E tare complicat

Citind review-ul si ascultand recomandarea fetelor de la Hotcity, am vazut It’s Complicated. Ce mi-a placuuuuuuuuuut!!! Initial trebuia sa mergem la alt film, dar, nefiind locuri, o prietena l-a ales pe asta. Nu stiu daca baietii s-au plictisit, sincer, nici nu ma intereseaza prea tare, ideea era ca din film sa li se aprinda si lor niste beculete!

E de admirat cand ai o relatie mai mult decat civilizata cu omul langa care ai stat niste ani. Si ai putut sa treci peste infidelitatea lui, si-l mai vezi si cu mai tanara actuala si-ti pastrezi zambetul intact! Dar ce te faci cand va intalniti, el nu e sau nu pare fericit si luati de val va petreceti o noapte impreuna?! Ca mai apoi sa para ca te vrea inapoi. Iar tu, din fosta nevasta devii, culmea, ce urai mai tare, amanta! O poveste tare interesanta, cu rasturnari de situatie, dialog spumos si amuzant, de vazut si de tras concluzii.

Eu le-am tras. Si nu numai din filmul asta. Degeaba in prezent viata pare roz, barbatul pleaca dupa una mai tanara, tu-ti gasesti un echilibru… ca vine o vreme cand berbecu’ iti da peste cap tot, pentru ca-l chinuie amintirile, sunt chestii care indiferent de ce-ar fi, va leaga si tot asa… Iar aici tineretea si look-ul au disparut demult din prim plan. Potriveala si intelegerea… rezulta succes garantat!

Se spune ca indiferent de cat de misto ar fi o femeie, tot exista un barbat care s-a saturat de ea (sa i-o traga). Pai si atunci cum ramane cu sfaturile pe care le-am primit eu mai demult? Ca se bat cap in cap!!! Adicatelea mi s-a zis ca barbatii se insoara ca sa aiba ce… (ykw), iar langa un barbat intotdeauna sa dorm fara chiloti pe mine si, la cel mai mic semn cum ca ar vrea actiune, sa sar pe el… astfel ma asigur ca nu se duce in alta parte. Pentru ca daca nu vreau eu, va exista intotdeauna alta care sa-i ofere chestia asta! Yeah right!

Adica eu n-am voie sa refuz. Ei bine, ma revolt! Cum adica sa fii la dispozitie 24/7? No way, Jose! Daca nu-i convine, sa se duca invartindu-se!!! Suntem oameni, nu unu-i stapanul si celalat sclavul! Iar daca atata il duce capu’, n-are decat! Am zis! Duca-se!

Nu stiu cum sunt altii, dar da, e tare complicat! Poate la mine ordinea prioritatilor/placerilor vietii e inversata… adicatelea intotdeauna sanatatea si viata personala vor fi mai importante decat orice job si… sexul vine, poate, abia pe locul trei, dupa mancare si somn! 😀

Deci, e complicat si-n viata reala, nu numai in film, poate mult mai complicat chiar! Si-ar fi multe de spus pe subiectul asta, dar ma opresc aici, urandu-va weekend frumos!

24 de gânduri despre &8222;E tare complicat&8221;

  1. Citeam printr-un articol (era un studiu de fapt)…ca majoritatea femeilor care se uita la filme „romantice” au notiuni gresite despre ce inseamna relatiile. Nu stiu cat de adevarat e si pe ce esantion s-a testat chestia asta..adica nu mai tin minte. Filmul mi s-a parut dragutel.. Realitatea bate filmul..de cele mai multe ori.

  2. depinde de la caz la caz, sincer…

  3. Intentionez sa vad si eu filmul asta, mi-au placut anumite faze din trailer si mi-a trezit interesul.
    Cat despre real life, ar putea fi atatea de spus si de sfaturi nu ducem lipsa niciodata , in the end tine de echilibrul pe care ni-l pastram in viata.
    So, it is indeed complicated !
    😛
    uichend placut!

  4. @Escu: Poate ca si eu am o perceptie gresita… mai stii?! Dar e a mea! 😉

    @Freyja: Da, stiu, tocmai de-aia it’s complicated!

    @Marmotica: Sa-l vezi, cu domnu’ Marmot din dotare! 😀 Weekend frumos si tie, scumpa!

  5. Dl. Marmot a avut nefericirea de a se uita cu mine la Sexu’ si orasul – the movie , sa vad cum il prind si de data asta 😆

  6. Pai si ce, nu i-a placut? 😀 Eu abia astept partea a doua!

  7. MIe mi-a placut partea cu sfaturile… bun sfatuitor cel/cea care ti le-a dat! Doar ca si el el trebuie sa fie la dispozitia ta.. ca si tu poti sa-ti gasesti oricand altul care sa te (ykw)

  8. Ionut, culmea, sfaturile astea mi le-a dat un barbat, nu o femeie! Si era trecut prin viata, avea peste 60 de ani! Iar eu vreau langa mine o persoana, un om, nu un catelus care sa faca tot ce vreau eu, asa ca asta cu a fi la dispozitia cuiva pica!

