Ii iubim sau ii balacarim?

Barbatul… acest animal biped care poseda ceva inteligenta, dar se comporta ca un copil, este raul necesar fara de care viata ar fi plictisitoare iar noi, femeile, cred ca ne-am scoate ochii una alteia (nu ca vreun barbat ne-ar putea opri daca suntem cu capsa pusa…).

El este o fiinta simpla si relativ usor de inteles. Pentru unele. Exista si exemplare mai complicate si trebuiesc nervi tari sau instructiuni de folosire pentru acestea. Si totusi, ce ne facem cu ei? Ca nu-i putem lua de la 0 si sa-i educam, ca mai apoi sa nu ne convina rezultatul, asta face mamica lor. Era la un moment dat o reclama „nu mai esti barbatul de care m-am indragostit”, care ilustreaza exact ce si cum. Barbatii sunt ca niste copii, trebuie tratati cam la fel la orice varsta, pasionati de gadget-uri, comportament infantil in unele situatii, in altele se lasa dirijati si dusi de nas cum vrem noi. Mereu am spus ca barbatii au nevoie de grija, atentie, ingrijire (bibelouri pretioase), ei, in timp trec din grija mamei in grija iubitei/sotiei. Mai lipseste un proces verbal de predare-primire, ca-n rest…

Cu toate astea, sunt niste draguti. Cand vor ei. Sau mai mereu. Ca au parte de ingaduinta „lasa-l, e barbat, ce vrei?!”. Dar de cate ori nu s-a intamplat ca dupa o dezamagire in dragoste sa-i bagi pe toti in aceeasi oala si sa-ti vina sa-l strangi de gat pe primul nevinovat ce-ti iese-n cale? Si sa spui ca nu-ti mai trebuie, ca nu sunt buni decat pentru reproducere si pentru tocat nervi. Oho, de nenumarate ori!

Cu toate astea, nu stau lucrurile chiar asa! Se ia fiecare om in parte, cu bune si cu rele si se acorda credit pana la proba contrarie. Pe langa asta, am multi prieteni barbati, mai multi decat femei, ma inteleg mai bine cu ei si ii inteleg mai bine. Poate ca sunt eu mai baietoasa, sau ma pun la mintea lor, cu toate astea, am invatat multe de la ei. I-am vazut cum reactioneaza fata de sexul opus, am notat replici, atitudini, strategii si cam stiu sa-i citesc. Dar la unele chestii tot nu-i inteleg si, cand am vreo surpriza neplacuta, ajung la concluzia super emisa de o prietena de-a vara-mii: „MENNNNN”!

Interactionand cu specia asta, de-a lungul timpului s-a tot modificat si imaginea mea despre barbatul ideal. Clar el nu exista!!! Exista doar oameni normali, cu probleme, cu vise, sperante, planuri, cu hobby-urile si ciudateniile lor, cu bune si cu rele. Trebuie sa-i iubim asa cum sunt si, cand gresesc, ii balacarim (ca sigur merita!), apoi iar ii iubim si tot asa. Monotonia e plictisitoare si, vorba ceea, „rau cu rau dar mai rau e fara rau”.

Azi e ziua barbatului. Conform celor de la Bergenbier. Ca oficial este pe 19 noiembrie (habar n-am stiut, pana azi cand am gugalit). Ei bine, atunci… La multi ani, domnilor!🙂

75 de gânduri despre &8222;Ii iubim sau ii balacarim?&8221;

  1. primu’ (din greseala).. apai no tu… da’ exista ceva perfect?? ..

    multumex!😉

  2. cristi(fara y)

    eu zic sa ii balacariti pe cei care merita ………primuuuuuuuu

  3. cristi(fara y)

    al II lea …………..sorry

  4. @Black Angel: stiu ca nimeni nu e perfect!

    @Cristi: Sa fii sigur de asta!

  5. TRue!😀
    Habar nu aveam ca e pe 19 noiembrie , acum aflu si eu de la tine🙂
    Ai descris chiar f bine specia😆

  6. Draga mea, eu zic să-i ignorăm pe ăia idioţi, să-i iubim pe ăştia fain, şi să realizăm că „ideal” sau „perfect” sunt termeni care aduşi în practică ne-ar plictisi îngrozitor şi ar trebui să inventăm noi chestii care să ne deranjeze. Aşa, în starea în care se află, dragii de bărbaţi vin deja cu defectele la purtător şi we must love them for that😀 Aşa că la mulţi ani dragilor şi iubiţilor şi tâmpiţilor şi vaaai, ce seacă ne-ar fi lumea fără voooi! :)))

    P.S. Apropo, dacă tot îţi place de Nunez şi vrei să îţi faci tattoo, ţi-l recomand pe prietenul şi artistul meu preferat, care mă colorează pe mine, Teo. Acelaşi stil, doar că are ochii albaştri😀 Pupeeez!

