Ce mai urmeaza

E weekend! Ce-mi place sa stau la caldura cu laptopul in brate, sa butonez navigand pe unde-mi place, sa am langa mine o ciocolata calda, sa scriu pentru internship (sunt cuminte si constiincioasa, imi fac temele) si sa am motive sa zambesc.

Cum saptamana asta a fost una aglomerata la birou, dar si in plan personal, reusind sa-mi satisfac o nebunie mai veche, acum a venit momentul relaxarii. Asa ca, am citit deja una din cele doua carti cu vampiri daruite de Monique, o voi devora curand si pe cea de-a doua… e abia mijlocul weekend-ului si hibernarea asta imi place tare mult!

Pentru luni pregatesc un interviu, nu spun cu cine, veti vedea atunci. Pana una alta, am mai publicat pe Hotcity cateva caracterizari ale zodiilor si niste concluzii la care-am ajuns dupa ce-am tratat mai demult subiectul „de ce sunt barbatii porci si femeile curve„.

Weekend asa cum va doriti!

14 gânduri despre &8222;Ce mai urmeaza&8221;

  1. Auzi fata, da ce face svchostul ala de ziceai tu acolo?… 😆
    Bun articol. Nici prea feminist, nici prea partinitor. Esti pe calea cea buna. Iar la capatul ei te asteapta premiul!

  2. N-am apucat să te felicit şi aici, dar îţi spun acum:
    Bravo! Chiar mă aşteptam la aşa ceva de la tine, scrii foarte bine şi ai mult talent şi imaginaţie.
    Dar, n-ai uitat cumva să reactualizezi o rubrică? Parcă îi zice „Ada scrie şi aici” 😉
    Te pup. Duminică plăcută să ai! 🙂

  3. @Metalshrine: Da, fata, aud din 82! 😛

    @Jasmin: Sarumana! Iar de „In pana mea” n-am mai avut timp… pe langa asta, e site numai de critici si teme politice mai mult… o sa mai scriu si pe acolo… daca mai exist in lista lor de colaboratori… 😛

  4. Ada, scuze ca-s insistenta [ nici nu stiu daca ai vazut comentariul meu, am intrat si la moderare], dar poti modifica aaa… linkul blogului meu ? 😳

  5. Gata, Mada, rezolvat! 🙂

  6. multumesc. :*

  7. Un weekend asa cum mi-as fi dorit ar fi fost nitel mai lung. De exemplu, daca acum ar fi fost vreo doua asa, ar fi fost perfect! As si dormit o ora, as mai fi avut amandine de la mama 😆 ( am mancat vreo 5 la doua mese, plus doua tarte cu struguri 😳 ) si m-as fi apucat de pictat.

  8. Ce te invidiez pentru programul listinit de week-end! Sa vedem pe cine intervievasi 😀 pana una lata spor si inspiratie!

  9. @Mada: Cu placere!

    @Joa: Inca am weekend, am ramas inzapezita, n-am avut chef si l-am sunat pe sefu’ si-am cerut o zi de concediu. 😀

    @Aia cu Paru’: Cine te-a oprit sa hbernezi in weekend?! Bre, pe vremea asta nu se umbla lela… cum stiu io ca facura doo zuze! 😛

  10. ‘Ce-mi place sa stau la caldura cu laptopul in brate, sa butonez navigand pe unde-mi place, sa am langa mine o ciocolata calda’ Hai ma, las-o dreacu… 😐

  11. Felicitări, gagico! You’re doing a great job! 😀 Vezi că ai o leapșă la mine 🙂 Pupez

  12. @John: Daca nu-ti place ce citesti, n-ai decat sa nu mai citesti! N-o sa plang, promit!

    @LiaLia: Pupez, gagici! Sarumana!

  13. aaaaa…what? 🙂 ce mai faci d-ra?

  14. Cornel… n-am inteles nimic din comentariul tau, pe cuvant!

Lasă un răspuns

