Si… ce mai zici?

Eh, uite si eu pe la birou, am revenit dupa weekend.

Asta e a doua intrebare dupa „ce faci?” , dupa ce omul se lamureste cam ce faci in momentul respectiv si epuizeaza repede discutia, se agata de intrebarea asta. Ce ma mai amuz cand aud… ce cliseu. Dar, cum am mai zis despre nebuniile mele de ordin conversational, nu mai insist, mai bine chiar zic ce am mai facut.😛

1 mai a fost o zi obisnuita, nicidecum cu destrabalari pe la mare/munte/bai termale/strainataturi sau altele. Mai tot weekend-ul a fost relaxat. Vineri seara orasul era pustiu. Am aflat ca s-a stat cam o ora si jumatate la coada la intrare la Office-ul de la mare, asta ca pentru o mica mostra a nebuniei si aglomeratiei de acolo. Am preferat sa ies aici, a fost foarte dragut.

Zilele astea superbe si insorite le-am petrecut la mosie, pe malul lacului, in familie si cu cativa prieteni, la gratar, leneveala si plaja. Da, chiar m-am bronzat un pic. Si voi continua in fiecare weekend. Acum trebuie sa schimb ziua de facut curatenie, pana acum era sambata, acum ca e frumos, nu ma lasa inima sa stau sa fac curat cand pot iesi sa ma bucur de soare. De-ar fi asta singura problema!

Si am jucat rummy. Cat mi-a placut!!! N-am mai jucat de ani de zile, abia astept sa mai merg si sa facem campionat. Plus ca vreau gasca mai mare!

Am aflat ca e suparat pe mine un prieten, dar nu-mi spune nimic. Ce-mi place lipsa de comunicare… e super! Sa vedem cat va dura tacerea, oricum nu are de ce. Whatever!

Am ramas in urma cu urarile de „La multi ani!”. Asa ca pentru 30 aprilie, la multi ani Indru, pentru 1 mai, la multi ani Raluca si pentru 2 mai, la multi ani Grig, unchiul meu!

De vreo luna si ceva am program de teveu seara. Ma uit la LA Ink si Miami Ink. Mi s-a pus pata pe bunaciunea de Chris Nunez si il tot admir. Plus ca-mi plac tatuajele pe care le fac si ceilalti, e o intreaga arta. Si m-am decis ca, in viata asta, la un moment dat, imi voi face un tatuaj. Bineinteles ca va avea o semnificatie speciala pentru mine, nu stiu exact ce si cum. Tot ce stiu este ca imi voi programa o calatorie la Miami si ma va tatua Nunez. Daca nu se va intampla asa, atunci nu cred ca se va intampla deloc!😀

Sanatosi sa fim, ca restul le facem pe toate! Si mai vreau ceva! Sa se pastreze vremea asta asa frumoasa si calda! Si sa aveti o saptamana plina de lucruri pozitive!

22 de gânduri despre &8222;Si… ce mai zici?&8221;

  1. kate von d, ti-am mai spus!!! :))

  2. Nu ma atrag femeile, ce sa fac?! E misto, dar cam prea mult tatuata pt gusturile mele.😛 Tot pe Nunez il prefer, e bun rau… mrrrrrrrrrrrrrrrrr!😳

  3. Si..ce mai zici? :))))))))
    hai ti pup :))
    tatuaj as vrea si eu dar nu stiu unde si nu stiu ce. mergem amandoua in Miami:>

  4. gizas, intrebarile astea doua pe mine ma dispera. Si de-a dracului, vede omul ca nu am chef de vorba dar tot ii da inainte cu : ” siiii, ce ai mai facut?”, ” siiii, ce mai zici?”.
    Cat despre faptul ca unii prefera sa sta si sa isi mentina supararea fara sa spuna ce anume i-a deranjat, treaba lor. O sa le plesneasca ficatii. Eu am ajuns la concluzia ca atunci cand te superi sau iei o decizie care sa raneasca pe altul, dar nu vrei sa vorbesti deloc despre asta, e pentru ca nu ai motive intemeiate si preferi sa taci decat sa spui ce crezi si sa constientizezi si tu ca te superi cam asa cum face vacarul pe sat. Barbatii astia… pe noi ne bleameaza ca vorbim prea mult, dar macar spunem ce ne deranjeaza si astfel dam o sansa lucrurilor sa se rezolve.
    saptamana usoara sa ai frumoaso!

  5. @hubbis: eu in vara asta chiar imi fac unul. Nu ma luati si pe mine la Miami sa ma tatuesc pe acolo?😛

  6. Pfaaaiiii! De cand imi doresc eu un tatuaj facut de unul din cei de la Miami Ink.
    Ce bine ca nu am fost la mare😆 , dar oricum nu stateam la intrare la za Office..
    Trebuie sa iesim cu rolele ca nu se mai poate ! se prafuiesc sub pat si deja am burtica😆
    Si Doamne-ajuta!

