Scurte de vineri

  • M-am lamurit cu o persoana care ma dezamagise. Nici macar nu stia asta, nicio secunda nu si-a inchipuit ca ar fi gresit cu ceva si chiar ma considera cam sarita de pe fix pentru ca incetasem sa mai dau semne de viata. Deci tot eu sunt nebuna… pfuai, frate! MENNNNNNNNNN… damn!
  • Am terminat in sfarsit de citit „Simbolul pierdut„. Greu de citit, mai ales ca dupa ce nenea ala rau a murit… m-am plictisit si ma asteptam al altfel de final… ma rog. Acum citesc „Moartea la Dallas„.
  • Ma gandesc foarte serios sa renunt la messenger, ma dispera!
  • Vreau sa vina odata vara! Corpul meu nu stie sa se adapteze temperaturilor astora, drept urmare mi-e cand frig, cand cald, cand am bufe(t)uri si transpir… grrrrrrrr!
  • Am planuri mari in legatura cu mine, sa vedem cum stau cu timpul, rabdarea, determinarea, motivatia si resursele.
  • N-am trecut de prima runda a votarii pentru RoBlogFest. Nici nu ma asteptam, asa ca nu plang. Dar sigur voi fi acolo la party. Ocazie cu care, stimabili GUNOIERI, v-am spus ca ne vedem acolo, ca eu altceva nu mai organizez. Si tare mi-ar placea sa va vad, ca mi-e cam dor de voi! Deci, vinerea aviatoare, 26 martie, la RoBlogFest, da?! 😉
  • In dreapta a mai aparut un banner, o noua cauza, daca doriti, puteti s-o ajutati pe Ioana. De asemenea, pe site-ul lui Daniel Raduta va fi postat un mesaj pentru Mile Carpenisan, internat in stare grava la Timisoara. Twitter-ul vuieste deja!
  • Weekendul va fi frumos. Diseara dam drumul la distractie, cu petrecerea „100% Romaneste„, abia astept! In rest, va fi si cu odihna, si cu-curatenie, poate un film, vedem…
  • Acestea fiind spuse si raportul incheiat, va doresc la revedere si weekend placut!
19 gânduri despre &8222;Scurte de vineri&8221;

  1. ‘na seara!

    Nu e musai sa renunti la mess. Invisible si raspunzi doar cui ai chef si cand ai chef!

    RoBlogFest. Imi pare rau ca n-ai trecut, eu te-am votat! 🙂

  2. Weekend placut si distractie maxima!
    Si mie mi-e dor despre tine,poate iesim la un cico saptamana viitoare.Sa vedem daca Croco are ceva de zis in privinta asta 🙂

  3. pe 26 am eu baluuuul! 😀

    weekend placut! :*

  4. 😦 nu renunta la messenger >:D<

  5. Croco zice DA.. hotarat… ca la primarie 😀

  6. @crocoditsa:

    Pai Croco sta pe mess din an in Paste… si oricum nu vorbeste cu mine asa k nu mi-e dor de ea, dar Ada vorbeste cu mine si imi place knd o vad pe mess, o simt aproape chiar si prin ecranul calculatorului, mi-ar parea super rau sa nu o mai vad online!!!

    Deci NU, nu vreau sa renunte Ada la mess 😦

    Si mai vreau sa ma vada si ea online mereu, sa stie k sunt „de-al ei”, asa cum imi spunea mereu si ca oricand are nevoie de mine sunt la un click distanta.
    U see? Am nevoie doar sa o vad pe mess ca sa se nasca astfel de sentimente puternice, dar daca ea nu mai e atunci totul dispare 😦

  7. Parmalat, DA-ul era pentru Monique… calm!

  8. Oh, asa as vrea si eu sa ajung la petrecerea RBF de anul asta, (chiar daca n-am perticipat) da’ deja am planuite alte doua veniri in capitala, la vara, asa ca nu mai supralicitez. 🙂
    Sa faceti poze si dup-aia sa ne faceti in ciuda cu ele. 😛

  9. Pfoai cat de bine te-nteleg legat de primul punct, aiaiai.

  10. imi imprumuti si mie simbolul pierdut? daca renunti tu la mes o fac si eu.. din 2003 imi cam ajunge….. o facem? renuntam la mes?

  11. Neata! Cam acelasi feeling il am si eu cu messul. Am inceput sa intru destul de rar si atunci cand fac asta, adopt solutia lui Marius , invisble si vorbesc cu cine vreau eu . Nu o sa renunt de tot, cred ca mai are ceva utilitate, insa nu o sa mai fie ca inainte cand nici nu ajungeam bine acasa si deschideam messu 🙂
    IMi pare rau ca nu ai trecut de prima transa, insa mai multa bafta la anul ! Sa te inscrii ca te votam si atunci 🙂
    Si sper ca ai avut un uichend fain:*

  12. @Marius: Mie nu-mi pare rau ca n-am trecut mai departe, n-am probleme de-astea.

    @Monique: Deci da, trebuie. Vorbesc azi cu Croco sa organizam ceva pt miercuri sau joi. 🙂

    @Mada: Sa te distrezi! 🙂

    @Parmalat: Esti un dragut, sarumana! :*

    @Croco: Deci da, te sun sa ne destrabalam. 😛

    @Tomata cu scufita: Don’soara Tomata, ce onoare! 😀 Ma bucur de oaspeti noi, bine-ai venit! La RBF clar ajung, sper sa fie frumos, mai.. decat anul trecut! Iar cand faci incursiuni prin capitala, daca-ti face placere, iesim la un cico! 🙂

    @HubbaBubba: Daca mess-ul ar fi avut doo palme… i le-as fi dat aluia! si cica tot eu sunt balaur si tin neaparat sa tin minte tot si mai ales lucrurile neplacute. Grrrrrrrr!

    @Cornel: Si eu am avut Simbolul pierdut imprumutat, l-am dat inapoi acum… 😦
    Iar la mess renunt daca mi se pune pata si nu-mi trebuie adepti, adica nu vreau sa conving pe nimeni sa faca-ca mine, la fel cum nici mie nu-mi place sa ma convinga cineva sa fac ceva. Deeeeeeeeci… asta cu o facem… in grup 😆 nu-mi suna stralucit.

    @Marmotica: In weekend nu ami intru deloc pe mess. Compensez la birou… dar e ok cand e doar deschis… cina are ceva sa-mi comunice, go ahead, dar doar discutii de curtoazie, fara nimic concret… pffffffffff… NU!
    Iar despre RBF… nu plang, n-am probleme, nu m-am ofticat, nu am facut nimic special sa fac lumea sa ma voteze, nu am de gand sa traiesc din blog, deci e ok. 😛

  13. moartea la dallas e cu jr si bobii? 😀

  14. Sangerica, nu, e cu un vampir, Bill. Si cu o chelnerita telepata, Sookie. 😛
    Nu incurca fileme, cu JR si Bobby era „viata la Dallas”. 😆

  15. deeeeeeeeeci………..cum vb mai mult cu tine?

  16. sa ne destrabalam, zic! 😀

    schnitzel, astia fara user, isi fac user 😛

  17. Pfai, doar pt asta? 😛

  18. @Cornel: Mail! E la „about me”.

    @Schnitzel: Daca nu vrei sa-ti faci cont, cei care au deja, te pot trece ca invitat.

    @Crocoditza: Iubita, tre sa ne organizam, ca mai tre sa ajung si la o zi de nastere vineri…

Lasă un răspuns

