Rautacisme

Draga hater-ule,

Iti spun aici oficial, de fata cu toata lumea ca te chinui degeaba. Degeaba dai comentarii rautacioase in care ma faci albie de porci, ca de la spam nu vei iesi in veci amin! Degeaba imi explici ca nu sunt, nu pot, nu stiu, nu merit, nu voi fi, nu voi face, nu voi ajunge, nu voi gasi, nu voi rezolva etc etc… toate astea pentru ca in viziunea ta sunt o curva! E dreptul fiecaruia sa faca fix ce vrea cu viata lui si nimeni n-are dreptul sa judece asta, cu atat mai putin tu!

Ca daca intr-adevar ai avea cojones, ai veni si mi-ai spune toate lucrurile astea in fata! Dar, cum nu ai, preferi sa te ascunzi in spatele unui titlu nobiliar, recte conte si, protejat de o adresa falsa, arunci cu noroi si spurci in toate partile. Cu ce te-o ajuta, pe cuvant daca inteleg?! Oare te-o face sa te simti mai barbat? Oare e o placere sadica?

Crede-ma ca nu ma ating jignirile tale si, daca incerci sa-mi stirbesti cumva din increderea in mine, daca ai cumva impresia ca ma umilesti si ma faci sa ma simt de rahat… wrong! N-am niciun stres, cum vad numele acolo, iti sterg comentariul, nici nu-l citesc, deci nu te mai osteni!

Daca ai o baza reala a ceea ce spui, te astept sa-mi spui in fata, daca ai curajul sa vii sa-mi spui face to face mizeriile pe care le scoti din taste pe net, nu mai am niciun comentariu. Asta in ciuda faptului ca ma cunosc bine si nimeni n-ar avea de ce sa-mi spuna marlaniile scrise de tine!

Asta e prima si ultima data cand voi spune asta, stiu cine esti si de unde sa te iau, dar nu ma voi injosi, soarta va avea grija de tine si roata se va intoarce, toate se platesc in viata asta, nu in alta, cand vei avea parte de lucruri naspa, sa-ti aduci aminte de cuvintele mele! Nu doresc nimanui raul, fiecare primeste ceea ce merita!

13 gânduri despre &8222;Rautacisme&8221;

  1. Opaaaaa… Ai un fan!!! 😆
    Imi place cum pui problema razbunarii. Nu stiu daca vine din hindu insa sunt de acord cu tine.
    Vezi ca fanii adevarati se gasesc greu in ziua de azi, asa ca ai grija de el si nu-l dezamagi 😛

  2. 😆 Daca vrei, ti-l dau tie! 😛

  3. Speram ca macar tu sa nu ai parte de „binevoitori”…

  4. Liutzo, cred ca fiecare cu fanul ei… Sa le fie dupa cum zic ei acolo, pe arhicunoascutul sistem Parazitii „Iti doresc ce-mi doresti tu mie, da’ sa ti se-ntample tie! ” 🙂

  5. bine faci ca-l ignori!
    e doar invidie,uita-l si mergi inainte 😉

  6. mai ada…o fi vreo frustrata..la asta te-ai gandit?

  7. @Scorpio: E un el, stiu sigur, o femeie nu spurca atat pe net, e verificata!

  8. Buna, Ada, 5 cuvinte pentru tine: Ai grait un mare adevar 😉

  9. unii sunt incredibili!!! nu am putut sa spun „oameni”..caci nu se incadreaza in aceasta categorie desi are 2 maini, 2 picioare si…cam atat.

  10. Barbatii care vorbesc urat cu fetele au o singura problema – nu prea au parte de pussy.

    Bleah… cat de scarba sa fii ca barbat sa vorbesti urat unei tipe?!?! Chiar si cand te certi – daca nu te poti impune prin atitudine, fara vorbe urate, se cheama ca n-ai p*** in pantaloni.

    Ignore him girl, o sa se sature >:D<

  11. Nici macar nu trebuia sa scrii acest post,fetiță.I-ai dat satisfactie nemernicului.

    Eu te pup,tot ce-i minunat din partea mea! 🙂
    Il salut respectuos 🙂 pe metal

  12. Comic e ca tu i-ai scris un post intreg lui, dar l-ai lasat fara dreptul la replica, l-ai bagat la spam.:)) daca vrea sa va intalniti, cum stabiliti adresa?=))

    Glumesc…te inteleg. Multa lume, putini oameni!

  13. @Lory: :*

    @Medicinista: Bine ai venit! 🙂 Daca zice ceva, intra la spam, dar eu ma uit si acolo, asa ca imi poate scrie sa-mi dea adresa. 😛

Lasă un răspuns