  7. @Marmotica: Merci!😆

    @Lia: Yeap, i know, si ai dreptate… ce m-as mai face eu daca nu m-ar scoate din minti cate unul?!😛
    Luv Nunez!😀 Si am nebunia sa ajung la Miami!😀 Dar poti sa mi-l recomanzi si pe Teo!🙂

  8. aahh si LMA! Noroc de Lia ca altfel ..😛

  9. Nu inteleg cum dracu ne purtam ca un copil ? Eu si inainte de 18 ani am dat dovada de o maturitate iesita din comun, si nu zic eu, au zis-o toti care ma cunosc. Nu pot sa inteleg faza asta. Vad ca voi o spuneti numa asa, sa va pacaliti singure ca voi sunteti mai destepte. Cam arogante sunteti, nu crezi? Tocmai ca nu dati dovada de inteligenta asa…

  10. Vrei sa-mi schimb parerea despre tine?

  11. @Alin: Fiecare e liber sa creada ce vrea. Eu am si zis ca sunt o aroganta fitoasa si nu ma astept sa ma inteleaga toata lumea. Blogul asta e in primul rand pt mine si abia mai apoi pt altii. Iar eu am vorbit la general si stiu exact ce am intalnit si ce nu.

  12. nu e vorba de blog, e vorba de cum va purtati. la multe le-am zis si vad ca niciuna nu pricepeti. de ce dracu vreti sa ne purtam frumos cand voi va bateti joc de noi si sunteti nesimtite ? pai noi sa nu fim la fel , cum vine asta /????

  13. Desi nu sarbatoresc o zi creata artificial si cum personal nu dau importanta si nici nu ma astept sa primesc flori de „ziua barbatilor” eu iti multumesc pentru urare. Barbatul ideal nu exista pentru ca nu a apărut încă femeia ideala pentru el.

  14. bravo viorel exact. o ziceam io pe asta dar mi-e prea scarba de femei momentan

  15. La multi ani barbatilor, cauza tuturor firelor noastre albe, a cearcanelor, lacrimilor, dar, sa nu fiu rea, si a zambetelor😀

  16. cristi(fara y)

    vad ca va tot intrebati daca exista barbat sau femeie ideala …………nu exista si nici nu va exista vreodata ……..
    din punctul meu de vedere in viata gasesti persoana care ti-se va parea ideala ,trebuie doar sa stii sa o si pastrezi ,fiecare are idealul lui doar ca realitatea este alfel decit imaginatia ….
    @alin :”o ziceam io pe asta dar mi-e prea scarba de femei momentan”–fa-te gay …..ha ha ….glumesc sa nu te superi ….

  17. Si eu zic ca mai bine ne balacaritzi … ce-ar fi lumea daca n-ati putea da vina pe noi.. cind ceva mai superficial si mai schimbator ca natura femeii nu s-a creeat.. Deci cum am putea sa ‘va supravietzuim’ fara acea ‘imaturitate’ dusa la extrem…? lectie care o invatzam de la mame (posesive) … .. asa ca ne multumim cu gadgeturile cu sotzia ‘iubitoare’ si cu amanta pe linga .. ca asta e o schema usor de intzeles de mintea pragmatica de femeie… cum evident probabil ducem mai usor acel cuvint ca voi si reusim sa facem chiar si o filozofie din el !…

    Ah da.. i-ai spus vreodata unei tipe ca e ‘infatila’ ca e asa obsedata de pantofi .. sa vezi numa ce ‘iad’ primesti !

  18. nu ma supar cristi, si gay nu te poti face asa , ca vrei tu. trebe sa simti. mie imi plac femeile, dar e naspa ca sunt…stii tu cum sunt

  19. cristi(fara y)

    stiu cum sunt ……………dar parca e mai bine cu ele decit fara ele ….adik este muuuuuuuuuult mai bine cu …..deci sa ne iubeasca …am zis .

