Leapsa pe machi(a)telea

Am primit o leapsa de la Aimee si, cand am vazut ca e despre farduri am fost incantata. Dar cand am vazut si cate intrebari are… pfuai! Dar, cand vine vorba de farduri, femeile sunt de neoprit in discutia despre, se pare ca n-o sa fie asa o corvoada sa fac leapsa asta. Sa purcedem:

1. De cate ori iti speli fata pe zi? Pai cam de doua ori. Dimineata la trezire si seara, cand ma demachiez.

2. Ce fel de ten ai? Uscat cu mici tendinte de ten mixt.
3. Cu ce iti cureti fata? Apa si face wash special. Daca nu, ma spal cu apa pe fata si apoi folosesc un servetel demachiant pentru a curata tot. Daca nu, dupa apa si face wash, dau cu un pic de demachiant.
4.Ti-l exfoliezi? O data pe saptamana sau mai rar.
5. Ce brand obisnuiesti sa folosesti? Brand de? Demachiant? Farmec 2 in 1. Face wash? Cred ca e Garnier…
6. Ce crema folosesti? De zi am Olay si de noapte Nivea regeneranta. Momentan.
7. Ai pistrui? Nu.
8. Folosesti crema pentru ochi? Nu, se aplica tot crema de fata, ca, pe cuvant, nu ma ustura ochii!
9. Ai fost sau esti predispusa la acnee? Am avut niste probleme mai demult, dar le-am rezolvat cu Skinoren si Zynerit.
10. Ai avut nevoie vreodata sa folosesti Pro-Active? Nu stiu ce este, dar am gugalit. Am zis mai sus ce-am folosit.
11. Ce fond de ten folosesti? Acum folosesc Affinitone de la Maybelline.
12. Dar anticearcan? L’Oreal, ala in forma de pix, cu pensula.
13. Ce nuanta a pielii ai? Mai inchisa un pic, la fonduri de ten imi trebuiesc nunate in a caror denumire este „gold” sau „honey”, ma bronzez repede, uniform si ma fac tuci. 😀
14. Ce crezi despre genele false? Am avut o singura data, la sedinta foto de la calendar, dar alea erau imense si foarte incomode. Oricum, ideea imi place si, la ocazii n-as ezita sa port.
15. Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara o data la 3 luni? Da, stiu.
16. Ce brand de mascara folosesti? L’Oreal. Dar nu ala pe care-l iubesc eu, ca nu se mai fabrica. Cel mai bine m-am inteles cu Volume Shocking ala cu pieptene, era genial, facea niste gene wow. Nu mai e… 😥
17. Sephora sau Mac? Eheee… cand stiam eu de Sephora, abia aparuse Avon in Romania! Sephora, Mac sunt mai scumpe si nu neaparat mai bune. Si se gasesc la Sephora oricum. 🙂
18. Ai un card Mac Pro? Nu, am card Cora, HelpNet, Altex, Mobexpert si Sensiblu. 😛
19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti? Pensula, buretel aplicator, degetele si cateodata clestele de gene.
20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi? De obicei baza de machiaj este crema hidratanta aplicata, dar cand trebuie sa tina mai mult machiajul, folosesc o baza de machiaj care cica netezeste fata. Nu e diferenta colosala…
21. Dar pentru fata? Vezi mai sus.
22. Care este culoarea de fard preferata? ROSU! Uimitor, dar imi sta super machiata cu rosu. In general imi plac culorile inchise, pentru ca cele deschise nu ma avantajeaza: negru, bleumarin, verde, maro, mov. Din culorile deschise imi plac portocaliu, turcoise, gri, auriu si roz. Si pot face niste combinatii de senzatie daca ma straduiesc!
23. Folosesti creion sau tus? Tusul sa traiasca! L’Oreal e za best!
24. Cat de des iti bagi creionul in ochi? Rar spre niciodata.
25. Ce crezi despre pigmenti? Exista si or fi si ei buni de ceva, nu?! 😆
26. Folosesti machiaj mineral? N-am incercat. Cand mi se mai termina din smacuri, o sa incerc chestii minerale, sa vedem daca simt vreo diferenta.
27. Care e rujul tau preferat? N-am ruj preferat, am doar unul sau doua, le folosesc rar.
28. Dar lipgloss? Ehe, aici e alta treaba. Folosesc numai gloss-uri cu pensula, se aplica mai bine decat cele cu buretel. Preferatele sunt cele de la Burjois si mai am vreo 2 de la Sephora.
29. Care e blush-ul tau preferat? Nu cred ca am vreunul preferat, sunt foarte multumita de cel de la Lancome pe care-l folosesc cel mai des.
30. Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay? In niciun caz! De pe net mi-am luat doar laptop. Aaaa… si mai demult o pereche de adidasi.
31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice? Calule, mananci ovaz? Lasa-ma acolo o zi si-o noapte si nu ma voi plange de foame/sete/somn/plictiseala!!!
32. Mergi la Cosmetic Company Outlet? Nu, dar poate voi merge vreodata.
33. Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj? Da. Si chiar imi doream, facusem primul pas, dar era prea scump cu totul si-am renuntat.
34. Uneori esti stangace cand te machiezi? Nu. Am invatat de mica sa ma machiez, mama mi-a zis ca trebuie sa stiu singura sa ma machiez, sa-mi fac manichiura, parul etc. asa ca m-a invatat. Dar n-am avut voie sa ma machiez decat cand am intrat la facultate! Pana atunci, doar la zile de nastere si la bal.
35. Numeste o “crima” in ceea ce priveste machiajul. Machiajul gotic, machiajul stil „scapat in galeata cu farduri”, machiajul papagal.
36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor? Depinde de momentul zilei. In general la buze prefer culori cuminti, la ochi e diferenta. Pentru un machiaj de zi e suficient un fard neutru, un tus/creion si un rimel. Pentru seara merg culori mai indraznete, mai inchise, smokey eyes, depinde de tinuta si de eveniment.
37. Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil? Jennifer Aniston (machiaj natural), Angelina Jolie (nu renunta la tus, luv her 4 that!), Nicole Kidman (aspect de papusa de portelan), Kylie Minogue (prospetime). Nu mai stiu… mai sunt sigur!
38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela? Rimel.
39. Iesi din casa fara sa te machiezi? Extrem de rar. Si pana jos la paine daca ma duc, macar un pic, si tot ma aranjez.
40. Crezi ca arati bine si nemachiata? Da. Mi s-a spus de nenumarate ori. Nemachiata sunt la plaja sigur. Le-am surprins placut pe niste colege de serviciu cand m-au vazut nemachiata intr-o delegatie. Au zis ca arat foarte mica nemachiata. 😀
41. Din punctul tau de vedere, care e cel mai bun brand in materie de cosmetice? Nu am un brand preferat si nu sunt eu make-up guru sa pot da asemenea verdicte. Nu vreau sa se arunce cu rosii! 🙂
42. Ce crezi despre makeup? Este o arma imbatabila la indemana oricarei femei. Uneori transforma mai mult decat e cazul, si in bine, si in rau. Adica femeia machiata poate arata diva si dimineata sa te sperii cand o vezi in pat langa tine nemachiata. La fel cum o fata cu un ten dragut si trasaturi frumoase se transforma in ceva vulgar cand exagereaza cu machiajul. Machiajul e ca sarea in bucate, in cantitati corecte produce delicii, daca e prea mult, atunci e potroaca! Restul e cancan! 😛