  7. @Hubba Bubba: Yessssssssss, ce bine ca am cu cine merge la Miami!

    @Marmotica: Se vede ca esti de-a mea!🙂 Si da… cand iesim cu rolele?

  8. deja creca-si deschid aia reprezentanta aici, suntem prea multi… :)) astia care vrem tatuaje!!! nu altceva!!!

  9. Don’soara Semafor, ai intrat la moderare, ca-ti schimbasi titulatura. Perfectly de acord cu tine! Si da, te luam la Miami!
    Ocserver: Sa-si deschida, sa vina Nunez in Romania, zic! Si, daca nu, lasa ca merge Ada la Miami!😉

  10. ce sa zic…cred ca ma sinucid

  11. Pai io cred ca la cati suntem, mai bine mergem la Miami decat in Moeciu :))))))))

  12. „Tot ce stiu este ca imi voi programa o calatorie la Miami si ma va tatua Nunez.”

    asta am spus si eu mai tot anul trecut cand eram ahtiata dupa emisiunea asta. si mi.am promis sa ma tin de cuvant. ce.i drept, mie mi se pusese pata pe ami james :-„, da am aflat ca are nevasta si copil. ma rog, si vreo cu vreo 20 de ani mai mult decat mine.😆

  13. pe travel sunt emisiuni faine, si fain baiatu asta dar eu tot nu cred ca mi-as face un tatuaj permanent. dar ar putea sa-mi lipseasca unu :)))

  14. Si… ce mai zici?
    Unul din cele mai mari stereotipuri din existenta acestui neam si totodata una din cele mai stresante raspunsuri…cu pretentie de”bun simt”dar monsruos in devenire.
    In rest ce sa zic, un sincer Bravo pentru Originalitate si mai ales Autenticitate…infloritoare.
    PS: Te-am adaugat

  15. :)))) credeam ca-s singuru’ care are probleme cu intrebarile astea doua😀

  16. @Alin: Fiecare e liber s afaca ce vrea.

    @Hubba Bubba: Mandro, pt Moeciu am bani, pt Maiami deocamdata nu.😀

    @Burghi: Nunez ruleaza!😀 Si de Tim Hendricks imi mai place, dar Nunez ramane febletea. Si chiar ma voi duce!😛 Si nu-l iau acasa, il pun doar sa ma tatueze… bine, eu l-as lua, dar nu vine el😆 ! Iar intre mine si el e diferenta de 11 ani. Merge, nu?!😛

    @Lilly: Da, da, si eu ma uit la mai multe. De cand ma uit la „Politia vestimentara” ma imbrac mai cu atentie, mai feminin si mai cu fusta.😛

    @Joker: Printre cele mai stresante… dar top of the top, dupa „ce faci?”, „si… ce mai zici?” si omu’ a aflat cam ce trebuia vine lovitura de gratie: „si… in rest?”. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Deci cam asa functioneaza oamenii cand nu mai au ce sa-si spuna si, in loc sa incheie conversatia frumos, o lungesc aiurea. Vorba mea… „boala lunga, moarte sigura!”. Merci pt adaugare! :*

    @Schnitzel: Nu, nu, mai sunt de-astia ca noi. Si cica am fi fixisti, dar chiar nu-mi pasa!😀

  17. Si eu ma uit la emisiunile astea,mai ales ca ma bate gandul sa-mi mai fac un tatuaj.Si da, Chris Nunez e bunaciune, ca sa ma iezprim asa…🙂

  18. Iuhuuuuuuu, deci mergem la Miami! Ia sa ma apuc eu sa pun bani deoparte, ca poate facem nebunia asta chiar la anul!😀

  19. Cand ma gandesc cate ore de zbor sunt imi trece chefu` si de tatuaj si de Nunez si de orice altceva🙂
    Tatuajul merge facut si aici,mai ramane de vazut cum putem sa-l abordam pe Nunez fara sa traversam oceanul…Bat campii de dimineata🙂

  20. Monique, nu conteaza orele de zbor! Ca nu mergi numai sa te tatuezi, mai mergi sa te si plajuiesti si clubaresti.😛

  21. merge merge. daa siii tim hendricks e bun. da’ ca tatuatori tot darren ramane cel mai bun!

  22. […] timp si ma zgarie pe creier la fel de tare, sau poate mai rau decat “ce mai faci?” si “ce mai zici?”. Contextul l-am mai zis, nu-l repet, nu se pune cand n-ai mai vazut o persoana demult si te vezi sau […]

Lasă un răspuns