  20. ada, de ce ai vrea sa fim pasionati? de rujuri, de ce-o mai facut ala sau celalalt, de shopping obsesiv, etc etc etc??? Gadget-urile is tehnologie, tehnologia e viitor. In timnp ce voi va umflati buzele pana explodeaza si….mai jos la fel,….si , obsedate fiind de atentia unor labagii va puneti poze pe diverse retele media, noi ne gandim la viitor. asa ca………..

  21. si io am zis , dar cu zisul am ramas. ca orice ai face, nu mai stiu ele de dragoste. decat de card….

  22. Ai umblat la cutia cu maimute, gagici🙂
    Daca ajungi la Nunez inaintea mea, pune si mie o pila acolo😉

  23. Salut! Vrei să facem schimb de link-uri? Dacă vrei adaugă următoarele date în blogroll-ul tău: titlu: jocuri noi şi url: http://www.ejocuri-noi.ro . Eu îţi voi adăuga link-ul site-ului tău pe blogul oficial şi anume http://www.blog.ejocuri-noi.ro . Scrie-mi un comentariu pe blog să ştiu dacă să-ţi pun link-ul. Mulţumesc. :d

  24. @Alin: Cand n-oi mai avea parerea asta proasta, atunci sa te apuci sa ma certi, da?! Pana atunci, abtine-te! Iti pot oferi o lamaie pentru greata.

    @Vio: Hmmmmmmmm… cu placere!

    @Un Soricel: Nu ma mai iau in bete cu tine, ca le sucesti si interpretezi, fiecare are dreptul la propria parere.

    @Monique: Pai, daca vrei, te iau cu mine cand merg.😛

  25. Se pare ca m-am inselat. Esti cam nesimtita

  26. Sunt foarte directa. Si te rog frumos asta sa fie ultima jignire, altfel vei ateriza direct in spam! Eu nu te-am facut pe tine nicicum, da?! Multumesc pt intelegere!

  27. Gata, nu ma pun cu tine

  28. Ma ierti?

  29. Cat subiectivism… Tz tz tz tz tz…
    A se lua textul de mai sus si a se inlocui barbat cu femeie si invers. A se scoate concluzii si a se posta pe blog. A se ajunge la concluzia ca este la fel de valabil cu mici nuante.
    Astea sunt instructiunile de folosire a articolului, da?
    Astept o replica!

  30. Pfff, ce s-a incins atmosferaaa! Exact atunci cand lipsesc eu se intampla cele mai interesante lucruri :p

  31. ada….pererile sunt impartite…vad

    pot sa-ti multumesc,pentru gandurile bune…despre barbati…bvo. tie..
    barbatul ideal…sau femeia ideala…este perceptia noastra…vis-a-vis de
    cel,care ne este pereche….sau vrem sa ne fie…cred..

  32. Hahahaha, ce-mi plac manifestările astea cu ba pe-a mă-tii ca dovadă a maturității :))) Dar te felicit că ești aspră dar severă. Vreau și eu să fiu îngâmfată, arogantă și fițoasă, se poate?😀 Și, apropo, bărbații mai sunt buni și de altceva în afară de reprodus și tocat nervi, să ia lucrurile de pe rafturile unde nu ajungi și nu ai scaun la îndemână și să desfacă de pe borcane capacul :))))

    Domnu Alin Leo, pentru greață, ia cu colebil, face minuni. Lămâie nu-ți mai recomand, că doar e plin de acrituri pe aici, nu? Oricum, vezi că ai ceva probleme dacă un text pe alocuri ironic, pe alocuri drăgălaș, prin unele părți ușor răutăcios te face să verși așa flăcări frustrate pe nări. E valabil și pentru Un șoricel. Miau!😀

  33. Si tu ce te bagi ca izmenele in cur ???

  34. Au! Trei semne de întrebare! :)) Eu cred că, deși te dai că-ți plac femeile, dar ți-e scârbă de ele, tu chiar ești gay și nu-ți dai seama! Nu că ar fi ceva rău în asta! Țâfna asta istericos-frustrată e în general caracteristică femeilor neregulate și eventual la ciclu și bărbaților cu puța mică sau incertitudini privind propria sexualitate. Deci ori te decizi să-i spui Adei că în adâncul sufletului o iubești și îi arăți asta ca la grădiniță, purtându-te urât, ori accepți că e ceva nu tocmai bărbătesc cu tine. Hai, ia și cu distonocalm. Dar ai grijă la vorba aia (că văd că tot îți plac zicătorile) să nu iei un somnifer și un laxativ în aceeași seară!

