Al doilea RoBlogFest

La primul RoBlogFest eram doua stinghere, Crocoditza si eu, care nu cunosteam pe nimeni si care am mers de nebune sa-l sustinem pe Dono. Pe unii ii mai stiam din poze. Basca pe atunci nu aveam treaba cu twitter-ul, eram picate din luna. Dar ne-am dus! Si a iesit misto!

Anul asta a fost si mai! Pe langa locul desfasurarii, care a fost mai mare si mai aerisit, cunosteam mult mai multa lume. Plus, s-au adunat si alti gunoieri: pe langa Crocoditza, au mai fost prezenti Buratina, Schnitzel si Fustangiul. Gasca s-a completat cu Oliwer si un prieten de-al lui.

Este foarte tare sa faci asocierea dintre nume, poza si persoana. Si mai tare e sa te recunoasca si sa ai ce discuta cu persoana respectiva. Ei bine, m-am bucurat ca am mai cunoscut oameni din online pe care-i urmaream / care ma urmareau si am si socializat. De asemenea, am salutat si-am stat la o poveste, o barfa si-un zambet si cu oameni pe care-i cunosteam deja.

M-am salutat cu Andrei Rosca, pe care-l cunosc de prin 2006, i-am multumit pentru carticica de la Teacup si-am mai schimbat impresii. Am reperat-o usor pe Misaki, o stiam din iarna de cand cu oamenii darnici, cred ca am speriat-o un pic, dar a fost o draguta si ne-am conversat. L-am revazut si pe Cristian, care venise cu sotia, mai lipsea omul de legatura, LiaLia.

Dand o mica tura prin club, m-am intalnit cu Anca. Ne-am pupat, am vorbit de prietenii comuni si mi-am continuat drumul. Aveam sa aflu ca jumatate de calendar este prezenta la RBF, respectiv Pyuric, Marie Jeanne, Ileana, Diana si subsemnata. Basca, l-am reperat si pe fotograful nostru simpatic, Matei, cu care am cam barfit. 😳 Si cand barfeam eu mai abitir cu Matei, pac, apare TiBi!  Strangeri de maini, pupaturi, impresii. Auzi dom’le, cica ma recunoaste lumea dupa ochi!

Bai za uei, vroiam sa-mi strang parul, inclusiv bretonul, sa nu mai seman cu poza, dar am zis ca nu-i frumos sa induc lumea in eroare, dar o voi face cu prima ocazie. 😛 Si bine am facut, pentru ca m-a recunoscut si Teleleu. Si cica tot dupa ochi! Oricum, un dragut! 🙂 Mi-a facut cunostinta cu prietena lui si cu Pandutzu, apoi impreuna cu ea am mers sa le salutam pe Raluxa si pe Minxieee. Niste fete foarte deschise si zambitoare, ma bucur ca le-am vazut si face to face si ma bucur ca Raluxa a intrebat de Dono. De asemenea de Dono au mai intrebat si doua prietene de-ale lui Marius Tudor, pe care l-am salutat si informat cand e ziua lui Naicu. 😛

Si… l-am mai cunoscut pe Catalin, i-am spus ca l-am votat si chiar e un tip foarte misto. Imi place si vocea! 😀 Blogatu’ mi-a facut vreo doo poze (le vreau si eu, pliz!), iar pe Cabral l-am prins la bar si ne-am tras in poza, cu scuzele de rigoare ca-l stresam, el deja probabil inspumat din cauza lipsei de nicotina. A reactionat foarte frumos, cum ca nu-i problema, ne-am zambit si ne-am continuat dixtractia.

Au fost si cateva momente care ne-au stricat distractia. Unul a fost mai aiurea, celalte doua mai personale asa. Adicatelea, ma gandeam sa ma iau un pic de Zoso si VisUrat pentru criticile deloc constructive la adresa calendarului. M-am razgandit, cand l-am vazut pe Zoso asa pricajit, mi s-a explicat ca el traieste din scandal, oricum, urate scriituri poate sa scoata! Iar de VisUrat nu m-am putut apropia… sincer, imi pare rau s-o spun si imi pare rau ca nu i-a zis-o nimeni, dar mirosea a transpiratie in ultimul hal! Cah, caca, bleah!

Iar problemuta din urma a fost cu un chelner/ospatar. Am gasit noi o masa pe acolo si ne-am instalat. si ne dantuiam, petreceam etc. Printre altele, faceam si poze. Si, cum abia ma intorsesem eu de la bar, cu un Long Island la purtator, am sorbit o gura si l-am pus pe masa, ducandu-ma la poza. Peste putin timp, m-am intors si masa era goala, curatata adica. Putin timp a insemnat mai putin de 2 minute, iar distanta la care eram, era la mai putin de 3 metri. M-am dus la desteptii lu’ peste, le-am facut scandal si… explicatie „pai daca ai plecat la 10 metri de masa sa faci poze, de unde sa stiu eu ca e masa ta?” … si au curatat tot, inclusiv berile celorlalti, desi, toate erau aproape pline. Ne-au adus altele, cum de fapt si trebuia!!!

