Leapsa betiva

Am primit tema de la donsoara cu paru’ sa ma execut si sa povestesc despre betivanelile mele. Nu sunt o bautoare inraita, dar ma mai prostesc din cand in cand, iar cateodata am dat-o in bara serios. Bine ca-mi aduc aminte de fiecare data! Si de fiecare data am zis ca nu mai beaaaaaaaau… toata viata mea! Ihim, cum sa nu?! 😆

Betiile mele n-au fost multe, dar au fost cu „cantec”. nu se considera betivaneli datile cand am baut, m-am simtit bine, m-am ametit, am ras, m-am distrat. Betivaneli sunt alea de mi s-a facut rau, de am ramas cu sechele, de nu mai beau anumite chestii etc.

Prima betie serioasa a fost in liceu la un majorat. Am baut vreo 2-3 ginuri tonice si apoi o bere. M-am distrat si m-am dantuit, dar cand am simtit ca se invarte totul cu mine am plecat la baie. Si acolo am ramas, niste ore bune. Refuzam sa deschid usa, vroiam sa-mi revin si nu puteam. Atunci ma gandeam… oare cum or putea drogatii sa stea in stari de-astea asa ba euforice, ba de rau insuportabil?! Intr-un final, stomacul meu s-a linistit si am adormit. Cand m-am trezit am fost fresh.

Urmatoarea betie nasolala a fost in facultate. Eram cu un Fat Frumos si eram cam geloasa. Si era intr-un weekend, intr-o vineri seara. Ne-am adunat la el acasa, sa bem ceva iainte de club. si m-a anuntat ca in seara respectiva iese cu mine in club, iar seara urmatoare este rezervata iesirii cu baietii la club. A, da?! Bine, lasa ca iti arat eu tie! (stupid me…) Si, cred ca de suparare, vroiam sa ma fac indiferenta in club si sa ma distrez, am baut un pahar in plus. Absolut cu Santal de portocale rosii. Ce rau mi s-a facut!!! M-am imprietenit grozav cu toaleta din baie, si n-as mai fi plecat acolo. Si acum imi amintesc mirosul odorizantului de dubluvece amestecat cu mirosul sucului de portocale rosii. De atunci nu m-am mai atins de sucul de portocale rosii, nici in ziua de azi nu beau, ca de la alea mi s-a facut rau! 😆 A doua zi mi-a fost la fel de rau, starea de voma nu disparea, nu mai aveam ce sa vomit, eram varza. Fat frumosul, saracul, a avut grija de mine. Am sunat-o pe varutza si i-am zis ca mor, sa-mi zica ce sa iau. Si mi-a recomandat Metoclopramid la fiola, amestecat cu sucul unei lamai stoarse si sa-l beau ca pe shot. Mi-am revenit greu, Fat Frumosul tot a plecat la club si am ramas cu sensibilitate la stomac/bila (la mirosuri puternice mi se urca stomacu-n gat).

Cea mai nasoala betie a fost in februarie 2008, am mai povestit intr-o leapsa de la Sangerica despre asta. Eram dupa o despartire ca-n filmele cu prosti si nu mi-a pasat. Dupa ce am vazut ca mi-am facut rau singura, ca oricum nu voi alege nimic din relatia aia… mi-am bagat picioarele si mi-am jurat ca eu sunt mai importanta, sanatatea si starea mea de bine, nu o relatie esuata! 😀

Ultima isprava a fost in vara, in ultimul weekend din august, cand am fost la mare. Fusese o saptamana nebuna, miercurea concertul Madonnei, apoi un cico si apoi work, joia karaoke si apoi work si apoi direct la mare. Unde, am baut de incalzire vodka si cu ceva… iar la club 2 Long Island. Si aia am fost. Si mi-a fost rauuuuuuuu… si iar am varsat… dar a avut grija de mine domnu’ Gibrian (Cip). Adicatelea i-a dat cheia de la camera lui tipe pe care o agatase, iar el intai m-a dus pe mine in camera, s-a asigurat ca sunt ok, si abia apoi a plecat. De atunci, cand aud melodia cu „meet me at the hotel room„, la el ma gandesc, i se potriveste manusa. A doua zi mi-a trecut mahmureala si starea de rau dupa-amiaza tarziu. Stateam la soare jumi-juma, partea de sus la umbra, picioarele la soare. Pe partea de umbra aveam frisoane, pe picioare ma frigea pielea… a nu se face asa!