  35. Bai femeio tu cred ca ai ceva probleme la mansarda? Io numa ma prosteam si tu ma faci subiect de roman… A avut dreptate cine a zis ca femeile sunt mai complicate ca Universul

  36. Ia hai, gata cearta! Alin, tu ai aruncat niste cuvinte nepotrivite, n-am ce sa-ti fac, ti-ai furat-o, fii barbat si accepta asta. Nu detine nimeni adevarul absolut, de-aia scriem pe blog, schimbam idei, sa ne largim orizonturile… fara cuvinte urate. Ca sincer… cred ca pot sa nu ma repet vreo jumatate de ora atunci cand spun cuvinte urate, deci, n-are rost.

    @Metalshrine: Da, mult subiectivism! E super ca ai dat si instructiuni de citire a articolului, ca sa nu se mai simta unii si altii lezati.

    @Plopu’: Da, e un adevarat razboi aici!😆 Ideea e ca apreciez unele calitati si ma foarte bucur atunci cand le gasesc la unii barbati si ma comport in consecinta. Pot sa vorbesc si mai frumos despre barbati, daca ma inspira o persoana anume.🙂

    @LiaLia: Da, stiu ca barbatii fac mai multe lucruri in viata noastra si nu-i subestimez deloc, ii citesc repede. Problema e ca de multe ori ei ne subestimeaza.

    @Alin: Sper ca ai inteles ca nu trebuie sa te mai certi cu oamenii de aici, chiar nu e cazul! Multumesc anticipat! Si nu te mai lua de Lia!!!

  37. Hihihihi, Ada, acu o să vină acuza aia cu bine că vă uniți forțele împotriva unui biet suflet rătăcit :))) Of, și nici nu am apucat să-mi scot și eu un pic gheruțele :p

  38. Nu te mai lua auzi.. Pai io m-am luat oare sau ea? Schimbu de idei nu implica sa te bagi in seama aiurea sa spui tampenii cuiva. explica-i si ei, poate va pricepe…neuronul ei singuratic

  39. ieri am vazut la metoru un tip cu un tricou de la bergenbier pe care scria ‘activist anti broccoli’ si m-a bufnit rasul. cand am ajuns in curtea liceului, alt tip avea un tricou pe care scria ‘bautor de apa cu hamei’.
    asadar, la multi ani! [cu intarziere de o zi,mda]

  40. Mersi Mada, esti o scumpa🙂 Las ca niciodata nu-i tarziu. Apreciem mai mult o urare tardiva decat fitzele unei mahalagioaiice :)) hihihi

  41. cu un sinur i*

  42. singur* futu-i mama lui, ca tare foame imi e de mananc litere…

  43. Alo, domnu’, ce ti-am zis eu sa nu te mai iei de Lia?!!!! Ea nu te-a facut in niciun fel, vad ca tu continui sa arunci cuvinte si sa cataloghezi oameni. Sa-ti permiti sa judeci oamenii (poate nici atunci) abia dupa ce-i cunosti, da?! Te-am rugat frumos de nenumarate ori sa te potolesti. Data viitoare nu te voi mai ruga.

  44. baaaaaaiiii, ce mai dezbataroaie!!! oau! cetesc si nu ma dezmeticesc. liuto mama, ce-avusasi cu baietul? :)) asa, bruscus? n-auzi ca suntem copii? :))
    ada dear, nu pot decat sa sucsriu la cele spuse de tine despre barbati. mah, astia suntem. si apropos de procesu’ verbal de predare-primire, io zic ca se face si dintr-asta, doar ca e literalmente verbal: vezi mama ca-i plac sarmalele din carne de vita, sa nu pui mama porc, nu-l vezi ca-i prea gras, nu mananca snitel de pui, ai grija cu ciorapii ca-si taie unghiile de la picioare rar si rupe des ciorapul… :)) d-astea…. :)) ca in toate cele, media e importanta… si noi copilarim, si voi… una peste alta, pana la urma si la coada, fiecare saculet gaseste peticul mai mult sau mai putin potrivit. important e sa stai cu ata la indemana sa apuci sa insailezi cevasilea… im? is intelept sau ce? merit un gambrinus??? :)))

