Flesh niuz

  • Cartile cu vampiri sunt terminate de saptamana trecuta. Mai vreau! Ce citesc acum nu ma prea incanta, dar m-am apucat si asta e, termin.
  • Ieri nu am putut sa dorm bine, alearga gandurile astea, ceva de speriat. Si am visat ca eram intr-o incapere, cu un sifonier mare care nu era lipit de perete si in spatele lui era o silueta. M-am dus la ea si i-am zis sa iasa de acolo. Probabil in acelasi timp am vorbit in somn, ca am auzit prin vis niste soapte si m-am trezit dezvelita. Brrr… mi-a dat fiori chestia asta si de la 5 dimineata n-am mai dormit.
  • De la vremea asta mirobolanta, ma incearca o mica raceala.
  • Am aflat ca sunt responsabila pentru niste chestii de care nici nu stiam. Comunicarea in compania asta e un vis! Not!
  • Am fost la stand-up comedy. Am ras. Mult si tare. Veri nais. Sa vedem cum o fi teatrul de vineri.
  • Norul de cenusa imi tine laptopul departe.
  • Am aflat o expresie noua. E draguta. „Te pup mult”. Explicatie: „cand o persoana iti e draga si tii mai mult la ea ii spui te pup mult”. 🙂 Imi place!
  • Am iesit din galeata cu melancolie, trebuie sa spui lucrurilor pe nume si exact asa voi face!
13 gânduri despre &8222;Flesh niuz&8221;

  1. Am iesit din galeata cu melancolie, trebuie sa spui lucrurilor pe nume si exact asa voi face! Foarte bine, bravo tie:*
    Faine si amintirile tale din copilarie, ‘norocoaso’ :-” :))
    Hai, te pup mult 😛

  2. Hubbis, si eu te pup mult! :*

  3. Nu inteleg aia cu laptopul 😀 Cum adica iti tine laptopul deoparte?
    Lamureste-maaa mami 🙂
    p.s te pup mult mult!

  4. Iubita lu mama. Tata mi-a arestat laptopul. Eu i-am luat altul intre timp, dar ca sa intre in posesia lui, trebuie sa vina acasa. E la SV si aeroportul e inchis, nu stiu cand vine. Acum banuiesc, e clar de ce norul ma afecteaza. 😛 Si mami te pupa mult!

  5. De la cartile cu vampiri ti se trag visele astea 😛

  6. Joa, asa zice si mama, sa nu mai citesc de-astea! Dar mie imi plac! Si i-am explicat ca nu e musai sa avem aceleasi gusturi in materie de carti… Dar poate ca ai dreptate. 🙂

  7. Imi place si mie cum suna „te pup mult” 😀
    Mama, te pup mult si bine 😀

  8. Acum totul in mintea mea e mai clar 😀

  9. si mie imi place ” te pup mult ” !!!

  10. nu-i mai bine de mine ca-s asa uituc de nu mai tin minte ce visez? 😆

  11. ce n-as da sa fiu ca schnitzel…… adica o leaca is ca el……. in sensul ca uit ce am mancat ieri, dar nu am uitat ce cosmaruri am avut acu 10 ani!! 😀 😀

  12. Tre’ sa fiu deacord cu Joa, de la cum iti transpui vizual cele citite ti se pot trage si cosmarurile, ia o pauza de la vampirisme si citeste romane de dragoste 😀
    Succes in a reusi sa spui lucrurilor pe nume!

  13. Pana si tu-mi zici Hubbis. E clar :)) Te pup mult, si astazi…si maine, si poimaine :))

Lasă un răspuns

