Aproape weekend

Aseara am fost la Sherlock Holmes. Foarte misto, e de vazut! N-am gasit belete la mall-urile mari si am ajuns in Titan. Surprinzator, a fost foarte ok. Urmeaza duminica celebrul si mult laudatul Avatar.

Am continuat cu Player, desi nu eram imbracati de club. Pitzipongime cat cuprinde, full, giboni, muzica hituri de radio, a fost dragut ca am fost cu oameni draguti, altfel plecam in secunda 2.

Sunt cu ochii scosi, vreau acasa! Trebuie sa bag niste ore de somn, pentru ca diseara e un must sa ajung la karaoke. Sunt necantata de o luna, nu se poate asa ceva! 😆

Ma chinui sa scriu un post cu o poveste frumoasa de la inceputul saptamanii. Inca n-am terminat-o, desi ii stiu bine finalul. Dar cum sunt cu-carente la somn, nu ma pot concentra sa iasa o capodopera a literaturii moderne, asa ca se amana publicarea.

Hai cu weekend-ul! O sa fie aglomerat si obositor, dar abia-l astept!

13 gânduri despre &8222;Aproape weekend&8221;

  1. O faci pe Croco fericita ducand-o la karaoke?:)))
    Vreau poveste 8->

  2. unde se face karaoke?
    eu de obicei ma duc in cafenea. imi place mult acolo.

  3. @Pisica: Bre, nu te mai gandi la prostii… asa cum zice nash-tu ca e nevorbit, asa zic si eu ca sunt necantata! Mintea ta murdara, ntz, ntz 😆

    @Hubba: Da’ trebuie sa fie copilu’ fericit, daca nu e copilu’, nu sunt nici eu!

    @offshore: BlaBla, Caderea Bastiliei, nr 30. N-am fost la karaoke in cafenea.

  4. Sa inteleg ca-i bun filmul Sherlock Holmes? Nu stiu cand va pare si-n Tg-Jiu dar cred ca-l vad pe net. Pacat ca Avtarul nu-l pot vedea aici in 3D, cred ca-i o nebunie!

  5. Sherlock Holmes il am in calc de cateva zile. nu am reusit s ama uit la el.
    cat despre avatar o sa ramai uimita.
    vizionare placuta

  6. Fata, iti recomand calduros Avatar. Si nu o zic doar ca asa zice lumea.
    L-am vazut si mi s-a parut senzational. Ma rog, filmul este tipic american cu eroi, bla bla bla, dar efectele fac tot filmul. Si toata trairea si daruirea personajelor.
    Inca ochestie. Nu l-am vazut 3 D, dar cu toate astea mi-a placut tare, tare. 3D e…mai mult decat tare 😛
    Vizionare placuta si…weekend placut :*

  7. ce se mai distreaza unii……. 🙂

  8. Ce fain e Avatar! 😀
    Numai la cantat ti-e gandul?! eu ma gandesc cum sa pun in practica cat mai des…gandurile alea de le are si Pisica 😆
    Hai cu poveste! si week-end minunat 🙂

  9. @Nea Costache: Sherlock, bun film!

    @analfabetul: Si tie vizionare placuta!

    @Morena: Mercic de recomandari. Weekend frumos!

    @Cornel: Da, ne dixtram. 😛

    @Aia cu Paru: Io stiu ce filme are-n cap Pisica… trebuia sa faca regie, vorba unor clasici in viata. 😛 Povestea vine dupa ce-oi dormi si nu mi-o mai fi rau si nu m-o mai intepa fierea. Noapte buna! 😀

  10. Deci da, nu-s deloc fan S.F., da’ asta chiar mi-a placut 🙂

  11. asta=Avatar, se intelege 😛

Lasă un răspuns

