Avanpremiera primaverii

Luna februarie a fost o nebunie pentru mine, pentru ca, pe langa stresul cu farmacovigilenta, organizarea adunarii cu gunoierii, scrisul la HotCity si altele mai marunte, am avut de pregatit/gazduit doua traininguri… ceea ce a implicat destule, de la facut si trimis scrisori de invitatie (pt viza, bineinteles ca au fost o gramada de belele datorita birocratiei superbe din Romania, dar nu detaliez, ca nu despre asta e postul), pana la furnizat o parte din materialele de training etc.

Toata nebunia s-a incheiat apoteotic sambata seara cu o petrecere… la Banbu! 😆 Cred ca are ceva cu mine clubul asta, ca vreau-nu vreau tot pe acolo ajung. Daca a fost eveniment de firma si am fost invitata, trebuia! Mentiune: firma unde lucrez se afla aproximativ pe aceeasi strada cu Banbu si am vazut ce si cum si ziua si noaptea. Cate gropi sunt… nu ma mira ca jmecherii vin cu gipanu’ iar pisi au incaltarile murdare de noroi cand intra-n club. Sa revenim, Banbu e horror ziua… si toata zona dimprejur!

Si cine-a mai pomenit sa mergi la Banbu la 9 seara? Ei bine, am facut-o si pe asta! Cum arata clubul cu lumina cat de cat normala si gol? Sclichicios!!! Rau!!! Dar facut sa fure ochii si, impreuna cu fumul, galagia, muzica, aburii de alcool si vanzoleala aferenta… sa fie ZA SHIT! Intr-adevar, a furat ochii strainezilor veniti la training, pentru ca tot fugeau unul cate unul din sala in care eram… sa se duca in mijlocul multimii sa simta pulsul clubului. Nici eu nu stiam, daaaaaaaaar… Bamboo mai are inca o camera, destul de spatioasa, unde se dau petreceri private. Noi acolo am fost, viaipiuri dom’le, nu gluma! 😆 Intrebare: De ce oare cei care intr-adevar au bani, vor party la Banbu, nu aleg sa inchirieze camera aia? Raspuns: Pentru ca nu-i vede nimeni. Asa ca aleg zona vip din buricul clubului, sa-i vada lumea ca au cu ce.

Acestea fiind mentionate, pot spune ca ne-am distrat copios, am avut un bufet foarte bun, muzica la fel, oamenii au fost draguti si fara fitze, deci foarte dragut! Si mai dragut a fost ca am primit un buchet mare de flori (trandafiri, liliac, bambus si nu mai stiu) in semn de multumire pentru tot suportul administrativ oferit celor doua training-uri. Plus ca am discutat cu cativa oameni pe care-i stiam doar din mailuri, au fost foarte deschisi, zambitori, ba chiar am primit si o invitatie in Dubai (vizita, nu va ganditi la prostii, ca nu amestec ciorbele!). 😛

Au fost cateva faze tari pe parcursul serii. O colega de-a mea a ajuns mai tarziu si, nestiind exact, l-a intrebat pe baiatul de la poarta „Nu va suparati, aici este Bamboo?” si cica ala s-a uitat la ea ca la ultima nebuna cu privirea gen „cum adica sa nu stii unde e Bamboo?”. A doua a fost ca un coleg sarb m-a intrebat „Are these people stupid?” Si eu eram nedumerita. Se referea la cei de „dincolo”, lumea buna, care venise in club si afisase atitudinea tipica, a celui care sta si priveste in jur dispretuitor. Mi-a mai zis ca si-a dat seama in 5 minute ce si cum cu oamenii de acolo si ca e trist ce se intampla. E na, pe bune?! Cand am plecat, cu buchetul in mana, am trecut prin marea de oameni ca sa ajungem la iesire… si trece un printisor de Banbu pe langa mine… „La multi ani!”. Eu… „Merci!” (ghinion, nu-s disponibila!). In drum spre masina, ii intreb pe doi colegi „So, did you like Bamboo?” sa vad si alte impresii. „No, we like you!” 😆 Si oricum, are dreptate fiica-mea cu ce spune despre flora si fauna din cluburi!

Si-am scapat si de nebunia de sambata, iar ieri am stat si-am lenevit. Bine, am facut si putina curatenie. Si am fost cuminte se pare, pentru ca am primit de la mama o bratarica si am mai primit un buchet frumos de irisi (thanks baby!). Sa vina floricelele si azi, ca martisoare am primit!

