Martisor: poze de la gunoiereala

Prezenti in ordine aleatorie: Lia Artzagoasa, Ocserver, Buratina, Vulpita LiaLia, Nenea, Pisica Turbata, Crocoditza, Lucian si Anca, Fustangiul, Cristi si subsemnata. Restul au absenta motivata. Acum poze, apoi propunerea pentru luna asta si o veste buna!

Propunerea pentru gunoiereala de luna asta ar fi cam asa: ca tot e luna asta, pe 26, RoBlogFest-ul, propun sa ne vizionam atunci, sa mergem acolo! Si-asa anul trecut am fost numai cu Croco si apoi v-am vazut comentariile de la Dono. Mergem acolo, mai cunoastem si alti bloggeri, vedem o parte din lumea online si offline si e destul de ok, ca e vinerea. Well?

Si vestea: m-a sunat Nasa aseara! A zis ca nu e suparata (asa cum au vehiculat unii gunoieri), ca a trait si-a patit cat pentru o viata in ultimul timp, ca-i e dor de noi si ne pupa pe toti si ca atunci cand se va simti in stare, va scrie. Si noi te iubim, Nasa! 🙂

PS: Azi e baba mea, sa vedem cum o fi…

44 de gânduri despre &8222;Martisor: poze de la gunoiereala&8221;

  1. misto pozele, daca croco a renuntat la parul cret, a scazut in ochii mei, deci ramai singura cea mai draguta…..distractie placuta….poate ma chemi si pe mine 🙂

  2. ‘neatza!

    Abia asteptam pozele 🙂 A fost frumos, ca de obicei, as zice!

  3. @Cornel: Croco e frumoasa oricum! Si asa ii sta mult mai bine.
    Acum ca ne-am lamurit cu asta, sa ne lamurim si cu partea a doua. Nimanui nu-i trebuie invitatie speciala, am zis-o de mii de ori. NU suntem o secta, un cerc inchis sau cum o mai crede lumea, oricine vrea sa ne cunoasca e binevenit! trebuie doar sa scrie un comentariu prin care se anunta (si asta pt rezervare… nr de persoane… atat!) si gata. Deci nu te astepta sa iti trimita cineva invitatie personalizata. Vrei sa vii, vino, faci pe mironosita, tu pierzi!

  4. neataaaaaaaaa…….s-o p-aici , in trecere :D. Cum iti merge cu babuta ta? cam urat afara 😦

  5. @Marius: Data viitoare speram sa poti ajunge.

    @Fustangiul: Ia mai uita-te o data! Ca incepe sa se limpezeasca cerul si sa iasa soarele! 😀

  6. E soare , e frumos de babuta ta! 😀
    Si faine pozele, imi place de Croco asa cu parul intins ( bine, acum tu stii doar ca am eu o problema cu parul intins 😛 )
    p.s. te-am auzit cantand si a fost super ca de fiecare data.

  7. Faine pozele. La multi ani de 1 martie! 🙂
    P.S. acum vazui si bannerul tau. Eu ma bucuram ca ma vei sustine si cand colo, ne vom concura unul pe celalalt. 😀
    Multa bafta!

  8. Neata
    Cornel, soarta 😀 imi mai intind parul din cand in cand
    Roblogfest suna bine!
    Nasaaaaaaaa, ti pup! (stiu eu ca o sa citeasca)

  9. @Catalin: Nu am sanse, tocmai de-aia te voi vota pe tine. 🙂

    @Crocoditza: Stiam eu ca esti de acord cu mine, tre sa mancam un tort aniversar, un an de cand ne suportam reciproc. 😆 Sau… mai bine sa fie un salam de biscuiti! 😛

  10. superba ziua de azi!

  11. ai o baba extraordinar de frumoasa 😛
    la RoBlogFest poate merge si un outsider ca mine? 😀

  12. Rămâne de văzut ce şanse oi avea eu. 🙂

  13. In Brasov a fost frumos si soare deci o sa ai un an GROZAV.
    Nu conteaza cum a fost la Bucuresti :))
    Ma bucur ca v-ati distrat, zuzelor :*

  14. Buna seara.
    N-am avut nici un dubiu ca va fi frumos 😉
    Si ma bucur sa vad ca se mareste gasca.

  15. Misto pentru gunoiereala!
    Transmite-i Nasei ca mi-e dor grav de ea.
    Ah, si inca ceva, daca as avea tot anul cum a fost babuta ar fi perfect. Deci te-ai scos. 😀

  16. Sunt cu mintea in trei colturi. 😀
    BRAVO pentru gunoiereala!

  17. Faine pozele!! Multam fain inca o data Ada, m-am simtit foarte bine, sunteti toti SUPER!! 🙂

  18. Multam de motivare. Ce baba secsi am avut 😆 daca-i vorba de aia din data nasterii, ca-s cam afon cu astea 😛

  19. foarte frumoase toate fetele, power flower 🙂
    si baietii nu-s de lepadat 🙂
    Croco- foarte frumoasa cu parul intins(imi place mult)
    as vrea si io la un chef desta 🙂

  20. Lia, mi-a facut placere 🙂

    Lilly, multumesc frumos

  21. Frumoase fete :), vesela adunare 🙂

  22. PS: Observ ca a venit si Sangerica … ca de obicei! 😆 😈

  23. @Mada: Da, a fost!