Si cam astea ar fi aventurile mele cu licorile bahice. Au mai fost dati cand m-am ametit, cand m-am simtit in elementul meu, mai dezinhibata si dezinvolta, dar alea nu se pun. Mi-am invatat lectiile si stiu cand sa ma opresc. Bere nu beau, alcool tare simplu nu beau, lichiorurile de fructe sau prea dulci si aromate nu sunt pe gustul meu… Mojito e ok vara, imi place Long Island, vin beau rar, la o masa sau fiert, dar ma dau in vant dupa crema de whisky. In rest apa plata, cu sau fara lamaie, uneori minerala, ice tea si sucuri naturale… sunt soferita responsabila si nu beau niciodata atunci cand conduc si sincer… nu-mi mai doresc aventuri alcoolice!

Cine se simte in stare sa faca marturisiri, go for it! Suntem un fel de AAA daca pot spune asa. 😛

PS: La multi ani doamne si domnisoare!

27 de gânduri despre &8222;Leapsa betiva&8221;

  1. La multi ani, fata! 😛 😆

  2. La multi ani, mama! :*

  3. thanks, man! 🙂

  4. Cunosc şi eu partea cu frisoanele şi cu greaţa la stomac. Bineînţeles şi partea aia cu… nu mai fac nicodată, dar… om sunt, mai uit şi eu.

    LA MULŢI ANI! 🙂

  5. Da’ ai ceva experienta, nu gluma! Ai putea sa predai si niste cursuri despre ce cu ce nu se combina. In alta ordine de idei, la multi ani cu sanatate si cu multe bucurii si imunitate la tot felul de amestecuri „explozive” sau doar „ambetante”.

  6. ohooooo !!!!

  7. Chiar ca ohoooo ! 😆
    la multi ani ! 😀

  8. la multi ani! 🙂

    deci scorpionu’ din tine se drege cu alcool…in diverse combinatii. 😀

  9. Hai cu „La multi ani!”

    Ale mele aventuri bahice sunt prea vechi si multe pt a mi le aminti pe toate 😀
    De cand sunt mamica nu am mai prestat nebunii din astea, dar in tinereturi le cam comiteam si eu…si de fiecare data cand saream calu`, tot pe la baie ajungeam.Dar adevaratul cosmar era a doua zi cand trebuia sa mai si muncesc, adicatelea sa stau in picioare de la 9 dimineata pana noaptea tarziu, 1-2 asa 🙂
    Acum beau foarte rar si foarte putin…nici nu mai duc, ce-i drept.Mi-am pierdut antrenamentul 😀

  10. La multi ani, la multi ani, la multi ani! Sa ai o primavara minunata ca tine, sa fii fericita si sanatoasa si sa fii iubita toata viata!

  11. La multi ani, feltili! 😀
    Si dupa cum comentara unii aici, e clar, m-ati catalogat betiva notorie! Deci… Dorin, sa stii ca sa ti se faca rau de 4 ori nu e experienta de „invidiat”, pe langa asta nu m-am dat in stamba si n-am facut urat, dar avand grija de alti betivi, am invatat cu dresul. Vulpele, tu sa nu zici nimic, ai uitat cat ai cautat sticla aia la munte? Joa… asa si-asa oho asta, cunosc pe cineva care se face clei saptamanal (din pacate). Monique, si eu m-am potolit. 😀
    Acum ca suntem lamuriti, altii au mult peste mine la capitolul asta, numai ca nu e ceva cu care sa te mandresti, de-asta n-au „marturisit”, pt ca n-au curajul sa povesteasca, sau au fost atat de papa incat nu mai tin minte. Ehe, ale tineretii valuri!
    Sa ne bucuram, dar, e o primavara superba! 😆