  45. Neataaaaa!
    Pfffui, ce batalii pe aici. Eu nu inteleg de ce s-a ofuscat lumea asa . Parca trebuia sa discutam frumos si civilizat ca doar nu suntem animale, nu ? Si mai stiu ca atunci cand e o tema data, si se fac schimb de pareri, daca nu esti in stare sa respecti parerea celuilalt mai bine te duci la o gura de aer sa te calmezi🙂
    Discutam, ne mai si contrazicem ca doar deh nu putem sa avem aceleasi pareri, dar fara prostii.
    O zi faina sa aveti!
    p.s. mai revin cu ganduri🙂

  46. Da daaaaa… fii rea, fata mea😛

    Eu nu mai zic LMA baietilor, ca traiesc foarte bine si fara urarea mea🙂

  47. Oa, daca stiam imi luam niste popcorn inainte sa m-apuc sa citesc😆
    @Alin: pare-mi-se ca tocmai ai demonstrat contrariu’ la faza cu maturitatea🙂 (ho, nu te zburica degeaba)
    @Mada: ca tot vorbisi de liceu’ tau, ce-i cu atatia porumbei pe el? Ati pus graunte ceva, poate poate il ciugule cu totu’?😀

  48. Eu nu ma bag in disputa asta … eu am unul perfect!😀 Nu stiu cum l-am gasit, dar l-am gasit!🙂

    @Lialia : si eu tot la Teo mi-am facut tatuajul😉

  49. @ Lia si Joa , vrea si marmota .. De foarte mult timp vreau un tatuaj , insa nu m-am hotarat asupra modelului ( si nu, nu pot sa imi fac o marmota😀 )
    Si acum on topic , schnitzel daca faci popcorn sa imi dai si mie..Si ingeras, nu suntem rele suntem realiste😆

  50. 1. Alin, calm, ca daca intri in gura femeilor, nu mai ai scapare. Te rog insistent sa-ti masori cuvintele inainte de a le tasta si poarta-te ca un barbat adevarat, nu sari la gatul femeilor asa degeaba ca dupa cum ai vazut nu plange nimeni de frica ta si nici nu impresionezi pe nimeni
    2. Mama, ii mai iubim, ii mai balacarim, ce sa facem…nici fara ei nu se poate…teoretic, ca practic ….😀 cert e ca trebuie sa ne suportam unii pe altii, ca nici unii, nici altii nu suntem perfecti si trebuie sa invatam sa convietuim atunci cand consideram ca l-am gasit pe „perfectul” nostru🙂
    3. Joa, AI TATUAJ?
    4. Nici eu nu stiu cum l-am gasit, dar l-am gasit si pentru mine e PERFECT cu toate defectele lui

  51. e shi shi . nu e sau🙂
    shi imi place k iti propui sa „educi” barbatii.
    e un termen mai fin la dresaj :p , insa unle lucruri chiar sunt necesare

  52. schnitzel, e atat de mare, incat reprezinta o atractie turistica pentru porumbei :>
    Joaaaaa, ce tatuaaaaj?

  53. @Ocserver: Cand ne vedem, dau eu Gambrinus-ul!😉

    @Marmotica: Da, e camp de bataie seriso. Pfuai, cine ma pune sa scriu despre subiecte sensibiloase?!

    @BlueAngel: Luv u too!

    @Schnitzel:😆

    @Joa: Al tau e exceptie si-l apreciem ca atare.🙂

    @Crocoditza: Da, Joa are o broscuta. Ne suportam, ce pisici sa facem. Oricum, al tau avu dreptate cu ce m-a dadacit.😀

  54. @croco: buna dimineata, geamano!😆
    Am si poze pe blog, de la „executie:😆

    @marmo: Industrial tattoo ii cheama, sunt langa Cismigiu

  55. @The Editor: Nu mi-am propus sa educ barbatii, sa-i educe mamica lor, eu ii vreau gata educati!😛

  56. Oau, scorpie, ce’i acia, bar de negri?
    Oau, oau, oau, tipul asta, Alin, merita sa fie exmatriculat.
    Nu crezi, amice, ca jignesti oamenii gratuit si ca esti nesimtit?
    Faptul ca urasti femeile acum are, fara doar si poate, o explicatie SI in tine. Nu doar in ele. Gizas, ce oameni!