    @Buratina: Sa nu cumva sa lipsesti!

    @Catalin: Tin pumnii!

    @Hubba Bubba: Nepotica mea … :* 😀

    @Alexu’: Poate te vedem luna asta si pe tine. 🙂

    @Honey: Transmit. Si nu-i bai, am inteles ce-ai vrut sa zici. 🙂

    @Lia: Placerea a fost de partea mea! 🙂

    @Schnitzel: Las’ ca-ti explica baba, la urmatoarea gunoiereala. 😉

    @Lilly: Ce ma bucur ca esti de acord cu mine in legatura cu Croco! Si cand poti, cand ajungi prin Bucuresti, spune si ne adunam!

    @Joa: Speram ca vedem un Mar luna asta… iar Sangerica… o sa vina el…! 😛

  24. Primavara frumoasa si bogata in realizari,Ada!
    Sa-mi dai si mie reteta frumusetii tale! 🙂

    O poza in care sa-l vad pe metal ,te rog!sigur e ascunsa undeva…e singurul gunoier pe care nu-l stiu la ochi 🙂

  25. imi place stilul lu @ LiaLia
    baba mea este pe 9 in fiecare an. aveam una si pe vechi dar nu mai retin care.
    frumoase poze.

  26. Aaaaa, finally! 😀 Mey, io cu mutra mea de băiețel cred că stric armonia frumoaselor prezente :))) Mi-a plăcut tare tare mult și mai viiin! 😀 Scuze dacă eram ușor agitatp li incoerentă, era de la donatul de sânge. Sau de fapt, ce mai caut eu scuze, așa haotică sunt mereu :)) Mi-a plăcut de toată lumea prezentă, îmi pare rău că nu am avut mai mult timp de povești, dar my special favorites, în afară de tine normal, au fost Croco, Pisica turbată și Nenea 🙂 Pupeeez!!!
    P.S. Domnu analfabetu, am roșit toată de încântare! Despre care stil e vorba? Că eu sunt maestră în stilul smuls :))

  27. @Lory: Multumesc la fel si tie! Sa stii ca n-am o reteta si nu ma vad asa de extra mextra… da si cand incep cu beauty session… stau cate o zi. 😛 Poza cu Metal n-am… nu l-am pozat cand l-am vazut, damn!

    @Analfabetul: Si eu sunt fan LiaLia! 😛

    @LiaLia: Restul de poze se trimit pe mail. 😀 Si sa stii ca-mi place stilul tau smuls! Si n-ai fata de baietel, esti chiar foarte expresiva si feminina!

  28. de vazut te vedem bine si clar .. v-ati ingrasta un pic toate .. in poze macar … ti-o fi priit Xmasul si alte aventuri …

    insa nu mai putzin tot nu ne-ai spus ce ai cintat ? sau ce-ati cintat in cor !?

  29. Mai copii, ce tineri si frumosi sunteti cu totii! Cat de ciuda-mi este ca sunt departe de voi! Imi place nespus sa fiu in preajma unor tineri frumosi si inteligenti ca voi!
    Va urez tuturor, o primavara frumoasa!
    Va pupa pe toti,
    Nea Costache!

  30. @UnSoricel: Nu stim, nu ne-am cantarit. 😛 De cantat, am cantat numai eu din grupul nostru, nu se baga nimeni sa faca un duo cu mine (Kylie, Gloria Estefan, Ace Of Base, Cardigans… de toate).

    @NeaCostache: Multumiiiiiiiiiiiim! Si noi te pupam, Nea costache!

  31. pt croco…bine te iert…esti frumoasa si cu el intins….dar am eu o sensibilitate pt parul cret…..toate bune, poate data viitoare vin si eu sa va cunosc face to face….. btw este in bucuresti?

  32. cornel – da, in bucuresti. … si o sa am eu grija sa ajunga la intalneala cu parul ondulat.

    (SIC ADA! :p )

  33. multumesc frumos pisico….. 🙂

  34. Buna ziua tineretu’! Stie cineva pe cat vine pensia? Oricum, vad ca va tineti de mascari, bravo voua!

    Sa va iubiti des! 😛

  35. Bre, ia gata, potoliti-va!!! Cu sic Ada si alte prostii, ca e unu’ la moderare care a pus o intrebare de nu stiu daca sa-i dau accept sau nu… deci pana mea, stop! Si mai lasati-o in pace sa-si faca ce-o vrea ea in cap.
    Pe langa asta, eu am propus ceva pt luna asta, nimeni n-a raspuns nimic, nicio problema, eu voi fi acolo, cine vine, bine, cine nu, nu, eu am zis ca nu ma mai agit sa fac adunari!!!

  36. Teiucule, ne e dor de tine si Sburlita!

  37. Zen mama, zen 🙂 Eu n-am zis nimic ca nu stiam daca po’ sa intru si fara blog. Acu vazui ca i-ai raspuns Buratinei, deci viu.

  38. Fara „mama” 😆 L-am folosit prea des azi si vad ca nu ma mai opresc 😀

  39. @LiaLia

    pai imi place felul cum arati, cum te porti, pai o persoana nonconformista, plina de viata, chiar sexy, etc

  40. Schnitzel, nu de tine ma luam cu comment-ul ala! 😛 Altii erau vizati.

Lasă un răspuns