Nu stiu exact cine ce a castigat, am si uitat, stiu doar ca le-am aclamat pe fetele de la HotCity, au luat premii speciale si m-am bucurat ca am facut internship-ul la ele, sunt foarte tari. Pentru celelalte premii click aici. Si pentru cateva poze cu noi, click aici.

Ne vedem la anul!

23 de gânduri despre &8222;Al doilea RoBlogFest&8221;

  1. Primuuuuuuuuuuuuuuuuuuu hahahaha 😀

  2. Plin de evenimente roblogfestul tau. Eu nu stiam asa multa lume. :))
    De fapt, am recunoscut mai multe persoane cu care nu voiam sa am de-a face, mai multe decat cele cu care-mi facea placere sa vorbesc. 😀

  3. PS. merci ptr voturi. Votul ta si al Crocoditei reprezinta 2 din cele 3 care m-au departajat de locul 3. 😀

  4. @Catalin: E bine ca noi facem parte din cea de-a doua categorie. 🙂

  5. hah, de visurat am mai auzit pe undeva, a si scris si el pe blog despre chestia asta. :))

    era venit din cuca munga, maaa.. :))

    anyway, ma bucur ca v-ati distrat! 🙂

  6. […] See also: Ada, Alex, Amar, Baiatul, Calin, Cabral, Chinezu, Codex, Cristian, Dan C, Dan P, Dramo, Gabitzu, Gabriela, Geanina, Flavius, Jurnal, Lilick, Mos C, Nea Costache, Nenea Lars, Palat, Sebra, Sibilla, Simion, Teo, Toantele, […]

  7. abia astepatn o recenzie de la eveniment,.
    multam frumos.

  8. vai fata cat de rea ai fost :))
    super rezumat 😉

  9. primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😀

    ce-a mai socializat mama mea 😀

  10. Absolut off topic:
    De azi inainte adresa de web a blogului meu este:

    http://www.rontziki.ro

    Am rugamintea sa o inserati pe aceasta in blogroll, este ultimul rebranding 🙂

  11. @Mada: Sunt o rea, stiu! 😆

    @Analfabetul: Mai citeste si de la altii, nu numai de la mine!

    @Buratina: Cea mai! 😛

    @Crocoditza: Da, prima mea fiica adoptata, ca alta prima aici nu cred ca fusesi. 😛

    @Rontziki: Am notat, am schimbat. 🙂

  12. Uh, asteptam articolul asta :))
    Pfoai, cand am vazut ca ai poza cu Cabral am zis „E clar, Ada trebuie sa fi fost in al noualea cer.” 😛

  13. ..o tona de publicitate!!!!! 😀 😀 😀

  14. Tii ce de întâlneli.
    Bine te-am regăsit. Pup iu! 🙂

  15. @Ada
    recenziile tale imi plac. de asta le citesc la tine.
    😀

  16. @Hubbis: Shhhhhhhhhh! 😛

    @Black Angel: Bine-ai venit! De ce publicitate?

    @Jasmin: Bine ai revenit. Zi-mi cum e!

    @Analfabetul : Multumesc pt aprecieri! 😀

  17. bine te-am gasit….. Pai asta ce e???
    „”M-am razgandit, cand l-am vazut pe Zoso asa pricajit, mi s-a explicat ca el traieste din scandal, oricum, urate scriituri poate sa scoata! Iar de VisUrat nu m-am putut apropia… sincer, imi pare rau s-o spun si imi pare rau ca nu i-a zis-o nimeni, dar mirosea a transpiratie in ultimul hal! Cah, caca, bleah!””

  18. Mie nu mi se pare publicitate, ba dimpotriva!

  19. ..pai ce coanteaza ca e buna sau rea!!! tot aia e 😀 😀 …

  20. Gagico, pentru întâlnirea cu tine, Croco, Misaki, Sanuca, Nenea and a few more chiar aș fi venit, dar era prea de ziua mea așa ca să nu beau cu prietenii mei și mama și tata 😀 În plus, pe mine rbf chiar mă lasă rece, ba mă și irită pe alocuri. E un haos și o agitație stupidă în ultima vreme în blogosferă, pe la oameni de la care aveam pretenții, e demență sinistră cu ping-urile astea (bine că nu există și în blogspot), care are mai multe pinguri, care pe care se mai scoate din blog roll, că manifestări de tipul rbf mi se par cel puțin ipocrite. Dar mă bucur sincer că te-ai dixtrat 🙂 Foarte tare pasajul despre zoso si visurât :))) Pupez!

  21. @LiaLia: Facem intalnire dupa Paste. 🙂

  22. arunca o privire pe cati-ca-voi.com pentru doua articole simpatice foc vis a vis de marele vis urat

  23. Buna Mihnea! 🙂 Welcome!
    Deci… am ras si m-am binedispus, merci frumos!

Lasă un răspuns

