Inceput de saptamana

E luni si am cam inceput cu stangul saptamana… nu din vina mea. Ziua de azi a debutat cu o mica zgarietura pe bara din spate la Bubu, datorita unuia care a luat de volan stanga, dar nu suficient si m-a „sters” un pic pe un colt. Bou’! Si nici macar nu si-a cerut scuze!

La birou e cam agitatie si eu sunt chefless. Da’ chefless rau… de o saptamana am niste feeling-uri ciudate, ca trece viata pe langa mine si eu am chestii de facut, dar n-am putere, vointa si determinare sa le fac, nu stiu ce-i cu mine. Sa fie de vina astenia de primavara?

Saptamana asta poate termin de sortat farmacovigilenta, poate ma scutesc colegii de la celalalt departament de iesit pe cine stie unde, trebuie sa ma vad cu gunoierii, care sunt niste nehotarati, ma vad si cu cei din LBD, trebuie sa rezolv cu netul meu de-acasa… si-om mai vedea…

Bai za uei, dragii mei gunoieri, hotarati-va ce faceti joi, daca veniti sau nu. In weekend trebuie sa plec si eu si vroiam sa ma organizez in functie de gunoiereala. Se pare ca numai eu gandesc asa si fac restul de treburi in functie de gunoiereala. Well… eu nu mai iau initiativa sa organizez adunari, pentru ca e greu sa va multumesc pe toti. Pentru alte detalii, organizari, locuri, ore, discutam pe mail!

Vreau sa dorm si sa ma trezesc la vara, mai vioaie, mai supla, mai draguta, mai ingaduitoare, mai putin turbata, mai zen si mai zambitoare! Se poate???

12 gânduri despre &8222;Inceput de saptamana&8221;

  1. Nebuie in Bucuresti azi. Mergeam pe Constantin Breza de dimineata, am vazut cel putin 4 accidente usoare la distanta de maxim 100m inter ele… Iar la birou o agitatie…….

  2. Da, s-or fi aliniat planetele aiurea… au chefuit in weeekend si-acu-s mahmure!

  3. ziua mea a inceput super, de dimineata cantam pe strada, in drum spre liceu.

    [mbine, inainte cu vreo 40 de minute ma crizam ca nu venea nicio masina, si ma ingrijoram ca nu ajung la prima ora, adica dirigentie, adica … cantina 😳 ]

    o saptamana usoara sa ai! :*

  4. cam aceasia stare o am si eu de vreo saptamana. ma bate gandul sa imi iau rupsacul si sa plec in lume. sa simnt aventura , sa simnt ca treiesc.
    in rest m-a plouat de dimineata si m-a udat pana la piele, am fost la munca comunitara, mi s-a umflat o masea, ma dor toate oasele, imi este somn dar nu pot dormi. cam atata.
    kisss

  5. Pfiu, scorpiutza, da’ ce ne potrivim noi doua in ultimele doua randulete ale tale….aiaiai.

  6. @Mada: Nepotico, si tu sa ai saptamana asa cum iti doresti! Mai zi si mie o data linkul blogului tau, ca ala de-l am si m-ai ps sa-l modific imi apare ca fiind sters.

    @Analfabetul: Horror sa te doara maseaua! Si sa-ti fie somn. Sper sa-ti revii! 🙂

    @Hubbis: S-au aliniat planetili, e Marte retrograd. 😛

    @Croco: Incerc, iubita lu’ mama! 😀

  7. Uof, chef n-am nici eu, dar deloc! Si vreau sa vina primavara! Si vreau sa vina urmatoarea intalnire cu iubi! Si vreauuuuu… vreau si eu sa fiu mai supla :)!

  8. Cred ca e astenie de primavara, ca eu ma regasesc in descrierea ta 😦
    Da ‘si can do sa vina vara, prapad fac!

  9. @Mihaela: Vreau vara de-a dreptul, primavara nu-mi place! 😀

    @Aia cu Paru’: Si la vara tot liniste vreau! 😛

  10. pai si ala e sters, mai bine scoate-ma 😆

  11. Mada… adica nu mai ai blog deloc? 😥 😦

Lasă un răspuns

