Cuvinte cheie de gugaleala XXII

Gugalitorii revin, parca usor iritati de astenia de primavara, incep sa fie din nou nelinistiti si sa presteze cautari febrile. Sa-i lamurim, asadar:

cum sunt barbatii fara fund – cam scanduri de obicei…

casting de supt pula – omg, nu stiam ca se organizeaza si asa ceva

luna martie cum sa te feresti de farmece – pune snur rosu la chiloti! 😀

jocuri ca sa nu vorbesti cu tati rai – da’ cu tati buni vorbesti? si ce le zici? hei, vrei sa ne jucam de-a mama si de-a tata?

anatomia scoicilor – da, subiect de interes national!

vand pantaloni cu turul jos –  nu, multumesc!

scorpionul de İstanbul –  e mai al dracu’ decat restul, sau ce?!

de ce sarbatorim valentines – asta ma intreb in fiecare an

lenjerie intima body cu maneci si picioare –  stiu… gasesti j’de poze pe pitzipoanca.org… pe alese!

versuri ca i-am busit gaina – sigur nu masina?

2 ingeri – eu si mai cine ? 😳

dragoste chioara si amor ghebos – fiecare cu gusturile lui

cum faci sa cazi jos din picioare –  iei niste lectii de actorie

cum recunosti un barbat suferind de impotenta – se camufleaza foarte bine, nu lasa urme

cum s-a simtit naomi campbel in the closet – nu stiu cum s-a simtit ea, dar trebuia sa ramana acolo in closet, ca dansam eu cu Michael! 😛

practica la mozoale –  fiecare cu practica si cu stilul lui

meneaito dex – 😆 😆 😆 cum sa cauti in dex asta???

am supt pula ca sa ajung aici – aici? 😯 pe blogul meu? 😯 nasol… cand te gandesti ca unii doar tasteaza adresa in browser…

poze cu barbati ghizi egipteni hurghada – pisi, tu mergi sa vizitezi sau sa agati?

unde e monumentul de la termopile – la Termopile! D’ooooooh!

cu ce dam pe fata cand avem varsat de vant –  cu acelasi lucru cu care te dai si pe corp… mixtura mentolata de la farmacie

femeile se nasc pentru a rupe pula – asa zic unii, altii au pareri diferite, depinde…

poze cu fete ce se caca la buda – pai mai pot face asta si in alta parte? hmmm… eventual pe masa din bucatarie 😛

cu ce haine merg ugg-urile? – n-am UGG-uri, dar din ce-a vazut ochiul meu merg cu blugi slim si colanti… daaaaaaaaaar, trebuie sa fii si slaba si inaltuta, altfel arati ca un butoi

genti de laptop eminent – atitudine am zis! daca laptopul nu e eminent, nu merita geanta!

sunt cu un barbat si ma gandesc la altul – cam nasol asa… dar nu esti nici prima nici ultima…

nebuni care face laba in stil yutube – e, numai asta nu mai stiam!

buna ziua! sunt puiul de la crevedia – Ada, imi pare bine de cunostinta!

tudor chirila a agatat doua femei in bar – pentru ca poate, invidiosilor!

machiaj cu gene false albastre – n-am, am numai cu gene rosii

casa moara fetili – sigur matusa, as face orice pentru casa… pentru CA SA-ti fie bine 😆

nu imi vine sa cred cum se schimba unii – you better believe it!

Enjoy! Va urma!

16 gânduri despre &8222;Cuvinte cheie de gugaleala XXII&8221;

  1. 😆 😆
    Si acu topul:
    1. cu laude: „cum recunosti un barbat suferind de impotenta – se camufleaza foarte bine, nu lasa urme” pentru raspuns, evident!
    2.”am supt pula ca sa ajung aici – aici? 😯 pe blogul meu? 😯 nasol… cand te gandesti ca unii doar tasteaza adresa in browser…” tot pentru raspuns!
    3.”genti de laptop eminent – atitudine am zis! daca laptopul nu e eminent, nu merita geanta!”

  2. Săraca fată, multe-a trebuit să îndure ca să ajungă la tine pe blog 😆
    Mai lipsea să dea şpagă 😆

  3. bine ca-s de-a casei si am cheie de la blog, pot sa intru pe usa…. ca mi-e frica sa ma gandesc la ce fel perversiuni as fi fost supusa ca sa ajung la mama pe blog 😀

  4. @Metalshrine: Ma bucur ca te-ai amuzat! 🙂

    @Jasmin: Probabil era obisnuita cu practica asta si credea ca se aplica peste tot. 😆

    @Crocoditza: Da, da. Si stii tu vorba cantecului… „lasa cheia sub pres”. 😛

  5. Valeu muica…ce dezmatz e aici 😀

  6. Noah … eu cred ca snurul bleu functioneaza mai bine cand e vorba de inlaturat farmece. 😆

  7. Io zic ca flacara violet rullz! Am zis!

  8. Bai da’ ce le mai gugalesc astia pe net, m-au spart 😆

    PS: raspunsurile tale sunt belea 😆

  9. @casting de supt pula:

    a lasat cumva si adresa de mail? 😀

  10. @Fustangiul: Ti se pare, bre!

    @KS & Metalshrine: Mamicile voastre v-au pus la carut funda bleu sau violet? Nu cred, cred ca era tot rosie… de-aia trebuie rosu!

    @Lia: Mie-mi zici?!

    @Parmalat: N-a lasat… 😆

  11. Nu ne-au pus funda rosie, asa ca am ramas fermecatori. 😆

  12. aia cu monumenul de la termopile e ca si aia cu ghici ciuperca ce-i.
    uggurile? se poarta cu orice! nu conteaza ca esti butoi, scandura. etc.
    pitzipoanca tre’ sa fii, sa le combini cu orice 😆

  13. @KS: Frumosule, chiparosule, ptiu!, ptiu! sa nu te deochi! 😆

    @Mada: Ahaaaaaaaaaaaaa, acum parca incep sa inteleg! 🙂

  14. Preferatele mele:
    am supt pula ca sa ajung aici
    unde e monumentul de la termopile
    buna ziua! sunt puiul de la crevedia
    casa moara fetili
    Am ras zgomotos la 1 noapte, buni plateste amenda, nu eeeeu :))

  15. postul asta e cel mai tare

  16. Ah, naspa cuvinte cheie. Pe mine m-au gasit azi 5 persoane folosind „cazuri de sexism” si de 4 ori cu „totul despre femei insarcinate”. Sunt maestrul extremelor.

    Ieri era una care vroia sa stie „cum sa sugi pula rau de tot la barbatul tau”. Decent…

Lasă un răspuns

