Oficial… sunt pe val

Zilele astea au fost tare agitate. Stiu ca pe blog a fost cam liniste, dar m-am gandit ca sigur merita asteptarea. Astfel ca, asteptam confirmarea oficiala pentru a da vestea cea mare: am castigat un internship la HotCity! 😀 Si ma bucur foarte, pentru ca voi avea de invatat de la profesionisti, voi manca online-ul pe paine si sper ca stilul meu de scris va evolua, voi face si alte tipuri de articole, vor fi proiecte, surprize… ce mai tura-vura, de azi, timp de o luna… sunt hot! 😛

Asa ca, va invit in comunitatea HotCity, pentru a-mi urmari ispravile! Enjoy!

28 de gânduri despre &8222;Oficial… sunt pe val&8221;

  1. primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    cea mai mama desteapta am! 🙂

  2. Felicitari! Si sa ramai pe val 🙂
    PS: Da’ de capricorni, nica nica? 😛

  3. felicitari! valuri bune 😉

  4. Va multumeeeeeeesc! :*

  5. Congrats Adutzo!
    Abia astept sa te vad in actiune. 😉

  6. bravo, bravo 😉 si tine-o tot asa! 🙂

  7. Felicitari, buni meu destept si frumos. De abia astept sa-ti inveti nepotica toate lucrurile folositoare, sa stiu cate-n luna si in stele 😀

  8. Știi că a început LOST da? 🙂

  9. FelicitaaaaarriiII!

  10. Felicitari!

  11. Liberté, égalité, naïveté

    Un om căra în spate
    Un dram de naivitate.
    http://www.ivcelnaiv.blogspot.com/

  12. Buna, Ada!
    As putea sa te rog ceva? Poti schimba linkul pamantulepatrat? M-am mutat pe http://dudeimnotdrunk.wordpress.com/ [pentru ca cineva mi-a cam spart site-ul si isi facea de cap pe acolo… ] .
    Multumesc anticipat! xD

  13. Bai da yo ce fel de ruda sunt cu Ada? 😀

  14. Sa traiti bine.
    Bravo fata.Felicitari!La mai mare 😉

  15. Interesant nume de blog.

    Bafta la HotCity

  16. Felicitationes ! 🙂

    Masa si dansul ? 😛

  17. Congrats! 🙂 Daca n-ati observat, Ada a scris cel mai mult la descrierea ei 😛 daca are limbarnita..

  18. Sa fie cu noroc!

  19. Felicitari si multa inspiratie! 🙂

  20. @BlueAngel: Am observat, am observat, scorpia mea vorbareata..

  21. Oficial ma bucur mult pentru tine!!! BRAVOOO!!! Succesuri* fata draga, multe succesuri! 😀
    Spor si la mai mare!
    ti pup

  22. Sa fie intr-un ceas bun gagici! ca sa zic asa! 😛

  23. FELICITARI! (Ramane cum am stabilit: keep on writing and just be you! 😉 )

  24. Deeeeeeeeci… am revenit! Ieri fusei totalmente unavailable, dar am revenit! Va foarte multumesc pentru toate vorbele de incurajare, le urez bun venit noilor comentatori si sper sa fac treaba buna. Ce-o iesi, vedem pe parcurs! 🙂

  25. SUNT PRECISA CA O SA FACI TREABA BUNA! 😀

  26. Oficial, te felicit si eu! Tot oficial, te rog sa ne si anunti cand scrii ceva acolo. Demna urmasa a lui Dono!

Lasă un răspuns