  57. alin maramu"

    Ce ma distreaza cand le arde fitilul la oameni fara motiv.. Stiu foarte bine ca celor din genul feminin nu le place sa le spui adevarul, ca vezi Doamne, ele is obisnuite numa sa fie idolatrizate, sa fie purtate pe brate ca niste Dumnezei… Eh, uite ca viata e grea fetelor

  58. Hubba, si eu zic tot „gizas” si merg mai departe… fiecare sa fie cum vrea, atata timp cat nu ma jigneste.

  59. @ocserver, dau și eu o bere😀

    @Joaninha, ce tare! Știu broscuța😀 Teo mi-e foarte bun prieten, pe gagic l-a tatuat deja pe aproape jumătate de corp (braț, picior, spate, piept), mie mi-a făcut semnul de pe noadă și fetița-îngeraș de pe spate. Și mai am o vulpe în plan😀 Mergem la sfârșitul lui mai la Sibiu la convenția de tatuaje🙂

    Marmoțico, dă-mi un semn și îți face gagicu ce model vrei🙂

  60. Barbatul perfect nu exista. Fiecare femeie are barbatul ce i se potriveste perfect, dar asta e altceva. In plus, toata asta cu ziua barbatului mi se pare o chestie de marketing si atat. Legat de relatia femeie-barbat, in ultima vreme, desi nu-mi place ce a scris Alin, sau cum a scris, pentru ca se putea spune si altfel, iau amploare femeile care au un instinct de pradator dezvoltat. Si pradeaza conturi, carduri, si alte valori materiale ale barbatului. Nu spun ca toate sunt asa. Dar spun ca majoritatea. Si imi place sa fiu contrazis. Pana acum mi s-a confirmat ca femeile au tendinta de a-si uita vechii prieteni/amici, si de a-i inlocui cu altii. Sunt mereu in cautare de ceva nou. Si majoritatea au impresia ca un barbat e multumit cu mancare+bautura+sex. Nimic mai gresit! Si noi vrem, speram, suferim! Si noi suntem stresati, vrem o situatie mai buna, avem nevoie de liniste si siguranta! Pana sa intelegeti asta, si app, azi mi s-a confirmat si ca femeile adora sa fie laudate pentru inteligenta lor desi multe nu au asa ceva, „La Multi Ani!” celor ca mine, aceeasi specie numita simplu barbat.

  61. Mda, Mihai, foarte adevarat ce spui, chiar prea adevarat. Dar ce sa faci, cand le spui adevarul, imediat te cenzureaza

  62. Ada, zi-mi ceva. Tu singura declari ca esti aroganta si nush cum. Dar daca un barbat, oricare, ZIC, iti spune ceva de genul, sari ca fripta… Oare care o fi motivu ? Noi nu avem voie sa criticam, decat voi ? Oricine vrea sa i se spuna lucruri bune, dar nu asa, cu forta practic…

  63. thoughtsbyadaa……….

    „Barbatii sunt ca niste copii”, „cand gresesc, ii balacarim (ca sigur merita!), apoi iar ii iubim si tot asa” ? ? ? ?
    Ai numaii spune! fata! Produsul cui sunt mamelor +femeilor(tot insuficiente…)?Say something!
    Cine e educator, e cumva partinitor.., sexist? Care face fata, fetita cu fundita(cum suna…Cu Fundita)iese copil sanatos , moralmente?Sau poate cine stie, practic!
    Copilu’ imi pareai mama-feelingului, dar cred ca m-am inselat. Adica te simtii simplista d.p.a.d.vedere
    Iar, „sigur meritam”!? ptiu…cat subiectivism subtire. Sa nu mai zic de..”Noi ii iubim” , de parca e ceva secundar, sau ceva obligatoriu-unic, ca o necesitate.
    Sau chiar e, si boicotati specia!? D’asta si sunt atati cretini pe strada. Ca asteapta sa fie iubiti. Ma gandesc ca mi e mila…si sa ma opresc. Salutari…, de la giurgiu
    Nu iti mai zic de preferata mea S.B. care a scris si zis Bine: Le Deuxieme Sex !

  64. Eu n-am zis la multi ani barbatilor.Am uitat:))
    Dar si eu stiu cam ce pot,dupa ce repar inimile prietenelor mele dupa ce sunt ravasite de cate-un specimen.Cred ca am muri de plictiseala fara ei si modul lor atat de asemanator si totusi destul de diferit de gandire de-al noastru.Pana la urma au fost creati cu un scop,si am fost creati cu un scop:sa ne tinem de urit unii altora pe parcursul intregii vietii.Ne scot din sarite,ne supara,ne agaseaza,dar fara ei viata n-ar mai fi la fel de frumoasa.