Martisorul pentru cetitori/oare vine diseara, sub forma de poze de la gunoiereala + bonus, am o idee stralucita despre urmatoarea adunare! 😀

17 gânduri despre &8222;Avanpremiera primaverii&8221;

  1. La multi ani de martisor!

  2. Sa traiesti, Metale… da’ io tot nu-s lamurita de ce se zice LMA de Martisor… 😀

  3. Poate pentru ca natura se naste exact ca un copilas mic mic mic. Si, mai curand, ii urezi primaverii LMA. Nu ca ar dura mai mult de cateva luni 😛
    Iar femeii ii urezi LMA pentru ca ea este cea care naste, nu? Asa cum primavara naste natura noua… Deja aberez… 😆

  4. LMA pentru martisor! Muuulte flori sa primesti si sa fii zambareata ca intotdeauna!
    Te pupa fiica ta ratacitoare! :*
    Astept sa vad cum fu la gunoiereala pe care am ratat-o 😦

  5. @Metalshrine: M-ai ametit rau! Si tot nu sunt convinsa… niciodata nu mi-a placut porcaria asta, vai e primavara renaste natura… vai, e toamne, moare natura si se imbraca in culori nu stiu cum… be serious! 😀

    @Marmotica: Deci LMA primesc de 8 martie daca chiar insistati! 😀 Florile sa fie la ghiveci, sa nu moara, ca-mi pare rau de ele… iar la gunoiereala n-ai ratat decat cativa oameni foarte misto. 😛

  6. Ce la multi ani…voi femeile aveti cam multe zile dedicate voua!..anyway… la multi ani lebadutzo… 😛

  7. Mami, stiu asta , dar deh asta a fost situatia. Flori la ghiveci sa fie!

  8. Escule, pai asta zic… atata LMA, LMA… ntz! LMA cand e ziua mea, atunci chiar tin cont cine ma ureaza, in rest n-am stresuri! Sa ai o primavara insoita, lebadoiule! 😛

  9. O primavara frumoasa si plina de soare si flori! 🙂
    ( ai un martisor la mine! )

  10. Shalalala…..si eu in trecere pe aici 😀 Semnez condica 😀

  11. Mai, voi tineti traininguri in Bamboo ? Sau ai inteles gresit si seful ti-a zis „pregateste vreo doua treninguri pentru Bamboo” ? 😆

    Hai neatza si la multi ani !

  12. Am vazut si eu Bamboo pe zi si mi s-a parut trist, ca un decor pentru facut scamatorii, dar fara efecte speciale. Oricum , recunosc ca m-am dus si la baie sa vad unde-si fac pitzi pozele alea 😆

  13. @Orry: Bine-ai venit! Si iti multumesc pentru martisor! 🙂

    @Fustangiul: Bre, acilea nu e cu condica, se comenteaza daca simti asta, daca ai ceva in plus de zis si tot asa, in rest, nu e obligatoriu!

    @KS: Petrecerea de final, cu acordarea diplomelor, haleala si dantuiala fusera acolo, in rest trainingul a fost in alta parte, nu zic, sa nu se interpreteze a fi reclama (un hotel).

    @Joa: Eu il vad zilnic, trec pe langa, e o tiganie pe acolo…nu mai zic de gropi… not nice!

  14. cica o sa te ceara cienva de nevasta zilele urmatoare…te bagi? 🙂

  15. Primăvară frumoasă (ştiu că nu prea te omori cu anotimpul ăsta, dar trebuie să trecem şi prin el).
    Bune ideile tale, sărumâna că te-ai gândit şi la mine, deşi ai atâtea probleme pe cap; de-abia aştept să ajung în Bucureşti 😉

  16. @Cornel: Aici pe blog? 😯 Nu cred ca ma bag, nu-s fan spontaneitati. DELOC!

    @Jasmin: De ieri m-au apucat bufe(t)urile… mi-a fost cald in masina, apoi am alergat pe la RDS, la posta, la piata de flori… idem fleasca… si but of course, ca batea un vanticel… este exact ce nu suport… mi-e cand cald, cand frig si parca mereu sunt imbracata anti vreme… bleah!

  17. Buni meu, primavara frumoasa sa aaaai!

Lasă un răspuns

