Neinteresant

Nu mai sunt in stare sa scriu!!! Ceva consistent, ceva interesant, ceva amuzant, care sa dea de gandit si tot asa. Si nu, chiar nu duc lipsa de subiecte, sunt multe drafturi incepute, subiecte faine, dar nu sunt in stare sa-l termin pe niciunul. Ma gandesc ca poate nu e momentul potrivit sa dau drumul unui articol, alteori n-am chef, alteori am treaba si trece ziua… si tot asa! Plus… iar ma omoara niste ganduri, duc un razboi acolo in creieras si ma lasa chiauna. Incep sa inteleg talcul vorbelor „fericiti cei saraci cu duhul”…😆

As cam avea nevoie de o vacanta, sa ma deconectez de tot si de job si de tot ce inseamna lumea virtuala, de telefon… mi-as lua o gasca nebuna si as fugi departe. Deocamdata ma multumesc cu iesiri mai mici. Acum ca am terminat cu hibernarea, nu mai am stare nici in casa, trebuie sa ma vad din ce in ce mai des cu soarele, pana el va pali, iar eu voi pica lata de atata umblet, distractie si imi voi schimba culoarea pielii.🙂

Planuiesc cu Crocoditza si cu Hubba Bubba niste chestii, sa vedem ce-o sa iasa. As planui o noua gunoiereala, dar nu stiu cat de dispusi sunt gunoierii, ca unul n-ar da o strigare de adunare. Fratilor, mi-e dor de voi, chiar asa nu mai vreti sa ne vedem? De marea sarbatoare de 1 mai nu stiu ce voi face, probabil gratar la mosie sau, cine stie, poate fac vreo nebunie… Declar ca sunt deschisa spontaneitatilor, faza e sa fie din partea cui vreau eu.

Mai urmeaza niste evenimente, niste pregatiri la care voi participa, am demarat un nou proiect, saptamana aviatoare voi lucra mai mult la el. Vreau sa fie vara, oameni de calitate in jur, zambete, calatorii, amintiri… si vreau cam multe!

Gata, pauza, revenim dupa publicitate! Vroiam doar sa stiti ca mai traiesc si sunt sanatoasa, voioasa si voinica!🙂

PS: La multi ani, Cathy, prietena si colega mea de generala, pe care n-am mai vazut-o de mai bine de 10 ani… abia astept sa te vad in toamna! Sa fii sanatoasa si fericita!

10 gânduri despre &8222;Neinteresant&8221;

  1. Vroiam doar sa stiti ca mai traiesc si sunt sanatoasa, voioasa si voinica! :)……………..ma bucur sa citesc asta ………..apropo primu ….

  2. Uhm, planuim, planuim, speram sa ne iasa bineeeeeeee :))

  3. superbo hai la maramu daca te mananca talpa :))

  4. Poate va binedispune piesa asta http://refuzake.info/orasul-m-a-nenorocit/ !

    Curiozitatea din mine se intreaba daca doriti sa faceti un link exchange !?!

  5. „Nu mai sunt in stare sa scriu!!! Ceva consistent, ceva interesant, ceva amuzant, CARE SA DEA DE GANDIT si tot asa. ”

    hmm, pe mine ma pui pe ganduri cu acest post..

  6. @Cristi:🙂

    @Hubbis: Normal ca va iesi, daca planuiesc scorpiile, n-are cum sa nu iasa bine!

    @Alin: cam departe, dar voi ajunge, ca mai am de vazut niste chestii pe acolo.

    @Refuzake: Pana acum n-am facut, dar am mai avut solicitari… asa ca… voi face de acum incolo!

    @Oliwer: Sunt ok, don’t worry!🙂

  7. este ok, doar e Ada ( e scorpion ) si e tare😀
    Neata, inspiratia va veni la un moment dat si pentru drafturile alea neterminate🙂

  8. Wiii,wiii,wiiii \:d/ Va iesiiiiiii :))

  9. @Marmotica: Ia uite, cine stie, cunoaste! :*

    @Hubbis: But of course!

  10. te astept

Lasă un răspuns

