Pentru scorpiute

… cu comentarii personale! Am gasit un articol aici, din care voi extrage ce m-a interesat in mod special si voi spune ce mi se pare ok si ce nu. Ce e scris italic… sunt comentariile mele.

Parfumul tau:

Parfumurile cu esenta de mosc, ambra cenusie, zambila. Moscul ne place, ambra cenusie habar nu stiu cum miroase, iar zambila e cam dulce. Prima mea iubire e Light Blue, acum nebunia mare e Diesel Fuel for Life… si imi mai plac unele barbatesti. 😀

Astrologie: Ghidul frumusetii nativilor din zodiile de ApaMachiajul potrivit:

Nativele din zodia Scorpion arata seducator in nuante intense si mate. Smokey eyes rule! Ochii intriganti ai acestor native misterioase trebuie subliniati cu claritate. Buzele trebuie hranite adecvat. Struguriciul nu lipseste! O nuanta de ruj intensa li se potriveste. Nu mereu! Tusul de ochi negru este ceea ce le face sa arate cu adevarat atragatoare. Da, cel mai bun tus ever e cel de la L’Oreal… luv it! Nativele Scorpion ar fi indicat sa evite nuantele stralucitoare si pale. Da, imi sta oribil cu nuante deschise, sau fara tus la ochi. Daca isi subliniaza pomentii acest lucru le da un aer glamour. Perlutele alea cu nunata usor aurie pe pielea bronzata arata genial!

Coafura care te scoate din anonimat:

Femeia din zodia Scorpion are tot dreptul sa adopte o coafura indrazneata si socanta. Cel mai bine imi sta ciufulita! Spiritul lor viu si erotic trebuie pus in valoare. Le sta foarte bine cu parul scurt, cu o tunsoare moderna. Sa ma tund, sa nu ma tund?! Parul de lungime medie este indicat sa fie tuns tot modern, nu clasic. Coafurile recomandate sunt cele simplu de facut, dar cu efect. Evitati parul lung si cocul (chiar si la evenimente speciale). Clasic, este un cuvant pe care trebuie sa vi-l stergeti din vocabular daca vreti sa aratati fabulos. Deci sunt fabuloasa, nu clasica, e bine! Nuantele puternice de negru, mov, roscat sau blond, va stau excelent. Ah, ce mi-as face un muov pruna!

Culoarea care iti pune feminitatea in valoare:

Negrul este cu desavarsire culoarea Scorpionului. Yeah baby, once you wear black, you can never go back!

Verbul caracteristic: ”a dori”

Nativele Scorpion doresc multe, iar cand merg la cumparaturi abia se pot abtine sa se incadreze in buget. Doar cateodata! Sunt atrase ca un magnet de hainele si accesoriile de lux. Nu neaparat, mai degraba de calitate. Senzualitatea caracteristica nativelor Scorpion face ca ele sa aleaga intotdeuna piese vestimentare sexy. Niciodata nu le vei putea vedea imbracate intr-o haina tip halat in care sa arate ca si calugaritele. Dimpotriva, opteaza mereu pentru haine mulate pe corp, fuste scurte si decolteu atragator. Chiar si tinuta business va avea ceva sexy. Classy!

Planeta guvernatoare: Marte si Pluto

Nativele din zodia Scorpion, isi pot permite ceea ce nu isi pot permite majoritatea nativelor din alte zodii: sa se joace cu extremele. Marte le incurajeaza sa fie indraznete. Pot opta pentru tinute masculine: camasa, pantalon si cravata si vor arata innebunitor de sexy. Nais, e de incercat! Hainele de piele sunt de asemenea aliatele acestor native. Negrul le vine excelent, si spre deosebire de alte femei pe care le face sa para depresive, pe femeile Scorpion le face sa para misterioare, puternice si sexy. Ma felicit pt pantalonii aia negri de piele! 😀 Trebuie sa evitati: fustele lungi, chiar si purtatul prea des al fustelor, si mama care-mi zice sa-mi cumpar fuste, ca n-am… nici nu-mi trebuie!, piesele vestimentare cu motive florale, care vrei bluzita mea cu floricici si fluturi de la H&M?… n-o dau oricum!,  deci  culorile pastel, culorile calde. Contrastele puternice: rosu-negru, alb-negru va avantajeaza. Imi plac contrastele, mereu mi-au placut!

Zona corpului guvernata de zodia Scorpion:

Zona corpului guvernata de zodia Scorpion este zona genitala. Motiv pentru care aceste femei au o adevarata pasiune pentru a cumpara lenjerie intima. De la bumbac cu Hello Kitty si Snoopy, pana la dantelarie rosie sau neagra, avem di tati!