  9. Buna seara. Deci, tinand cont de prioritati si de mintea barbatului, rezulta ca unii ti-ar aduce mancarea in/la pat.

    Si daca tot ziceau unii pe aici de se insoara barbatul, intrebare: „De ce se marita femeia?”

  10. Buna seara ! Mai, dar cam multe ykw pe aici si toate legate de … Tz, tz, tz! 😆

  11. Tocmai am vazut filmul.
    Mi-a placut…si mi se pare ca in realitate poate fi inca si mai complicat. Totul depinde de…atitudine. Si de cum stii sa mentii relatia, daca vrei sa faci asta.
    Si de cum stii sa ‘reconfigurezi traseul’ in caz ca e nevoie.

    Oricum, film dragut, de seara de we.

    Weekend placut, ca maine cica va fi soare si bine. 🙂

  12. Parmalat (indragostit la nebunie de Laura)

    Heeey, not true!
    Cum sa te saturi sa-i oferi nopti de vis persoanei pe care o iubesti??? Nu cred ca m-as satura niciodata, e un sentiment extraordinar atunci cand persoana de langa tine te cunoaste perfect, cand stii k nu mai aveti nimic de ascuns unul fata de celalalt.
    Si asta se intampla cu trecerea timpului, relatia se consolideaza, devine perfecta.
    Ma rog, mai e un aspect – trebuie sa gasesti persoana care sa simta la fel k tine fiindk dak te combini cu cineva numai pe baza de fu*** asta se termina repede.
    Si mai e inca un aspect – amandoi trebuie sa stie sa se reinventeze, sa-i poata oferi partenerului ceva nou din cand in cand altfel dispare vraja.
    Dar in schimb sunt de acord cu tine – nevoia de spatiu privat este primordiala si trebuie respectata. Cand spun spatiu privat ma gandesc la mai multe aspecte personale.
    O cunosc pe Laura de cateva luni, e scorpie k si mine (k si tine, Ada :P) si am avut o relatie despre kre multi ar spune k e ciudata, gen ne vedem destul de rar, atunci cand ne vedem in cateva zile consumam o enorma cantitate de energie, dupa care ne vedem iar destul de rar dar in tot timpul asta ramanem foarte apropiati sufleteste, practic ne simtim atat de aproape unul pe celalalt incat nici nu mai e nevoie sa ne vedem. Nush, avem si spatiu privat avem si apropiere it’s just so fucking perfect :X
    Si amandoi am ajuns la concluzia k nu am fi putut atinge acest echilibru perfect dak nu eram scorpioni, sa stim exact ce simte celalalt, sa nu insistam atunci cand nu trebuie etc… 🙂

    P.S.: nush dak va vine sa credeti dar de cand o cunosc pe ea nu am fost la femei (ati mai vazut voi status cu out la curve pe mess-ul meu?! 😀 ) si yo eram vagabond rau de tot inainte.

  13. dear, fiecare cu perfectiunea lui… dupa cum se poate vedea si citind comentariile pe-aici… dupa cum zicea tutea, mai multe adevaruri egal nici un adevar. so, adevarul (in cazul de fata definitia precisa a relatiei perfecte) nu exista. asa ca suntem fix in punctul de plecare: aoleu, ce ne facem? :))

  14. vazut filmul! placut! cat despre inca o tavaleala cu fostul sot, in cazul meu, clar nu:)! si, ada, poate eu gresesc, dar sexul chiar e important! mie una, cel putin, mi se pare crucial sa existe chimie, reactie si sa nu ajungi sa te simti neglijata! si asta in conditiile in care nu aleg persoana pe baza unei atractii de moment (adica, pur si simplu, trebuie sa-mi placa mintea ei, trupul vine dupa aceea)! evident, trebuie sa fie o conexiune profunda, pentru ca o relatie sa reziste… sau, cum spune iubita mea, sa ai ce vorbi si dupa sex :)…

  15. l-am vazut, mi-a placut foarte mult.
    cat despre comentariile tale , in viata de zi cu zi nu ai de ales. fie faci asa cum se dicteaza, fie ramai singura… sau din principala devii acolo o simpla anexa, la care atunci cand se gandeste ca tre sa vina acasa il apuca groaza….
    dar fiecare face ce doreste ficateii lui.
    kisss

  16. Am filmul de ceva vreme pe calculator dar nu m-am uitat, ia sa-l vad:>
    Legat de ce zicea Escu : „Citeam printr-un articol (era un studiu de fapt)…ca majoritatea femeilor care se uita la filme “romantice” au notiuni gresite despre ce inseamna relatiile.” bai, cred ca are dreptate, gata, nu ma mai uit la siroposenii romanticoase.. Ca ma fac sa visez prea mult la Feti Frumosi :d

  17. te mariti? 🙂 filmul e dragut, dar …….no comment

  18. Eu am scris despre film acum vreo doo saptamani…nu ca ar fi mare fir epic insa isi indeplineste scopul : te face sa razi . si am ras cu pofta!
    prefer sa dorm fara chiloti cand dorm singura, in rest trebuie sa port ceva sa-l inspire..clar, eu si partenerul meu tre’ sa avem camere separate ( sa nu se simta cand pleaca de acasa :D).

