Cumpar somn

Am inregistrat in ultimul timp niste restante la somn, de nu se poate, vara asta s-ar putea sa-mi depasesc recordurile anterioare, dar nici ca-mi pare rau!

Am inceput reducerea orelor de somn de miercuri, de cand cu Sampon. Joi, dupa 3 ore de somn, am fost zombie la birou si am fugit direct acasa, am sarit peste sala de joi. (Da, m-am apucat de sala si ma simt excelent, mult mai vioaie, dar si mai sexoasa.) Am dormit doua ore si apoi a sunat telefonul. Era prietena mea care a plecat in State sa nasca, era ultima ei seara aici si am facut o mica reuniune. Mai e cazul sa spun ca iar am ajuns tarziu acasa?😀 Pe la 2 asa… Vineri birou, sala si apoi acasa. Nu mai eram buna de nimic.

Bineinteles ca somnul a fugit si m-am culcat pe la 1 noaptea. Mi-am impus sa nu ies, ca sa ma odihnesc. Da’ de unde? La ora 7 sambata dimineata eram in picioare. Inexplicabil si enervant! Ziua mi-am petrecut-o la mosie, pe sezlong, in lac si-n cires iar seara m-am clubarit.

A fost foarte, foarte cald, dar m-am distrat… n-avea rost sa stau in casa, ca oricum n-aveam somn. Si… s-a dus naibii „mandria” mea ca la mine nu vine niciunul in club sa ma abordeze, ca functioneaza perfect privirea aia „nu te uita, nu te apropia, nu-mi vorbi”! Da, ca sa vezi… a venit unu’ la mine, m-a masurat din cap pana-n picioare, „Singura?”… la care eu „Nu” si m-am intors cu spatele boscorodind… „bai nene, nu putea sa fie vreunul dragut, normal, trebuia sa fie unul libidinos, de sa nu-l suport nici in fata ochilor! Damn, nu mai functioneaza atitudinea mea inabordabila!” 😆 . S-a facut misto de mine ca n-am dat raspunsul corect, ca trebuia sa zic „da, dar nu pentru tine” sau „da, si intentionez sa raman asa”. :lol: 

Pe la 6:30 ma bagam in pat sa mai prind cateva ore de somn, pana sa ma duc sa pescuiesc verisoara sa mergem din nou la bronzat. Cu inca 3 ore de somn… am lenevit la soare, ne-am intalnit si cu niste prieteni de familie, ne-am hlizit, am inotat, am mai chinuit un cires apoi am plecat la prietenii nostri la curte sa jucam carti. Aseara am invatat Rentz, sau cred ca am invatat. Am ras de-am ramas fara aer, ne-am adus aminte de drumetiile din copilarie, am povestit, am pus tara la cale si iar am ajuns acasa azi-noapte pe la 2 si ceva… deci am dormit iar doar 4 ore.😀 Am auzit o explicatie plastica geniala privind efectele vasectomiei, „supa ta nu mai are taitei”!!!😆 (ce minti murdare, dom’le!)😆

Restantele ar cam trebui cumva recuperate, habar nu stiu cum, sper sa reusesc, deocamdata sunt ok, doar trebuie sa nu ma streseze prea mult cineva. Altfel sunt mistretul neprietenos! Deci, cum spuneam, cumpar niste ore de somn, impreuna cu instructiunile de administrare! Desi asa cred ca in toata perioada rece cand am hibernat mi-am facut rezerve… deci acum n-am decat sa le folosesc, am de unde! Timpul trece parca mult mai repede vara si daca dorm, parca n-am suficient sa fac tot ce mi-as dori… Tocmai de-asta, mobilizarea, organizare minutioasa si savurare a momentelor frumoase ce se pot transforma in amintiri placute!🙂

21 de gânduri despre &8222;Cumpar somn&8221;

  1. Haha, privirea aia chiar functioneaza ! Si eu am auzit de nu stiu cate ori: las-o, ma, in pace! Nu vezi ca-i suparata ?😆

  2. mai e indoiala cu cine seman?😀

  3. Sincer, eu m-am pierdut incercand sa retin sirul activitatilor tale, de zi si de noapte. Pai e ritm haotic, ametitor, nu gluma. Recunosc, eu n-as face fata dar te invidiez!
    Lasa, odihna vine ea, nu-ti face griji. E de preferat sa traiesti, cu adevarat, asa cum pare ca o faci tu.
    Numai bine.

  4. vand una bucata somn….pret negociabil 🙂

  5. @Joa: Da, stiu ca functioneaza!🙂 A dat gres doar acum, sunt sigura ca e caz izolat.😛

    @Crocoditza: NIci nu incape indoiala!😉

    @Sufletdefemeie: Am in jur multi care sunt si mai rau… de haotici si ametiti. Rezist pt ca mi le planific cat de cat.🙂 Dar cand va veni frigul, nici ca mai zburda Ada!😛

    @Cornel: Nu bun, e gras, prefer salaul!🙂

  6. pisica turbata

    cred ca semeni cu nevasta-mea ca io bag lejer 14 ore de somn :))

    „Rezist pt ca mi le planific cat de cat” – cat de cat?!?!?! you control freak !!!!!!!!!😛 (tot cu cealalta ma-ta semeni :))))

  7. @Pisica: Mandro, nu pot sa dorm atat, in niciun caz!😛 Merci, merci, stiu ca sunt control freak.😀

  8. genial, geniala aia cu supa lipsita de taitei!!! :))

  9. Asa am zis si eu… trebuia sa fiia colo sa fi vazut cat ne-am hlizit… doamne, am ras cu lacrimi!😆

  10. As dormi eu in locul tau dar nu-mi ajunge somnul nici pentru mine deci nu te pot ajuta😀

  11. Don’shoara vreau si eu o portie de energie,ca sunt fix la regimul tau si presimt ca ma lasa balamele,chiar inainte sau mai grav taman in concediu!😀

  12. @Hubba Bubba: Tu dormi prea mult, chiar si pt mine, semeni cu strabunica-ta, Pisica!😛

    @Anachen: Ia sa nu te lase balamalele, ca vreau sa te vaz cand vii in tara!😀

  13. Dorm 6 ore pe noapte, nu e mult! >:P

  14. De vazut, ma vezi,daca luam in considerare si varianta cu perfuzia-n buzunar!😆
    ps:acum am vazut cum am scris balamalele.Clar trebuie sa dorm :lol.

  15. Daca gasesti o oferta buna, anunta-ma si pe mine! :*

  16. Bună Ziua
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

  17. Abordarea din acest post chiar imi place.

  18. @Slash: Bine-ai venit! Ma bucur ca ti-a placut, te invita s amai rasfoiesti, poate iti place si abordarea din alte posturi.🙂

    @Corina: Da, da… bag… am vreo 3 posturi pe vine…😛

  19. si mai repede, te rog, ca nu am ce citi la cafeaua de dimineata🙂

  20. Gata, gata, am publicat!😛

Lasă un răspuns

