Interviul

Dupa cum am zis si unii dintre voi m-au descoperit deja… interviul este publicat. Pe cine oare puteam sa intervievez? Cine ma uimeste de fiecare data cand citesc? Cine a reusit sa-mi rascoleasca amintirile, sa ma faca sa visez cu ochii deschisi, sa retraiesc sentimente pe care le credeam demult uitate, sa ma impresioneze prin iubirea atat de speciala pe care o traieste? Bineinteles, Marul! 🙂

De cand i-am cunoscut mi-am dorit sa am parte de o iubire atat de intensa, simpla, profunda si speciala ca a lor. Si, pentru ca-i apreziez foarte mult, pentru ca sunt mandra posesoare a „Sarutului” 😛 si, pentru ca sustin si cred in talentul Joaninhei, am decis ca ea este potrivita pentru a fi cunoscuta de blogosfera feminina cititoare de HotCity. Ce-a iesit, vedeti aici!

Joa, cand vei fi o artista celebra, sa nu ne uiti! 🙂

PS: Am aflat cine e hater-ul meu cel mai inversunat. Vroiam doar sa stie, ca citeste frecvent si sa nu mai fie atat de tantalau sa se deconspire asa cum a facut-o… too late! 😈

18 gânduri despre &8222;Interviul&8221;

  1. deconspire*

  2. Multumesc pentru oportunitate si bafta mai departe!
    N-am sa va uit :P. Deja am o luuunga lista de abonati la autografe 😆

  3. @Metalshrine: Eram in dubii… vazusem ambele amandoua… varinate… 😛 Corectez acum! 🙂 Thanks! :* (si sper ca te-ai prins ca „ambele amandoua” e scris intentionat asa!)

    @Joa: Ce mandra sunt ca am deja autograf! (direct pe tablou) 😀

  4. Si ar mai fi vi-o in interviu…
    Frumos interviu si frumaose tablouri!

  5. @Metalshrine: Acolo nu pot sa modific eu. Tre sa dau mail la redactie. Merci de atentionare, o sa rezolv! 🙂 Si sarumana pt toate aprecierile!

  6. Ada, cand va fi faimoasa Joa, autograful ala va fi priceless 😀
    Si mi-a placut interviul , am dat cu subsemnata si acolo 😛
    O saptamana usoara iti doresc mami!

  7. Marmo, vazut, scris si acolo, merci! 🙂

  8. ‘na seara! Tu esti mandra ca ai autograf de la Joa. Eu ma bucur sa va cunosc pe amandoua si sa am autograf de la o noua vedeta in devenire.

    O seara buna!

  9. felicitari! pentru amandoua 🙂

  10. Cine e hater-ul tau???????????? Vreaaaaaaaaaauuuuuuu sa stiiiiiiiiiiuuuuuuuu. Te rog. Mor de curiozitate. Nu-i fac nimic rau. Lol. Promit 🙂

  11. @Croco, Lilly & Vio: :* Merciiiiiiiii!

    @Parmalat: O sa-l anunt frumos sa se potoleasca, daca n-o va face si va continua sa ma deranjeze, te anunt! 😉

  12. Ce frumos! Impresia este cea de interviu profesionist , raspunsurile sunt de nota 10, Bravo fetelor! Eu n-am autografus…CE MA FAC?!
    😀
    Don’t hate ur hater, IGNORE him!

  13. Liberté, égalité, naïveté
    Un om căra în spate
    Un dram de naivitate.
    http://www.ivcelnaiv.blogspot.com/

  14. le toi du moi
    tu esti fulgul iar eu plopul
    tu esti sticla eu sint dopul
    tu esti bulele, eu – apa
    eu am becul, iar tu – lampa

    eu am ochii, tu lumina
    tu esti scena, eu – cortina
    tu esti trenul, eu sint sina
    eu – polenul, tu – albina

    tu esti picuri de sudoare
    eu sint gustul lor de sare
    tu esti fir de par de zana
    eu sint piaptanu-i din mana

    tu esti firele de iarba
    eu bovina dand din barba
    esti cam tot ce vrei sa fii
    eu sint restul – ce nu stii.

  15. @Aia cu Paru’: Sarumana, sarumana! :* Nu ma agit in legatura cu hater-ul… asa fac oamenii frustrati… cersesc atentie!

    @Ivcelnaiv: Bine-ai venit! Frumoase versuri!

Lasă un răspuns

