey: Pai da, ca a zis ca nu poate copilu’ sa creasca fara tata… si m-a luat pe mine de „nevasta”… si e tata adoptiv… iar „sotul” meu mai are o „sora”, pe Simo, iar ea e „cumnata” mea. Tadaaaaaaaaaaaa!

    @Marius: Bine te-am regasit! 🙂

  6. Frumos foarte cum v-ati dixtrat voi!!! Si la fel de mumos ai povestit!!! 🙂

  7. Daca povestesc mai frumos de atat, ma bate Pisica! 😛

  8. La multi ani!!!! frumoasa distractie 🙂
    un an asa cum vrei!

  9. Bre mamă-soacră şi tu şi nevastă-mea vă lăudaţi că aveţi şi jpg-uri şi avi… Da’ noi când le vedem?
    Mă bucur că aţi început anul în forţă. Să vă ajute Doamne Doamne să o ţineţi tot aşa până la 31 decembrie 2010 şi apoi să o luaţi de la capăt!

  10. Semafor, ne stie lumea de fete cuminti, nu ca n-am fi 😀 , asa ca pozele vor fi FOARTE CUMINTI.
    Nu-i asa, mama? 😀

  11. La multi ani dear!!! curat dezmat ce facurati voi acolo, palesc ispravile mele de voinicie… :))

  12. esti atat de 2010 !!!!

    sa pui poze cuminti si pline de atitudine!!

  13. @Croco: Tu n-ai voie sa ma bati, Pisica da! 😛 Normal ca pozele vor fi cuminti!

    @Lilly: :*

    @Semafor: Nu se pot da la ziar nici alea, nici alea. Sarumana multumim, idem si la tine! (Daca ajung la Iasi, iau leptoaca si iti arat dezmatul)

    @Ocserver: LMA!

  14. Argh, sunt asa putintel individioasa:)) pen’ cat d emult v-ati distrat.
    Si cred ca pan’ la urma nici locul nu conteaza atata timp cat faci revu’ cu niste oameni dusi cu pluta ca voi:*

  15. @Pisica: Da sefa!

    @HubbaBubba: Da’ ce dusi cu pluta… Si puteai sa vii si tu, fara probleme.

    @Naicu: La multi ani! 🙂

  16. Nice party 😉 la urmatorul vin si eu 😀

  17. Vio, de acum trebuie sa-ti faci rezervare 😀 e batalie pe locuri

  18. @Vio: Eu cand ti-am zis sa vii… ai avut emotii si-ai preferat sa nu…

    @Croco: Da iubita, fa lista, sa stim din timp!

    @Vulpele: Buna ziua, buna ziua! :*

  19. Ce frumos! Am intrat in noul an cu inca o mamica si un tatic, mai sa fie.. NU aduce anul ce aduce ADa 😆
    LMA evribodi!

  20. La Multi Ani!
    Pare ca avti avut fun gagico!

    Iti doresc un an minunat.

    P.S Nu stiam si eu faza cu luna plina & dorinte, asa ca nu mi-am pus niciuna 😦

  21. @Marmotica: LMA iubita! O BUNICA si-un tatic! Ca mamica-i numai una, JE!

    @Morena: LMA! a fost foarte fun! Si tu sa ai un an extraordinar! 🙂 … in alti ani imi puneam cate una, anul asta mi-am pus mai multe!

  22. mai …….voi chiar v-ati dixtrat la munte !!! da de revelion ce ati facut ??

  23. cristi, da’ cum sa nu…. am facut… pai sigur ca da 😀

  24. Bravos ma copii! Asa dixtractie mai zic si eu. La multi ani!

  25. La mulți ani, gagico!!! Bre, ce de animăluțe la voi în livadă, aveți și Vulpele! Foarte mă bucur pentru dixtracția voastră, musai trebe să mă insinuez și eu la următoarea gunoiăreală 😀 Pupez tare și să ai un an 2010 cel puțin la fel de frumos precum ți-l dorești!

  26. @Cristi (fara y): Bine-ati venit, domnu’ „sotu'”meu! Iar te-ai imbatat, iar sa-ti spun ce-am facut de Revelion? … fuseram la munte, cum sa nu, sigur ca da! 😛

    @Nina: La multi ani si sa ai un an supercalifragilistic!

    @Lialia: La multi ani! Garantez dixtractie maxima cu gasca de gunoieri! Pup iu tu!

  27. Ada daca imi permiti esti frumoasa tare si foarte buna… am vazut intr-o poza si fundul tau super sexy.
    ai numai prietene bune tare…
    din toate cel mai mult imi placi tu si cu pisica
    la multi ani pe anul asta si la cat mai multe articole si poze cu tine si pisica….
    😀 😛

  28. Iti foarte multumesc pt complimente… eu nu ma vad chiar asa, dar ce femeie e multumita de ea?! 😀
    La multi ani si tie si-i transmit si Pisicii mesajul! 🙂

  29. Mare balamuc mare!
    Am vazut-o si eu pe Pisica in deplinatatea claiei de par! 😆 Tina Turner poate sa-si roada unghiile de invidie! 🙂

  30. @Joa: S-o vezi pe Pisica-cu parul intins! 😆 Am facut-o si pe asta… am chinuit-o (da’ ea a cerut) … nu mai fac, e mai frumoasa creata! Si asa cu parul valvoi! 🙂

  31. Pai s-o vedem! Daca mi-o imaginez acum, cred ca ii sta bine cu parul intins 🙂

  32. Daca ma lasa Pisica, iti trimit pe mail o poza. Diseara. Crede-ma, e muuuuuuuuuult mai frumoasa creata! Si cat m-am rugat de ea sa nu-si prinda parul… a rezistat eroic cateva ore… 🙂

  33. La chestia cu parul pisicii ,sunt perfect de accord ……..creatza ….asa au zis si fanii nostri.

  34. Bai nene… ia ca ma fac si eu creata, ca vad ca e atat de 2010 sa fii creata! 😛

  35. multam frumos…
    am sa scriu intr-o zi cu soare sa vad cand si timp cum poti sa iti recastigi increderea in tine si felul cum arati. atunci ai fi stu mai fericita si cei din jurul tau. daca tu te vezi frumoasa, sexy, bunaaaa, atunci toti te vor vedea asa…
    la mine functioneaza de minune…. si nu sunt un barbat frumos.

  36. Cata destrabalare! Cata voie buna, catea zambetele maiicaaaa…imi place sa vad ca v-ati dixtractus pe cinste! Ia de asculta de la Analfabetul, ca stie el ce zice 😀
    Ti pup si iti doresc tot ce e mai bun in noul an!

  37. @Analfabetul: Am incredere in mine! Ma apuca piticii cateodata, dar ii killeresc repede!

    @Aia cu Paru’: Wassup girl? How u doin’? 😛 Pup iu tu!

  38. nu iti mai intoarce bretonul,lasa-l mai drept

  39. @Georgian: Eu incerc, dar parul meu are personalitate proprie, rar ma asculta.

Lasă un răspuns