Aceasta lepsuta mirobolanta o dau mai departe fiicelor mele, Crocoditza si Marmotica, mamicii mele, Erminusa, lui Honey, Ninei, mamica de gemene, Morenei, don’soarei Semafor, cocoanei cu paru’, ca ea cred ca se da cu pomezi mai speciale de are tenul ala frumos asa, si lui Anachen, sa vedem ce foloseste ea a la Deutschland! Spor fetelor!

24 de gânduri despre &8222;Leapsa pe machi(a)telea&8221;

  1. Maica, dar cand omului o treaba de facut nu te incurci. O iau cu placere ca de mult n-am mai facut o trecere in revista a felului in care cumpar/folosesc/pastrez produsele de machiaj. 😀

  2. @Nina: Ieeeeeeeeeeeeeeeeeee! 😀

  3. Pfoaiii Adutzo, m-ai lovit direct in dermatograf. O sa-mi storc materia cenusie si vad eu ce iese. 🙂

  4. Aoliooo, una mai lunga ( leapsa that is ) nu aveai ? 😛 Oricum o sa imi fac temele constiincioasa si ai sa vezi ca in anumite privinte se vede ca suntem mama si fiica sau scorpii 🙂

  5. Twilight zone 😆

  6. @Honey: Sper ca nu-l doare prea tare! (pe dermatograf 😛 )

    @Marmotica: N-aveam, asa am primit-o, asa o dau mai departe. Zi ca nu sunt darnica! 😀

    @Schnitzel: Pt tine, clar! 😆

  7. mare eeeeeeeeeeeeee… da’ sa o facem, zic! daca trebuie, ii musai 🙂

  8. […] · Lasă un comentariu Am primit de la frumoasa Ada sarcina de a răspunde la o listuţă de întrebări legate de o activitate caracteristc femeilor, […]

  9. Mulumesc draga,blush blush, insa eu cred ca mataluta trebe sa pui niste uochelari sa vezi imperfectiunile tenului meu, cat despre pomezi, am dat tot din casa 😀
    zi faina!

