Publicitare… de party

Ce nu face Ada pentru prieteni? 🙂 Si mai ales daca-i sunt si oameni dragi?! Ei bine, Mihai m-a rugat sa-i promovez evenimentul si am s-o fac. Stiu eu pe cineva in mod special care frecventeaza locul… si poate merge… Deci:

Vineri 08.01.2010 are loc prima petrecere din seria de petreceri RnB & Hip-Hop „Friday Niht Fever”, este gazduita de CLUB MALIBU in noua locatie din zona Mosilor,  DJ FAIBO X la platane, TEQUILA MOCCA pentru fete! Promotii de la Alexandrion… Cola si ANIMATOARE …pentru mai multe detalii www.malibuclub.ro sau add pe hi5 la http://fridaymalibu.hi5.com  BE THERE !!!

Mihai (DJ FAIBOX) e colegul meu de clasa dintr-a doua, am fost colegi si de liceu, deci ne stim de hat-hat si mi-a ramas drag pentru ca impartasim aceeasi pasiune pentru muzica. Ce-i drept, nu chiar acelasi stil, dar astea-s detalii. Am incredere in gusturile lui, am fost la destule party-uri impreuna si stie sa faca atmosfera! Deci, daca n-ai idee cum sa-ti incepi weekend-ul, sa nu zici ca nu ti-am spus! O sa iasa foarte tare, stiu eu! 🙂

21 de gânduri despre &8222;Publicitare… de party&8221;

  1. tineretul asta domne….. 🙂

  2. Se mai dixtreaza si el… 😛

  3. si eu stiu pe cineva care baga mare in malibu 😛

  4. breeee, da’io vreau gunoierealaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😛

  5. @BlueAngel: Shhhhhhhhhhhh! Nu zice!
    Facem bre si gunoiereala, tu zi cand vii exact la capitala si facem!

  6. Ia uite bre ce de tineri incep acum DJ-ii, din clasa a doua. 😆

  7. daaaaaaaaaaaa
    malibuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 🙂

    am dus-o si pe croco acu neste saptamani 🙂 cand in loc de muzica a cantat bitza :))))

    azi nu ajung ca am program artistic cu motanu, iar saptamana viitoare am sesiune de tan tan, se stieeeeeeeee :))))

    cert e ca nici colo, nici dincolo nu mai e fun ca pe vremuri, cand te simteai ca acasa, toti se cunosteau intre ei, toata lumea dansa cu toata lumea…acu…daca nu esti atent iti strica ritmul cu un semi-house, cu un concert bitza sau unul sisu…bleah

    si ce e cel mai ingrozitor !!!!! au aflat pitzipoancele de malibu si tan tan de nu mai ai loc sa-ti afisezi treningu’ cel nou de buzele lor :))))

  8. malibuuuuuuuuuuuuuuuuuu 🙂

  9. off …….daca este dupa ora 22 00 nu pot veni ………….prietenii stiu de ce ……….asa ca have fun !!!

  10. @KS: Daca ai sti cum dansa intr-a 4-a la serbare pe Billie Jean… 😀

    @Pisica: Da’ mergem o data, da?!

    @Gabriella: Have fun!

    @Crocoditza: Zuza irezistibila a lu’ mama! :*

    @Cristi: Da, da stim! 😆 Sa spunem si pe post? 😛

  11. :emoticoncaredagalesdingenesisealinta: 🙂

  12. Trebuie gunoiereala de ianuarie si musai in Bla Bla ca am niste tablouri de strans de pe pereti ( pe 17 se face luna ) si de predat doritorilor! 😀

  13. @Croco: Da, da si mami te iubeste!

    @Joa: Nicio problema, se face! Si eu trebuie sa-mi iau „Sarut”-ul sa-l pun la loc de cinste! Abia astept!

  14. Bre, io am zis!!!!!! 15-16 sunt in Bucuresti. Prestam? 😀 Adica stiu ca prestam, da’ hai cu organizarea 😛

  15. sambata!
    sa nu va aud cu vineri, ca va bat 🙂

  16. Tot io… tot io sa va organizez… uof! Aveti mail!

  17. @ada
    pune si tu un link care ceva de a lui sa ascult plzzz
    multam frumos….

  18. Salut http://www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
    Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

    Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: http://www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

  19. @analfabetul: Il intreb si-ti dau link.

    @Mihai: Intru sa vad despre ce e vorba.

  20. Buna dimineata! Nu sunt fana cluburi de genul, la mine e mai rar cu din astea.. ( sunt mai old-fashion asa )
    Vazut si mailul, noroc de Ada ca ea e organizatoarea principala, altfel nu stiu daca ar mai exista gunoiereala luna de luna.
    O saptamana usoara si frumoasa ! Ti pup, mami!

Lasă un răspuns

