Cuvinte cheie de gugaleala XXIV

Ca sa incheiem saptamana glorios, propun niste gugaleli adunate in ultimul timp, pentru ca mi-era dor de ele. Dar si pentru ca trebuie sa incheiem saptamana cu zambete, buna dispozitie si chef de distractie. Sa vedem ce servim azi:

ce le facem vecinilor curiosi – le dam subiect de barfa, muhahahaha! cum zicea un prieten, treaba noastra e sa facem, a lor sa se agite, cand, cum, ce, cu cine etc.

cum sa ma machiez la o stare civila? – preferabil frumos

femei pe cap de barbat in romania – un fel de suprafata de faneata pe cap de vita furajata

impresii poze hurghada – super! uite aici

ce pantofi luam la o rochie mov? – negri sau verde inchis, avand grija sa asortam totul armonios

tus negru foarte bun – am mai zis, ala de la L’Oreal

m-am lovit la frunte la leagan –  si eu, cand eram mai mica, de atunci, le cam evit

gentii de laptop eminent – nu stiu daca laptopul meu e eminent, dar are geanta draguta😛

de cate ori mergi la baie? – de cate ori imi vine

te iubesc scris in alfabetul arabesc – bahebeq, in rest, baga google translate

jocuri cu fete despuiate cu parul maro si – ce imaginatie bolnava… si, si? zi-mi, ca sunt curioasa!

dupa consider ca se pune virgula? – consider ca ai lipsit la orele de gramatica din generala (fara virgula)

am invatat sa nu pierd timpul cu cineva – completeaza afirmatia, ca se pot intelege multe…

cum aflu cine mi-a trimis coletul – te uiti la „expeditor”, ca destinatarul esti tu

oare sunt prea naiva si nu imi dau seama –  asta ma intreb si eu cateodata, cred ca e vindecabila boala asta…

in garda ca te rup – bai, ma lesi?! fara violenta, am zis!

nu suport complimente gratuite –  eu nici atat!

de ce scartaie xeroxul – si al meu pacane ciudat, l-as zvarli fix pe geam

cum ies cu un baiat care ma crede toanta – dovedeste-i ca nu esti!

faze de ris si sa mergi la baie – avem de 2 categorii pentru dus la baie, vrei nr 1 sau nr 2?😛

Weekend placut cu soare si voie buna!🙂

9 gânduri despre &8222;Cuvinte cheie de gugaleala XXIV&8221;

  1. Nu-mi place combinatia verde mov :-s Dar sunt subiectiva😀

  2. bai, asta de o ameninti pe mama ca o rupi, treci tu in garda, ca vin cu sabia si te tai!🙂

  3. @Hubba Bubba: Nici eu nu ma omor.

    @Crocoditza: Moama, ce bategard mi-am tras! :))

  4. Fetiliiii, cie faciti in luna mai? Nu va e dor de mine? :))

  5. Cel mai dor! Si… o sa te vizitam. Pam-pam!🙂

  6. pfaaaai ok merci pentru portia de ras :)))))) acum ma intreg de ce la mine cauta cat mai multa iarba😕

  7. @Agathapurple: Bine ai venit! Sa stii ca acum au fost cuminti gugalitorii, cauta in urma si-o sa vezi acolo!🙂

  8. Pai ia sa ma vizitati, pam pam:))
    Adutza, ma gandeam io asa cu mintea mea creatza ca sunt foarte multi din Bucuresti si ca daca exista cabane pe langa bucuresti, sa facem acolo…dar cred ca vreti si voi la munte, aer curat, dintr-astea, nuuuuuu? ;;)
    Deci ia sa va vad care veniti :))

Lasă un răspuns

