La multi ani, copii!

Toti suntem niste copii la un moment dat, chiar daca anii trec si ne transformam in adulti. Cand suntem mici avem impresia ca viata de om mare este atat de interesanta si frumoasa, pentru ca ei fac ce vor, pe cand copiii nu. Mai tarziu ne dam seama ca lucrurile nu stau chiar asa, ca o data cu libertatile, vin si responsabilitatile. Si ne dorim sa fim din nou copii.

Astazi e ziua internationala a copiilor, dar cine a stabilit o varsta pana la care poti fi considerat copil? Asa ca eu am primit mesaje de LMA, copilul din mine s-a bucurat! 🙂 De aceea le urez tuturor celor care au copii prin preajma si jucandu-se cu ei isi retraiesc copilaria, sa se bucure, celorlalti sa nu dea uitarii copilul din ei si azi, mai presus de acadele, bombonele si cadouri, sa imparta zambete! Cadoul meu cel mai de pret este familia frumoasa pe care o am, sa fie toti sanatosi si nu-mi mai trebuie nimic! 🙂

Si tot azi le voi ura in mod special LA MULTI ANI copiilor Simona si Honey! 🙂 Sa fiti sanatoase, fericite si sa aveti parte de tot ce va doriti!

PS: Ce-as manca o vata pe bat!