Intre dragoste si ura

Ai simtit vreodata ca plutesti
Cand acea persoana te face s-o iubesti?
Ai simtit fluturi in stomac de emotie
Chiar de la prima sa aparitie?
Sa te sarute si sa-ti dea aripi
Sa-ti spuna „te ador” printre lacrimi
De fericire…
Spune-mi, ai simtit asa iubire?
Sa-i multumesti doar pentru faptul ca exista
Ca datorita ei zambesti si viata nu-ti mai e trista
Sa stii ca si cinci minute
Sunt sute de secunde…
Suficient pentru a visa
O iubire ca-n povesti si a spera
Ca viata ta va fi frumoasa
Fara stres si lipsita de angoasa…
Dar grijile si problemele umbresc fericirea
Oamenii rai stirbesc iubirea
Cu vorbe urate si nedrepte
Vrand a fi vorbe intelepte.
Te-ai simtit vreodata incoltit
De situatii ciudate si mintit?
Nevoit sa te complaci
In ceva ce te umple de draci?
Tarat in compromis…
Si speri ca e un vis
Din care vrei sa te trezesti
Si nu poti… parca plutesti
Intre iubire si ura
Intre aer si zgura
Si nu poti face nimic
Vrei liniste si macar un pic
De intelegere…
Dar te lovesti de ziduri
Te lupti si realizezi ca esti singur,
Singur intr-o mare de sentimente,
Singur si nu gasesti momente
Sa faci ordine in suflet…
Oare mai poti, dupa atata umblet?
Frustrari adunate, regrete incercate
Nu se duc asa peste noapte…
Tot ce poti sa faci e sa speri
Ca maine va fi mai bine decat ieri
Ca-ti vei gasi linistea
Si amintirile nu vor putea
Sa-ti faca rau…
Lasa-ti in inima o mica portita
Poate se va naste o noua dorinta
De a fi ce ai fost
De a simti ca ai un rost
Si dintre toate cel mai important este
Sa zambesti mereu
Pentru ca nu se stie cine se poate indragosti de zambetul tau
Si tot asa plutind intre dragoste si ura
Niciodata nu stii cand viata ia o turnura
Favorabila sau nu…
Tu doar… ramai TU…!!!

PS: alta poezie din 2006, care-mi place foarte!

9 gânduri despre &8222;Intre dragoste si ura&8221;

  1. i preffer feeling all that 🙂

    succes!

  2. primaaaaaa 😀
    cat de incarcata de sentimente e poezia, super!

  3. am descoperit de curand blogul tau si am citit printre randuri, imi place mult, voi reveni cu cea mai mare placere. 😀 accepti si link exchange? daca da, anunta-ma pe blogul meu te rog, sa vad mai repede. >:D<

  4. Singur intr-o mare de sentimente… si sa reusesti sa nu te ineci printre ele… sa ramai TU… cu adevarat mare realizare… 🙂
    mi-au placut mult versurile tale…

  5. Imi transmite un vibe puternic .. si imi aduce aminte de primul an de facultate 🙂

  6. opaaa…ia uite ce ne mai „poezim” 😀

  7. Frumoasa poezia, felicitari!
    O saptamana cu realizari!

  8. @inspi: Me too! Welcome!

    @Buratina: Ma bucur ca-ti place!

    @Lilly: Si inca simt, nu m-am anesteziat chiar de tot…

    @Pucca: Bine-ai venit! Multumesc pt aprecieri. Cat despre link-exchange, nu stiu ce sa zic, nu prea am acceptat pana acum, dar, la cate cereri au tot venit, ma gandesc serios la chestia asta.

    @sufletdefemeie: Ma bucur ca te-au atins versurile mele. 🙂

    @Marmotica: Ehe, nebunie mare in primul an de facultate… ce vremuri! 😀

    @Fustangiul: Da, ne poezim, mai am cateva prin drafturi. 😛

    @Nea Costache: Multumesc la fel! 🙂

Lasă un răspuns