Piese de rezistenta pentru femeia:

Hainele mulate pe corp, fusta mini, cravata, pantalonii negri mulati. My humps… my humps, my humps, my humps…

A se evita:

Fusta in general, piesele vestimentare cu motive florale, hainele fara un design exotic. De-aia iubesc eu pantalonii si albastrul!

Recomandari pentru o silueta perfecta:

Nativele din aceasta zodie trebuie sa se fereasca de excese. Adica sa renunt la cioco si inghetzatzica? 😯 Aceste excese isi spun cuvantul asupra lor si ce este mai rau, in timp. Bine, ma fac copil cuminte, mananc sanatos! Le place sportul si tin cu usurinta cure de slabire, adesea intr-un mod drastic si sever. Li se recomanda o alimentatie vegetariana si sa creasca aportul de minerale prin a consuma apa minerala in loc de apa de la robinet. La pascut si apa milenara… s-a inteles, da?! Si toate scorpiile vor fi dive!

20 de gânduri despre &8222;Pentru scorpiute&8221;

  1. 1. Hello Kitty? Nu ma-nnebuni:)))
    Mie-mi plac parfumurile din categoria oriental lemnos…le urasc pe alea dulci.
    Is foarte simpla cand vine vorba de machiaj si desi as incerca un smokey eyes c-un mov dintr-ala de dat pe spate, nu m-ajuta tenul sa port ase ceva.
    Eu am fost un mov pruna odata in tineretea mea si tare bine-mi mai statea. Desi colegele-mi spuneau ca numai babele se vopsesc in mov io eram tare mandra.
    Negru? Nu prea-s fan negru la haine, insa nici rosu, m-am surprins cand m-am vazut in oglinda purtand o esarfa rosie, ma simteam atat de…parca n-as fi eu. Mergem pe mov si la haine:D
    O scorpie la cumparaturi cu portofelul plin? Ravagii. O scorpie la cumparaturi cu portofelul gol? Catastrofa:))
    Sa stii ca nici io nu-s fan fuste, mai ales ca n-am chisioari secsi.
    Zic ei ca ne place sportul? Ei bine, cred ca am gresit zodia:)) Si nici diete nu pot tine///
    Cam atatica, multam’, scorpiutzo:*

  2. Deci da…chiar sunt obsedată de lenjerie intimă…am toate felurile de chiloţi:satin,bumbac,dantelă etc. mama a zis că de acum o să le dea o fotografie de-a mea ălora de la magazinele cu lenjerie intimă ca atunci când mă văd să mă dea afară:))…îmi place fff mult negrul, într-un timp mă îmbrăcam doar în negru,apoi am trecut şi la culori:galben,roşu,verde etc. la mine e ori negru, ori culori turbate ca să ies în evidenţă. parfumurile dulci nu mă caracterizează, mai degrabă mă moleşesc. îmi place mult să fac sport, mănânc destul de sănătos ca să evit anumite probleme.însă de la dulciuri mă abţin cel mai greu.fără ceva dulce în fiecare zi o iau razna. şi da…coafura mă scotae din anonimat.eram renumită pt schimbările bruşte de freză:azi aveam părul lung şi mâine scurt,băieţeşte.

  3. @Hubba: Da, da, Hello Kitty 😛
    Siiiiiii… negru pe la uochi sa traiascaaaaaaaaa! 😀 Si vrei sa strig aici pantooooooooofi, de sa fuga lumea? Nu pot! 😆

    @Roxi: Hello sis! 😉

  4. dieta…cateva zile manacam p rupte,cateva zile ne cam infometam…aia dieta:)))nu prea sanatoasa:)imi place sa ma machiez cu negru dar nu foarte mult :p

  5. Nuuuuu te tunde!!! Am zis, lungimea e ok, cu gel forte si foeonul faci minuni, daca e parut texturat bine :D….
    once u go black WOOOTTT? 😆 – nu se aplic amereu 😛
    De la ascendent mi se trage mie cu negru…deci DA, acum imi e clar! Leoaicele chipurile ar trebui sa poarte portocaliu !!! bbbbrrr..
    AI pantaloni de piele??? kinkyyyyyy 😀
    Hai, daca si tu devii vegetariana ( ca multi altii din jurul meu ) eu MA LAS DE FUMAT! 😀
    zi faina scorpiuta ( ahh…te invidiez ca tu datorita lu marte n-ai treaba cu martea….nu-i fata drga corect!)

  6. o nuanta intensa la ochi se poate obtine si prin 2 pumni si bocit 2h… 😈

  7. @Alexandra: Adevarat.