  19. @Marius: Ca sa aiba nervii cui manca! 😛

    @Joa: 😳

    @Roxanne: Gata, terminoiu’ weekend-ul! 😀

    @Parmalat: Zapacit maxim! 😆 Sa va fie bine!

    @Ocserver: Pai, ce ne facem?

    @Mihaela: Este important, normal ca este, dar, cum am zis, dupa alte aspecte.

    @Analfabetul: Nu ma face sa-mi creasca tensiunea si sa te boscorodesc! O femeie care accepta compromisuri prea mari, o face ca vrea ea, nu ca e constransa. Pe langa asta, iti dai seama ca nu e prea sigura pe ea si nu se iubeste suficient, da?! Si daca ramane singura, ce?! Decat prost insotita, mai bine singura! Poate peste niste ani, imi voi schimba perspectiva, deocamdata NU!

    @hubbis: Wake up! 😀

    @Cornel: Ma marit? Stii ceva ce eu ar trebui sa aflu?

    @Aia cu Paru’: Eu stiam ca sa nu poti nimic il inspira mai tare… dar na… fiecare cu placerile lui! 🙂

  20. Ada, daca stam bine sa ne gandim, relatia perfecta nu exista. Relatie perfectibila,insa da, se poate. Dupa o relatie de 3 ani in care eram la 2 saptamani de a deveni om serios (a se citi insurat) am realizat asta. Si dupa ce am vazut-o sarutand pe altcineva,s-a ales praful de visele mele. Dar… datoria noastra este sa incercam. Acuma,daca vrei numai actiune (adica sex) la un moment dat te saturi, si am trecut prin asta.Iar daca el sau ea e departe, nu tine relatia,oricat ai vrea.Ajunsesem sa bat tara in lung si in lat dupa ea, o iubeam mai mult decat orice pe lumea asta, imi facusem cerere de transfer in orasul in care locuia,dar…nu a mers. Nu pot sa spun ca nu ma iubea, dar la un moment dat a hotarat sa puna stop relatiei,pentru ca stia cu ma ocupam, si mi-a spus ca „un militar nu va avea o familie niciodata,iar eu nu vreau sa stau langa o cruce intrebandu-ma unde am gresit”. Era dupa ce murisera cativa in Afganistan. Am plecat din armata, acum sunt civil,dar nu am uitat-o. Iar acum incerc din nou,poate de data asta voi avea noroc.
    Sa doarma fata fara lenjerie pe ea….hm, nu e rau,dar nici mare realizare,pentru ca nu tot timpul esti pregatita ca femeie sa faci dragoste,sex,etc. Si daca exista asa ceva,eu nu am intalnit persoana. Asa ca, eu merg pe ideea ca intotdeauna trebuie sa iti alegi in viata persoana cu care sa ai intotdeauna ceva de discutat,si sa iti placa asta, pentru ca frumusetea trece.
    Te pupacesc,si astept comentarii..

  21. @Gabi: Bre, nu-mi vine sa cred! 😯 Oare iti veni mintea la cap? Tu sa zici asta? Wow! Ptiu! Sa nu te deochi! 🙂

  22. De ce oare? Vezi tu, Claudia stie ea ceva, de a reusit sa ma imblanzeasca:-))
    acuma,vorba lui Mihai, sa dea Dumnezeu sa tina! Desi sunt momente in care vreau nopti din alea nebune, cu de toate, stiu ca a doua zi am mult de lucru, si le las pe concediu, adica saptamana viitoare cand plec la Barcelona.
    Si,recunoaste, aia cu :1.sunt pe stop
    2.ma doare capul
    3.nu am chef,sunt obosita
    4. hai mai bine maine dimineata,ca sa simt si eu ceva
    sunt scuzele cele mai folosite de o femeie
    :-))
    Prefer sa vina ea cu ceva,decat sa stau eu sa trag de ea, sa insist,etc. Si atunci stiu ca isi doreste.Logic,nu?

  23. @Ada
    nu am vrut sa te supar ci doar am vrut sa intelegi cum e realitatea. peste cativa vom mai discuta. realitatea este cu totul alta.
    acum, daca tu ai noroc si va fi asa cum doresti atunci e bine… dar in general lumea nu e prea norocoasa.

    @Aia cu Paru’
    hmmm , suna bine ce aud…. 😀
    eu nu mai port chiloti din `99.

  24. Analfabetule, dar nu m-ai suparat… sunt trista ca de cele mai multe ori, e cum zici tu… din pacate nu se iubesc suficient de mult… si le place sa fie masochiste… de fapt, mai toate suntem asa…

Lasă un răspuns