  12. La multi ani si tie, Lilly! 🙂

  13. La multi ani la toate doamnele si domnisoarele 🙂 !

  14. Stai linistita, nu te crede nimeni „cetateanul turmentat”. Eu, cel putin, am glumit, ca sa fiu on-topic.

  15. Mda, La multi ani! Serviti ceva? 😆 😆 😆

    Eu ma gandesc ca n-ar avea rost sa m-apuc. Sa povestesc, zic. Nu am ce. Nu am baut niciodata, nu cunosc acest cuvant – betie. Si apoi, io nu cred ca exista asa ceva precum oameni care se imbata. Voi vreti sa ma pacaliti.

    Doamne ajuta si hai noroc! 😆

  16. hac! ioooooo….. nuuuuuuu…. niciodata!!! :))) foarte tare aia cu AAA…. nu suntem mah alcolici!! noi aplicam doar postulatul conform caruia suntem informati ca alcoolul este dusmanul omului si fuga din fata dusmanului se cheama lasitate. deci, ne luptam cu dusmanul! :))) pan’ la budaaaaaa :))

  17. @AmZis: Welcome! Si multumit pt urari!

    @Dorin: Stau, stau, ca doar postul a fost facut sa ne hlizim! 🙂

    @Teiucul: Noi suntem niste oameni rai si vrem sa te corupem si sa-ti stricam educatia! 😛

    @Ocserver: Da, ne luptam cu dusmanul si cel mai iteligent cedeaza! 😆

  18. Petronela se lauda ca are rezistenta la bautura, da’ cred ca io seman cu bunica l faza asta :))

  19. neataaaaaaaaaaaaa ! Sa nu mai bei…ca nu face bine 😆 Si eu a primit leapsa asta, asa ca o sa ma conformez azi 😛

  20. Eu as lua leapsa dar nu m-am imbatat niciodata. Si am baut mult si inca mai beau.
    Nu stiu cum e sa fii beat si nimeni nu poate spune de mine ca m-a vazut vreodata asa.
    Explicatia e simpla. Adorm instant la al treilea pahar. Atat. Direct. Asta-i om beat, ziceti si voi? Nu toata lumea doarme? 🙂

  21. @Fustangiul: Cred ca te-ai molipsit de la cineva cu „neataaaaaaaaaaa” asa lung si tipat. 😛 Sunt curioasa ce iese la tine la leapsa asta.

    @Nina: Pffff… you’re no fun! 😆

  22. Ce faaaaaaaaaaaaaaaaaci ? suna cunoscut? 😛

    acusica ma apuc sa scriu…mai pe seara o sa ai cu ce sa te delectezi 😀

  23. Doua chestii din experienta unui betiv notoriu:

    1. Alcoolul nu se amesteca cu citrice, portocale in primul rand.
    2. Cand te imbeti, cel mai sigur este sa ai martori ca sa stii ce ai facut sau sa te scoata din rahat/buda la nevoie….
    In rest, sa curga beutura ca Dambovita! Am zis!

    Prima data m-am imbatat crunt cu uischi. In 10 minute eram cazator peste boschetii din Costinesti si radeam ca boul la luna. Sau mugeam, ca asta face boul… Si cam atat. Mai departe nu am decat declaratii ale martorilor oculari.

  24. @Metalshrine: Bun asa, bravos, bravos! Cunosc si eu de-astia de am grija de ei si ma intreaba cine era aia cu care au dansat, cine le-a condus masina, chestii de-astea. Nu stiu cum e, n-am ajuns niciodata la performanta de a mi se rupe filmul. Dar am notat cele doua chestii, sunt de tinut minte! 🙂

  25. Nu mai pupiu mataluta lepse de la mine, tocmai cand spuneam ca nu-mi place competitia m-ai articulat! 😛
    Traiasca Gibrian, preten responsabil, bine ca va aveti unul pe altul 😆
    La multi ani de 8 martie, cu intarziere, da fusei tari di ocupata!
    Ti pup

Lasă un răspuns