    @Aia cu Paru: Bre, nu mai sta, nu mai stiu ce sa-i fac… bine ca am deprins arta scurtarii bretonului de una singura! Nu-s chiar de piele, dar pe acolo… Nu chiar vegetariana…

    @Sangerica: Nu vii tu sambata?! Sa vezi ce culoare intensa iti dau la ochi! 😈

  8. Neataaa!!
    Ah ce mi-a placut articolul asta, si normal ca l-am savurat din moment ce sunt si eu o mica scorpie.
    Mi se potriveste la treaba cu smokey eyes ( desi asta adopt doar in club, dar in general nu lipseste negrul de la ochisorii mei ) .
    Acum am aflat si de ce evit eu fusta mereu , e un chin pentru mine sa port fusta, abia acum anul asta am inceput asa sa mai port din cauza serviciului.
    p.s. apropo de ce zice Nico mai sus, e marti dar noi suntem bineeeee!

  9. Asta cu dieta m-a atins tare de tot. Iar mancam, iar tinem cura doua-trei zile, iar slabim, ia mancam, iar…. Cat o mai tine… 😀

  10. @Marmotica: Scorpie mica! 😛

    @Nina: Da, cand vreau sa tin dieta mi se face pofta de toate alea, as manca si lemne. 😀 Sunt groaznica!

  11. Adevarul e k sunteti niste fiinte absolut superbe scorpyutselor 🙂
    Nu cred k mi-as dori k sotia mea sa fie alta zodie decat scorpie. Dupa ultimele evenimente s-ar zice k sunt indragostit de o scorpie, si spre deosebire de alte dati s-ar zice k si ea e indragostita de mine ;))
    Humm… v-ati inteles vreodata cu cineva din priviri? Sentimentul e incredibil 🙂

  12. @parmalat: da,mi s-a întâmplat să mă înţeleg doar din priviri cu cineva şi a fst suuuupeeerr.din păcate,nu era un scorpion,era un tăuraş:))…hmm..şi deci să înţeleg că scorpiuţa ţi-a furat corazon-ul?de obicei,bărbaţii scorpioni cam evită femeile scorpion,dar nu ştiu de ce…şi tu,ca bărbat scorpion,ia zi:îs bune scorpioancele într-un anumite loc? că am mai întrebat şi alţi tipi şi au zis că da,dar cu scorpioni chiar nu am interacţionat..damn it!şi eu vreau un bărbat scorpiooon:(

  13. Buna.
    Se pare ca sunt o mica scorpie si nu ma dezmint. Foarte bun articolul.

  14. @Roxana: Multumesc! 🙂

  15. Sunt si eu o tanara scorpiuta si pot sa zic ca imi place enrom de mult sa ma imbrac in negru, rosu si cel mai bine ma simt in pantaloni:D, cand ma machiez folosesc in special tush si rimel chiar daca nu aplic fard de pleoape iar atunci cand o fac prefer sa fie asemanator culorii ochilor mei adica maron, in general imi plac parfumurile cu esenta asemanatoare celor de la Hypnose, Cacharel sau Bvlgari Blu, deci nici prea dulci nici prea tari, ceva la mijloc:D. Mi-am cumparat o gramada de lenjerie intima, cam in toate culorile, parul nu mi l-as tunde scurt niciodata ci intotdeauna imi mentin o lungime medie daca nu il vreau lung, scurt in nici un caz….am fost tradata si-n trecut am platit cu aceeasi moneda si mai nou am aflat ca aceeasi persoana m-a tradat 3ani de zile eu am descoperit totul luandu-ma dupa propria-mi intuitie sau poate a fost un semn divin oricum banuiam de mult dar cum imi trebuiau dovezi, acum le am deci am decis CAPUT…NO MORE CHANCES…s-o gasii in lumea asta un barbat fidel si de casa si pentru mine…SPER…si cam asta sunt eu o alta scorpie intre scorpii. Ah da si inca ceva citesc oamenii din prima asa cum miros minciuna de la kilometri distanta:D. VA PUP SI VA SALUT PE TOATE SI PE TOTI SCORPIONII SI SCORPIOANCELE…WE ARE THE BEST!

  16. @roxi: eu sunt scorpion cu ascendent in taur :P:P

    :X

  17. @parmalat: o,doamne! mă faci să roşesc…ce combinaţie…:))

  18. Buna ziua,

    Va rugam notati sursa articolului pentru a evita eventualele probleme de copyright:
    http://www.astrodestin.ro

    http://www.astrodestin.ro/articol/Scorpion/Ghidul-frumusetii-pentru-femeia-din-zodia-Scorpion-2704.html

    Webmaster astrodestin.ro

  19. Am notat sursa articolului, eu l-am gasit pe Kudika, iar ei sigur au pus sursa, asa ca nu am incalcat nimic.

Lasă un răspuns