  65. @Mihai: Nu te contrazic… dar nici nu-ti dau dreptate.

    @Alin: Nu ma deranjeaza sa-mi zica un barbat ca sunt aroganta, ciudata sau mai stiu eu cum. atata timp cat are argumente care sa sustina catalogarea, n-am ce comenta. Si nu te mai simti tu atacat asa, ca nu-i cazul!

    @joker: Mama… m-ai bramburit cu comentariul tau. Poate sunt mama feeling-ului dar nu mereu. Uneori sunt si eu imuna, ca altfel as lua-o razna. Dupa cum am mai zis, ma inteleg si ii inteleg mai bine pe barbati. Asta in contextul in care-mi sunt prieteni. Daca e vreunul potential iubit, se schimba total datele problemei.

    @Myriam: Asa e, fara ei n-ar fi interesant,ba dimpotriva, plictisitor!🙂

  66. Tema se poate extinde si mai mult. In general, barbatii stiu sa fie solidari unii cu altii. Ziua barbatului poate fi in fiecare zi, deoarece noi nu avem nevoie de o zi in calendar in care sa sarbatorim. Si, ca simpla idee, o strangere de mana intre prieteni sau un mesaj frumos din partea celor apropiati fac mai mult decat un titlu in calendar. Depinde de fiecare ce si cum stie sa traiasca, despre asta e vorba. Legat de partea cealalta, cu care nu-mi dai dreptate, e just sa spunem ca nici o femeie, oricat de usor sau greu i-ar fi, va avea mari probleme in a recunoaste un adevar care uneori, si nu generalizez, doare. Si daca ne uitam la tv sau pe langa noi descoperim o „Moni” sau o „Bianca lui Bote”, o „Ramona Badescu” sau „Loredana de la Trident” la fiecare colt de strada. Nu am resedinta la Bamboo, nu frecventez cluburile, deoarece sunt satul de specimene de genul asta. Si feminine si masculine. Cred ca sunt prea batran pentru asta.🙂. Si prea scarbit de pitziponceala si lipsurile unora sau altora care se cred Dumnezei datorita posibilitatilor financiare… Si, culmea sau nu, astia sunt cei mai doriti de femei. Te rog sa ma contrazici.

  67. *erata: a se citi orice in loc de „nici o”. Oboseala…

  68. Apropo de ne-bramburit mai am si o provocare:

    Ne e frica sa fim …altfel?
    Nu putem fi altfel, decat asa cum stim?
    Nu ne pricepem sau nu credem ca altcineva poate Fi! Avea,Iubi,Reconstrui.
    Ceva in noi sau in Celalalt.
    Solutia e doar amagitoare: Blog, Twitter, Facebook etc?

  69. Joker, mie nu mi-e frica sa fiu altfel, numai ca n-as fi eu si sincer, nu-mi plac ipocritii, desi stiu ca in viata mai trebuie sa fii si asa. Nu ne pricepem chiar la toate, unii se pricep mai bine sa fie, altii sa aiba, altii sa iubeasca, altii doar sa reconstruiasca. Nu exista o solutie universal valabila, eu una deocamdata vad mai multe avantaje decat dezavantaje in blog, twitter, facebook. Si folosirea lor nu m-a impiedicat niciodata sa am o viata offline foarte activa.

  70. Ada asa este, incercam sa repun pe tapet alienarea romaneasca si supapele ei cumva previzibile. Vorbeam cu cineva si ii ziceam de confuzia la Noi a mijloacelor cu scopul.
    In concluzie regula(proasta)se ingr(o)asa, exceptiile raman exceptii. Dar cred ca ne-o trag la cap cand ne prind:))
    E, asta e intrebarea:
    Gluma sau Adevar?

  71. Am gasit eu o vorba tare: „Better be hurt by the truth than protected by a lie”. Spune tot…

  72. misto subiect! .. castigi orice competie la numarul de comments😉
    eu citesc il citesc totusi asa : barbatii, daca nu i-am iubi, nu i-am mai balacari atat🙂

  73. @ 71 – what you don’t know can;t hurt you .. stii melodia?🙂

  74. Editorule, buna concluzie!

  75. buna tuturor,se pare ca am ajuns sa trim ca in jungla.cine e mai tare traieste.iar sute de mii de oameni se hranesc curesturi(hoituri)precum hienelesi europa rade.

Lasă un răspuns