  10. […] Depinde de stare, de tinuta, de ocazie. 37. Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil? Mama 38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela? Gloss […]

  11. Doaaaamneeeeeeeee…
    Am avut rabdare sa citesc pina la sfirsit. 😆

  12. […] p.s. Leapsa a venit via gandurile Adei … […]

  13. Doamne, cata rabdare ai avut! 😆 Multumesc ca nu mi-ai dat leapsa ! 😆

  14. Salut!!! Sunt Vlad de la Radio Whisper(anti manele) un radio dedicat bloggerilor si celor din jur,felicitari pentru blog chiar este frumos,incep sa il citesc cu drag, noi cei de aici de la radio whisper promovam articole la diversi bloggeri si astazi am promovat un articol de-al tau am spus si sursa de unde vine articol am deschis si un subiect pe acest articol, noi o sa iti adaugam link daca ai avea placerea si ai dori sa ne promovezi adica sa ne sustii cu acest proiect de radio, si ne gandim sa iti luam un interviu, adica vrem sa luam interviu la multi bloggeri, sa vedem cum gandesc,noi suntem aici on cu muzica pentru voi vrem sa facem o treaba mare si fara tine si fara bloggeri nu putem de asta trebuie sa ne ajutam unul pe altu,Suntem Respectosi,ajutam unde este nevoie si am dori sa vorbim poti adauga id-ul nostru radiowhisper_com sa vorbim mai schimbam o vorba,o ideie etc si suntem alaturi de tine si la bine si la rau iti multumesc pentru timpul acordat, vorbim pe meseneger pe id-ul radiowhisper_com sau ne poti scrie pe radiowhisper_com@yahoo.com Speram sa facem o legatura intre acest blog minunat si intre radio whisper.Respect!Cu stima Vlad! O Zi Buna!Speram sa facem o legatura intre acest blog minunat si intre radio whisper.P.S:(Avem nevoie de oameni in radio sa fim cati mai multi sa facem o echipa mare cred ca ai un talent aparte si poate ai vrea sa ne ajuti in domeniul care iti place tie) Nu am scris site-ul sa nu zici ca facem spam e un mesaj adevarat si gandim inainte de-a scrie!

  15. […] Tags: blush, farduri, fond de ten, make up, mascara trackback Prima oara am citit raspunsurile la Ada. Dupa ce m-am mirat cata rabdare a avut sa raspunda, mi s-a strans nitel inima la gandul ca imi […]

  16. @Crocoditza: Daca e musai, cu placere! 😛

    @Aia cu Paru: Am citit tot. 😀 Unele pomezi de le folosesti sunt mai scumpe, dar fata hai, ai o multime! si eu care credeam ca sunt exagerata…

    @Asterix: Ma mir ca ai avut rabdare! 😆

    @Joa: Cu placere, dar se pare ca tot n-ai scapat! 😛

  17. @Vlad: Bine-ai venit! Daca aveti vreun banner, ceva, il voi pune pe blog! 🙂

  18. Vlad, sigur „gandim inainte de-a scrie” ??? 😆
    Mama ei de limba gramatica cu sintaxa ei care este.

  19. moaaaa…..ce e aici ? dezmatz total…femeiesc 😆

  20. […] noua! De cand nu am mai primit/furat o leapsa…. Chiar imi lipsea. Eh, pentru ca Ada s-a gandit la mine, ma grabesc sa “rezolv” leapsa primita. Ia sa […]

  21. Valeu, da’ cat e de scris…. tre’ sa prestez, ce-o sa fac, da’ mai pe seara. Promit ca’mi revin 😛
    Bine (ca) v-am regasit

  22. […] da da tam! Prima leapsa pe primavara asta de la calendaristica si calefragelistica Ada este, nu-i asa, cu si despre chiclazuri colorate sau nu , mirositoare sau nu, discrete sau nu, de […]

  23. […] cont ca a trecut mai mul de o luna)  se anuleaza   Da’ zic sa incepem cu leapsa de la fii’mea, ca altfel s-ar putea sa iau bataie… Poftim cultura… sa mai cresti copii… Deci […]

Lasă un răspuns

